3-1مقدمه. 40

3-2  روش تحقیق.. 40

3-3 جامعه آماری و روش نمونه گیری .. 41

3-4 حجم نمونه. 42

3-5 روش جمع آوری داده ها 43

3-6  ابزار گرد آوری داده ها 43

3-7  روایی و اعتبار ابزار اندازه گیری 44

3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها. 45

3-8-1 تجزیه و تحلیل همبستگی 46

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

4-1 مقدمه‏. 47

4-2 توصیف داده های پژوهشی 47

4-2-1 بررسی توزیع فراونی جنسیت پاسخگویان. 48

4-2-2 بررسی توزیع فراونی سن پاسخگویان. 49

4-2-3 بررسی توزیع فراونی میزان تحصیلات پاسخگویان. 50

4-2-4 اطلاعات مربوط به سوالات پرسشنامه تحقیق.. 51

4-3  آمار استنباطی 52

4-3 -1تجزیه و تحلیل همبستگی 52

4-3-2 تحلیل  استنباطی فرضیات اصلی تحقیق 54

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

5-1 مقدمه. 57

5-2 یافته های پژوهش و تحلیل نتایج.. 57

5-2-1 نتایج فرضیه اول 58

5-2-2 نتایج فرضیه دوم 58

5-2-3 نتایج فرضیه سوم 58

5-3  نتیجه گیری کلی تحقیق 59

5-4 محدودیت های تحقیق 59

5-5 پیشنهادها 60

5-5-1 پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های فرضیات پژوهش 60

5-5-2 پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های کلی پژوهش . 60

5-6 پیشنهاد برای سایر محققین آتی 61

پیوست ها

پیوست الف- پرسشنامه

پیوست  ب- خروجی نرم افزار

منابع و ماخذ

فهرست منابع

فهرست منابع غیر فارسی

چکیده لاتین

 

 

جدول 2-1 تفاوت کلیدی بازاریابی تهاجمی و دفاعی.. 21

جدول 2–2 انواع بازاریابی رابطه مند. 22

جدول 3-1 جامعه و نمونه آماری برگرفته از طبقه بندی بر حسب دانشکد. 41

جدول3-2 نحوه بارم گذاری نمرات پرسشنامه طیف لیکرت 44

جدول3-3 مقدار آلفای کرونباخ بدست آمده برای هریک از ابعاد پرسشنامه. 45

جدول 4-1 توزیع درصد فراوانی جنسیت پاسخگویان. 48

جدول 4-2 توزیع درصد فراوانی سن پاسخگویان. 49

 

جدول 4-3  توزیع درصد فراوانی تحصیلات پاسخگویان. 50

جدول 4-4  میانگین و انحراف معیار  سوالات پرسشنامه تحقیق 51

جدول 4-5  رابطه بین استراتژی بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی مشتریان 54

جدول 4-6 رابطه بین استراتژی بازاریابی رابطه مند وعملکرد مالی.. 55

جدول 4-7رابطه بین رضایتمندی مشتریان و عملکرد مالی. 56

جدول 5-1 خلاصه نتایج بدست آمده 57

 

 

نمودار شماره 4-1 توزیع و درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت 48

نمودار شماره 4-2  توزیع و درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب رده های سنی 49

نمودار شماره 4-3  توزیع و درصد فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات 50

 

شکل1-1 مدل مفهومی تحقیق.. 9

شکل2-1 تاثیر جنسیت در وفاداری با مشتری.. 39

 

 

 

چکیده

در دنیای رقابتی امروز رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها عامل ایجاد دوام فعالیت شرکتهای خدماتی و مولفه اصلی موفقیت سازمانهاست. محقق با این دیدگاه که ابعاد بازاریابی رابطه مند شامل(اعتماد، همدلی، پیوند، روابط متقابل) با رضایت در مشتریان (دانشجویان) و همچنین عملکرد مالی سازمانها مرتبط است، اقدام به پژوهش کرده است. روش تحقیق بر اساس هدف کاربردی و بر اساس نحوه گرد آوری داده ها توصیفی – پیمایشی  می باشد ، که به توصیف نظرات دانشجویان مراجعه کننده به صندوق رفاه دانشجویی در خصوص مولفه و شاخص ها در پرسشنامه می پردازد . برای انتخاب گروه نمونه از روش نمونه گیری طبقه بندی متناسب استفاده شده است و برای همین منظور تعداد 384 پرسشنامه توزیع شد. سؤالات پرسشنامه بر اساس مقیاس ترتیبی[1] و طیف پنج درجه‌ای لیکرت[2] که شامل 5 طیف بسیار زیاد، زیاد، نظری ندارم، کم و بسیار کم تنظیم گردیده و به صورت طبقه‌بندی شده و بر اساس موضوع فرضیات سه‌گانه تحقیق طراحی شده‌اند. با توجه به نتایج بدست آمده هر سه فرضیه تحقیق پذیرفته شده و بین استراتژی بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی مشتریان، و همچنین عملکرد مالی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین رضایتمندی مشتریان و عملکرد مالی همبستگی 0.77 درصد بدست آمده که نشان می دهد با افزایش سطح رضایتمندی مشتریان ، عملکرد مالی افزایش می یابد.

 

واژه های کلیدی: استراتژی بازاریابی رابطه مند، رضایتمندی مشتریان، عملکرد مالی، صندوق رفاه دانشجویان، وفاداری مشتریان.

فصل اول

کلیات تحقیق

 

1-1 مقدمه

آنچه را که در این فصل و همچنین در کل مبانی نظری تحقیق به تحریر درآمده است چه آنچه از قول عالمان و اندیشمندان و محققان نگاشته شده و چه آنچه را محقق ارائه نموده است به درستی و وضوح نشان می دهد، بیانگر چگونگی تدوین و تکوین مسیر اندیشه محقق برای انتخاب و گزینش چنین پژوهشی بوده است .

بررسی ها نشان می دهد عدم موفقیت سازمان ها تا حد زیادی متأثر از ناتوانی آن ها در بهره گیری از فنون بازاریابی می باشد.  سازمان هایی که تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...