1 – 3. اهداف تحقیق: 7

1 – 4. قلمرو مطالعاتی تحقیق: 7

1-5. قلمرو مکانی: 7

1-6. قلمرو زمانی: 7

1-7. پیشینه تحقیق: 7

1-7-1.کتاب ها 8

1-7-2. مقاله ها و پژوهش ها: 10

1-7-3. پایان نامه ها: 17

1-8. نقد و بررسی منابع نظری و تحقیقی مرتبط با موضوع تحقیق: 22

1-8-1. جمع بندی و نتیجه مطالعه کتاب ها: 22

1-8-2 جمع بندی و نتیجه مطالعه مقالات: 23

1-8-3 جمع بندی و نتیجه مطالعه پایان نامه ها 25

1-9. موانع و تنگناهای اجرایی موضوع تحقیق: 26

فصل دوم: مبانی و چارچوب نظری تحقیق.. 27

2-1. مقدمه. 27

بنیان نظری و جامعه شناختی.. 27

2-2 مباحث نظری: 27

2-2-1 نظریه ها و رویکردهای جامعه شناختی مرتبط به گروه های اجتماعی: 27

جمع بندی: 30

2-2-2. نظریه ها و رویکردهای مرتبط با آموزش و پرورش: 31

2-2-3. نظریه‌ها و رویکردهای مرتبط با تدوین کتاب‌های درسی: 32

2-2-4. نظریه ها و رویکردهای مرتبط با مشارکت معلمان در تدوین برنامه های درسی.. 38

جمع بندی: 43

2-3. چارچوب نظری: 45

2-4. پرسشهای تحقیق: 49

2-5. فرضیه های تحقیق: 50

2-6. الگوی نظری و تحلیلی موضوع تحقیق: 51

فصل سوم: مبانی روش شناسی موضوع تحقیق. 52

3-1. مقدمه: 52

3-2. تحلیل و تبیین روش شناختی موضوع تحقیق: 52

3-3. شیوه به کاربری روش های مورد نظر در این تحقیق: 53

3-4. تکنیک های جمع آوری داده ها: 53

پرسش های باز برای مصاحبه. 55

3-5. جامعه مورد مطالعه. 56

3-6. شیوه نمونه گیری از جامعه مورد مطالعه. 56

3-7. شیوه تجزیه و تحلیل داده ها 57

3-8. تعریف مفاهیم و متغیر های تحقیق: 58

3-9 شاخص ها و معرف ها 60

3-10. جداول توزیع فراوانی های جمعیت مورد مطالعه. 63

 

 

بخش دوم: 66

دستآوردها، یافته ها و راهکارها 66

فصل چهارم: توصیف و تحلیل دستآوردهای مطالعات اسنادی و میدانی.. 67

4-1. دستآوردهای مطالعات اسنادی.. 67

دانلود پایان نامه

 

4-2. دستآورد های مطالعه کتاب ها: 73

4-3. دستآوردهای مطالعات میدانی.. 78

فصل پنجم: جمع بندی، نتیجه گیری و ارائه راهکار. 97

5 -1. یافته های حاصل از مطالعات اسنادی.. 97

5-2. یافته های حاصل از مطالعات میدانی.. 102

5-3 . جمع بندی.. 112

5-4. نتیجه گیری نهایی: 118

5-5. راهکارها 120

راهکارهای راهبردی: 120

راهکارهای کاربردی: 121

5-6. خلاصه تحقیق. 123

منابع و مآخذ: 126

 

 

 

 

 

 

این مطلب را هم بخوانید :

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

 عنوان                                                                                                           صفحه

جدول الف:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 60

جدول شماره 1: توزیع جنسی جمعیت مورد مطالعه. 63

جدول شماره 2: توزیع جمعیت مورد مطالعه از نظرمقطع تحصیلی.. 63

جدول شماره 3: توزیع جمعیت مورد مطالعه ازنظر رشته تحصیلی.. 64

جدول شماره4:  توزیع جمعیت مورد مطالعه از نظر نوع شغل.. 65

جدول شماره 5: عوامل اجتماعی-  فرهنگی تأثیرگذار درنقش ساختاری و کارکردی معلمان درتهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 79

جدول شماره 6: عوامل فرهنگی –  سیاسی تأثیرگذاردرنقش ساختاری وکارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان ). 81

جدول شماره 8: عوامل اقتصادی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 83

جدول شماره 9: عوامل جغرافیایی و زیست محیطی تأثیرگذار در نقش ساختاری وکارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با معلمان). 84

جدول شماره 10: عوامل اجتماعی – فرهنگی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 85

جدول شماره 11: عوامل فرهنگی – سیاسی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش (دستآورد مصاحبه با مدیران ). 87

جدول شماره 12: عوامل اقتصادی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 88

جدول شماره 13: عوامل جغرافیایی وزیست محیطی تأثیرگذاردرنقش ساختاری وکارکردی معلمان درتهیه وتدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 89

جدول شماره 14: عوامل جمعیتی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش ( دستآورد مصاحبه با مدیران ). 90

جدول شماره 15: عوامل اجتماعی- فرهنگی تأثیرگذار در نقش ساختاری و کارکردی معلمان در تهیه و تدوین کتب درسی آموزش وپرورش  ( دستآورد  مصاحبه با مولفان ، برنامه ریزان و صاحب نظران ).

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...