پایان نامه ارتباط هوش هیجانی مدیران مدارس و سبک رهبری تحول گرا |
2-28 سبک رهبری تعامل گرا……………………………………………………………………………………………..56
2-29 ابعاد رهبری تعامل گرا……………………………………………………………………………………………….58
2-30 تفاوت های رهبریی تحول گرا و تعامل گرا………………………………………………………………….58
2-31 عوامل مؤثر بر سبک رهبری تحول گرا………………………………………………………………………..59
2-32 اهمیت رهبری تحول گرا……………………………………………………………………………………………63
2-33 چالش های پیش روی سازمان ها و رهبری تحول گرا……………………………………………………64
2-34 رابطه هوش هیجانی و رهبری…………………………………………………………………………………….66
2-35 پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………70
2-35-1تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………………….70
2-35-2 تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………….75
2-36 مدل تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..78
فصل سوم:روش تحقیق
3-1مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..88
3-2روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………89
3-3 گامهای اجرای تحقیق………………………………………………………………………………………………….90
3-4جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………….91
3-5نمونه و نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………..92
3-6معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………92
3-6-1 پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………93
3-7روش جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………………96
3-8 روایی و پایایی……………………………………………………………………………………………………………97
3-8-1روایی……………………………………………………………………………………………………………………..97
3-8-2پایایی……………………………………………………………………………………………………………………..97
3-8-2-1عوامل موثر بر پایایی و روایی ……………………………………………………………………………..97
3-9 قلمرو تحقیق (موضوعی- مکانی- زمانی)…………………………………………………………………….101
3-10روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………….101
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….104
4-2- آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………..105
4-2-1: تفکیک نمونه بر حسب متغیر سن…………………………………………………………………………..105
4-2-2: تفکیک نمونه بر حسب متغیر جنسیت ……………………………………………………………………107
4-2-3: تفکیک نمونه بر حسب متغیر تحصیلات…………………………………………………………………108
4-2-4: تفکیک نمونه بر حسب متغیر سابقه خدمت…………………………………………………………….110
4-2-5: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر هوش هیجانی………………………………………………..111
4-2-6: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود انگیزگی…………………………………………………112
4-2-7: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود آگاهی……………………………………………………114
4-2-8: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر خود کنترلی…………………………………………………..116
4-2-9: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر هوشیاری اجتماعی…………………………………………117
4-2-10: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مهارت اجتماعی…………………………………………..119
4-2-11: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر سبک رهبری……………………………………………….120
4-2-12 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رهبری تحول گرا………………………………………121
4-2-13 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر جاذبه رهبری ……………………………………………122
4-2-14 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر تاثیر معنوی ……………………………………………..123
4-2-15 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر الهام بخشی……………………………………………….125
4-2-16 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر نگرش بخشی…………………………………………..126
4-2-17 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر ملاحظه فردی……………………………………………127
4-2-18 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رهبری عمل گرا………………………………………..129
4-2-19 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر پاداش مناسب……………………………………………130
4-2-20 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مدیریت مبتنی بر استثناء فعال……………………….131
4-2-21: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر مدیریت مبتنی بر استثناء غیر فعال………………….133
4-2-22 : تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر نتایج کارکنان …………………………………………….135
4-2-23: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر عملکرد کارکنان…………………………………………..135
4-2-24: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر رضایت کارکنان…………………………………………..137
4-2-25: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر تعهد کارکنان……………………………………………….138
4-2-26: تفکیک نمونه بر حسب سوالات متغیر استرس کارکنان……………………………………………139
4-3 آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………….140
4-3-1 بررسی نرمال بودن داده ها…………………………………………………………………………………….142
4-3-2 بررسی فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………………..145
4-3-2-1 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………145
4-3-2-2 فرضیه فرعی اول……………………………………………………………………………………………..147
4-3-2-3 فرضیه فرعی دوم…………………………………………………………………………………………….148
4-3-2-3 فرضیه فرعی سوم……………………………………………………………………………………………151
4-3-2-3 فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………………………………151
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………154
5-2- ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺠﺮﺑﯽ…………………………………………………………………………………………………………..155
5-2-1 ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺠﺮﺑﯽ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ…………………………………………………………………………………………….155
5-2-2- ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺗﺠﺮﺑﯽ اﺳﺘﻨﺒﺎﻃﯽ………………………………………………………………………………………….161
5-2-2-1 فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………….162
- فرضیه دوم:……………………………………………………………………………………………………162
- فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………162
- فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………162
- بحث در نتیجه گیری………………………………………………………………………………………….163
- موانع و محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………166
- پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………….167
5-6 پیشنهادهای آتی………………………………………………………………………………………………………..167
منابع……………………………………………………………………………………………………………………………….169
فهرست اشکال:
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:55:00 ب.ظ ]
|