پایان نامه ارشد: بررسی وضعیت کیفیت ارائه خدمات درشعب مختلف بانک اقتصاد بر اساس مدل سروکوال |
4-1.اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7
1-4-1.هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 7
2-4-1.اهداف فرعی……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7
5-1.نوع پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 8
6-1.قلمرو پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8
7-1.استفاده کنندگان از نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………………………………… 8
8-1.تعریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و اصطلاحات ………………………………………………………………………………….. 9
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه پژوهش
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 12
تعریف مفاهیم اساسی: ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 13
1-2. کیفیت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 13
1-1-2.پنج ویژگی کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………….. 16
2-2. مفهوم خدمات ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 18
1-2-2 .طبقه بندی خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………….. 19
2-2-2. ویژگی خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………………… 20
3-2. مفهوم کیفیت ارائه خدمات………………………………………………………………………………………………………………………. 23
1-3-2. ویژگی کیفیت ارائه خدمات در بانکداری…………………………………………………………………………………………. 23
2-3-2. عوامل موثر بر کیفیت ارائه خدمات…………………………………………………………………………………………………… 25
3-3-2. فضای کیفیت ارائه خدمات…………………………………………………………………………………………………………………. 27
4-3-2. چرا کیفیت ارائه خدمات دشوار است……………………………………………………………………………………………….. 28
5-3-2. موانع بهبودکیفیت ارائه خدمات ……………………………………………………………………………………………………….. 28
6-3-2. برخی مطالعات انجام شده در زمینه کیفیت ارائه خدمات…………………………………………………………………30
4-2. رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 31
1-4-2. فلسفه رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………………….. 33
2-4-2. چرخه خدمت مطلوب…………………………………………………………………………………………………………………………. 33
3-4-2.پیش نیاز و عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان………………………………………………………………………… 35
4-4-2. عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک……………………………………………………………………………………………….. 39
5-4-2. سنجش رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………………………………. 40
6-4-2. اندازه گیری رضایتمندی مشتریان………………………………………………………………………………………………………. 40
5-2. کیفیت ارائه خدمات و رضایت………………………………………………………………………………………………………………… 41
1-5-2. رابطه بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتری………………………………………………………………………….. 43
6-2.نظریه پردازان کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………….. 44
این مطلب را هم بخوانید :
1-6-2. نظریه ادوارد دمینگ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 44
1-1-6-2. اصول 14 گانه ادوارد دمینگ…………………………………………………………………………………………………………. 44
2-6-2. نظریه ژوزف جوران……………………………………………………………………………………………………………………………… 46
3-6-2. نظریه فیلیپ کرازبی …………………………………………………………………………………………………………………………….. 48
4-6-2. نظریه تاگوچی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 50
5-6-2. نظریه ایشی کاوا…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 52
6-6-2. نظریه بیل کانوی……………………………………………………………………………………………………………………………………. 53
7-2. برخی مدلها در زمینه کیفیت ارائه خدمات بانکی…………………………………………………………………………………. 54
1-7-2. مدل سروکوال………………………………………………………………………………………………………………………………………… 54
1-1-7-2. ابعاد مدل سروکوال………………………………………………………………………………………………………………………….. 55
2-1-7-2. سطوح کیفیت خدمات در سروکوال…………………………………………………………………………………………….. 55
3-1-7-2. ابعاد 5گانه کیفیت ارائه خدمات در مدل سروکوال……………………………………………………………………. 56
2-7-2. مدلBSQ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 57
3-7-2 – مدل SYSTRA-SQ…………………………………………………………………………………………………………………….. 58
8-2.مدل های شکل گیری رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………. 58
1-8-2. مدل رضایت مندی مشتری سوئدی…………………………………………………………………………………………………… 58
2-8-2. مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا…………………………………………………………………………………………… 59
3-8-2.مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا……………………………………………………………………………………………….. 60
9-2. پیشینه پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 62
1-9-2.تحقیقات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………………………………………………… 64
2-9-2. تحقیقات انجام شده در خارج کشور…………………………………………………………………………………………………. 68
10-2. مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………… 70
11-2. مدل تحلیلی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………. 71
12-2. فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………… 72
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
1-3.مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 73
2-3.روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 73
3-3.جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74
4-3.روش نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………… 74
5-3.ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………….. 75
6-3.پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76
1-6-3.اعتبار(پایایی پرسشنامه) ……………………………………………………………………………………………………………………….. 78
2-6-3.روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 78
7-3.مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری پژوهش……………………………………………………………………………………………….. 80
8-3.چگونگی تحلیل آماری……………………………………………………………………………………………………………………………….. 81
9-3.رگرسیون چندگانه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 82
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
1-4.مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 83
2-4.بررسی مشخصات فردی…………………………………………………………………………………………………………………………….. 83
1-2-4.توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات……………………………………………………………….. 84
2-2-4. توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تاهل………………………………………………………………….. 86
3-2-4. توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه کار………………………………………………………………………….. 87
4-2-4. توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان سن…………………………………………………………………………. 88
3-4.آزمون سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………. 90
4-4.نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………. 95
5-4.نتایج آزمون فریدمن……………………………………………………………………………………………………………………………………. 99
6-4.تجزیه و تحلیل سوالات پژوهش با توجه به مشخصات فردی…………………………………………………………. 100
1-6-4.آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب مدرک تحصیلی………………………………………….. 103
2-6-4. آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سن…………………………………………………………….. 105
3-6-4. آزمونF مربوط به نمره متغیرهای تحقیق بر حسب سابقه کار……………………………………………………. 107
7-4.آزمون همبستگی پیرسون…………………………………………………………………………………………………………………………. 108
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 110
1-5.محدودیتهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………….. 111
2-5بررسی نتایج حاصل از پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. 111
1-2-5.فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 111
2-2-5.فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 111
3-2-5.فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 111
4-2-5.فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………………………………… 112
5-2-5.فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 112
6-2-5.فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 112
3-5. نتایج فراگیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 112
4-5.پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 115
1-4-5.پیشنهادات برای مدیران و سازمانها…………………………………………………………………………………………………… 115
2-4-5.پیشنهادات برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………………………………………. 116
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 118
*پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 118
*چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 120
*فهرست جداول………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 121
*فهرست نمودارها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 123
*منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 124
- فهرست جداول
جدول شماره 1-2 : رابطه بین کیفیت ارائه خدمات و رضایت مشتری……………………………………………………. 43
جدول شماره 2-2 : جدول ابعاد 5 گانه کیفیت ارائه خدمات در مدل سروکوال……………………………………… 56
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 07:41:00 ب.ظ ]
|