پایان نامه ساختار و کارکرد گروه های اجتماعی و نقش آنها در توسعه |
1 – 3. اهداف تحقیق: 7
1 – 4. قلمرو مطالعاتی تحقیق: 7
1-5. قلمرو مکانی: 7
1-6. قلمرو زمانی: 7
1-7. پیشینه تحقیق: 7
1-7-1.کتاب ها 8
1-7-2. مقاله ها و پژوهش ها: 10
1-7-3. پایان نامه ها: 17
1-8. نقد و بررسی منابع نظری و تحقیقی مرتبط با موضوع تحقیق: 22
1-8-1. جمع بندی و نتیجه مطالعه کتاب ها: 22
1-8-2 جمع بندی و نتیجه مطالعه مقالات: 23
1-8-3 جمع بندی و نتیجه مطالعه پایان نامه ها 25
1-9. موانع و تنگناهای اجرایی موضوع تحقیق: 26
فصل دوم: مبانی و چارچوب نظری تحقیق.. 27
2-1. مقدمه. 27
بنیان نظری و جامعه شناختی.. 27
2-2 مباحث نظری: 27
2-2-1 نظریه ها و رویکردهای جامعه شناختی مرتبط به گروه های اجتماعی: 27
جمع بندی: 30
2-2-2. نظریه ها و رویکردهای مرتبط با آموزش و پرورش: 31
2-2-3. نظریهها و رویکردهای مرتبط با تدوین کتابهای درسی: 32
2-2-4. نظریه ها و رویکردهای مرتبط با مشارکت معلمان در تدوین برنامه های درسی.. 38
جمع بندی: 43
2-3. چارچوب نظری: 45
2-4. پرسشهای تحقیق: 49
2-5. فرضیه های تحقیق: 50
2-6. الگوی نظری و تحلیلی موضوع تحقیق: 51
فصل سوم: مبانی روش شناسی موضوع تحقیق. 52
3-1. مقدمه: 52
3-2. تحلیل و تبیین روش شناختی موضوع تحقیق: 52
3-3. شیوه به کاربری روش های مورد نظر در این تحقیق: 53
3-4. تکنیک های جمع آوری داده ها: 53
پرسش های باز برای مصاحبه. 55
3-5. جامعه مورد مطالعه. 56
3-6. شیوه نمونه گیری از جامعه مورد مطالعه. 56
3-7. شیوه تجزیه و تحلیل داده ها 57
3-8. تعریف مفاهیم و متغیر های تحقیق: 58
3-9 شاخص ها و معرف ها 60
3-10. جداول توزیع فراوانی های جمعیت مورد مطالعه. 63
بخش دوم: 66
دستآوردها، یافته ها و راهکارها 66
فصل چهارم: توصیف و تحلیل دستآوردهای مطالعات اسنادی و میدانی.. 67
4-1. دستآوردهای مطالعات اسنادی.. 67
4-2. دستآورد های مطالعه کتاب ها: 73
4-3. دستآوردهای مطالعات میدانی.. 78
فصل پنجم: جمع بندی، نتیجه گیری و ارائه راهکار. 97
5 -1. یافته های حاصل از مطالعات اسنادی.. 97
5-2. یافته های حاصل از مطالعات میدانی.. 102
5-3 . جمع بندی.. 112
5-4. نتیجه گیری نهایی: 118
5-5. راهکارها 120
راهکارهای راهبردی: 120
راهکارهای کاربردی: 121
5-6. خلاصه تحقیق. 123
منابع و مآخذ: 126
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول الف:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 60
جدول شماره 1: توزیع جنسی جمعیت مورد مطالعه. 63
جدول شماره 2: توزیع جمعیت مورد مطالعه از نظرمقطع تحصیلی.. 63
جدول شماره 3: توزیع جمعیت مورد مطالعه ازنظر رشته تحصیلی.. 64
جدول شماره4: توزیع جمعیت مورد مطالعه از نظر نوع شغل.. 65
جدول شماره 5: عوامل اجتماعی- فرهنگی تأثیرگذار درنقش ساختاری و کارکردی معلمان درتهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 79
جدول شماره 6: عوامل فرهنگی – سیاسی تأثیرگذاردرنقش ساختاری وکارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان ). 81
جدول شماره 8: عوامل اقتصادی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 83
جدول شماره 9: عوامل جغرافیایی و زیست محیطی تأثیرگذار در نقش ساختاری وکارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 84
جدول شماره 10: عوامل اجتماعی – فرهنگی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 85
جدول شماره 11: عوامل فرهنگی – سیاسی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با مدیران ). 87
جدول شماره 12: عوامل اقتصادی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 88
جدول شماره 13: عوامل جغرافیایی وزیست محیطی تأثیرگذاردرنقش ساختاری وکارکردی معلمان درتهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 89
جدول شماره 14: عوامل جمعیتی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 90
جدول شماره 15: عوامل اجتماعی- فرهنگی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مولفان ، برنامه ریزان و صاحب نظران ).
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 05:11:00 ب.ظ ]
|