2-3-2-      تسهیم دانش:……………………………………………………………. 79

2-3-3-      انتقال و تسهیم دانش:………………………………………………….. 81

2-3-4-      تسهیم دانش در سازمان های دولتی:………………………………….. 82

2-3-5-      پیش بینی كننده های تسهیم دانش در سازمان:……………………….. 83

2-3-6-      جنبه های مؤثّر بر موفقیت در تسهیم دانش:…………………………. 87

2-3-7-      قابلیتها و توانمندسازهای تسهیم دانش در سازمان:…………………… 88

2-4-   بخش چهارم- پیشینه تحقیق:………………………………………………………… 90

2-4-1-  تحقیقات داخلی:………………………………………………………………… 90

2-4-2-  تحقیقات خارجی:……………………………………………………………….. 97

2-5-   بخش پنجم- آشنایی با حوزه معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران                 100

2-5-1-  برنامه استراتژیک معاونت توسعه:…………………………………………… 101

2-5-2-  چشم انداز:…………………………………………………………………….. 102

2-5-3-  ماموریت ها:…………………………………………………………………… 102

2-5-4-  استراتژی های معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع:…………….. 102

2-5-5-  منشور اخلاقی………………………………………….…………..:103

2-5-6-  دانشکده ها :…………………………………………………………………… 103

2-5-7-  مراکز آموزشی و درمانی : بیمارستانها و مراکز آموزشی و درمانی…………. 104

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………. 106

3-1-   روش تحقیق…………………………………………………………………………. 107

3-2-   جامعه آماری و حجم نمونه:………………………………………………………… 107

3-3-   روش گرد آوری اطلاعات:…………………………………………………………. 108

3-3-1-  روایی و پایایی پرسشنامه:…………………………………………………….. 109

3-3-2-  مقیاس اندازه گیری:…………………………………………………………… 112

3-4- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:………………………………………………….. 113

این مطلب را هم بخوانید :

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه…………………………………………………………………………………. 118

4-1-   آمار توصیفی………………………………………………………………………………. 118

4-1-1-  جنسیت………………………………………………………………………… 118

4-1-2-  سن…………………………………………………………………………….. 119

4-1-3-  نوع شغل………………………………………………………………………. 120

4-1-4-  تحصیلات…………………………………………………………………….. 121

4-1-5-  سابقه خدمت………………………………………………………………….. 122

4-1-6-  تأهل…………………………………………………………………………… 124

4-2-   تحلیل استنباطی …………….  125

دانلود پایان نامه

 

4-2-1-  ارزیابی روابط خطی بین متغیرهای تحقیق………………………………….. 126

4-2-2-  برازش مدل تحقیق……………………………………………………………. 127

4-2-3-  شاخص‏های نیکویی برازش مدل……………………………………………. 129

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه…………………………………………………………………………………. 133

5-1-   نتیجه گیری………. 133

5-2-   پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………. 135

5-2-1-  پیشنهادها بر اساس نتایج یافته های تحقیق…………………………………. 135

5-2-2-  پیشنهادها برای محققین بعدی……………………………………………….. 136

5-3-   محدودیت های تحقیق……………………………………………………………… 137

منابع و مآخذ                                                                                                  138

منابع فارسی…………………………………………………………………………………….. 139

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………….. 142

پیوست ها و ضمائم                                                                                         145

 

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                                  صفحه

جدول 2-1): مقایسه مشوق های تسهیم دانش در بخش خصوصی و دولتی……………… 83

جدول 3-1): آلفای کرونباخ پرسشنامه………………………………………………………. 112

جدول 3-2): طیف پرسشنامه………………………………………………………………… 112

جدول 4-1: توزیع جنسیت………………………………………………………………….. 118

جدول 4-2: توزیع سن                                                                                    119

جدول 4-3: توزیع نوع شغل………………………………………………………………… 120

جدول 4-4: توزیع تحصیلات………………………………………………………………. 121

جدول 4-5: توزیع سابقه خدمت……………………………………………………………. 123

جدول 4-6: توزیع تأهل                                                                                  124

جدول 4-7: آماره های مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنف…………………………. 125

جدول 4-8: ضرایب همبستگی بیین متغیرهای تحقیق…………………………………….. 126

جدول 4-9 : نمادهای بکارگرفته شده متغیرهای تحقیق…………………………………… 127

جدول 4-10 : نتایج شاخص‏های برازشی مدل…………………………………………….. 130

 

فهرست شکل ها

عنوان                                                                                                  صفحه

شکل 2-1): مبانی اساسی دیدگاه نگرشی……………………………………………………. 43

شکل 2-2): مبانی اساسی دیدگاه رفتاری……………………………………………………. 44

شكل 2-3): ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)………………………………………. 62

شكل 2-4): تأثیر فرهنگ بر  OCB…………………………………………………………. 73

شکل 2-5): فرآیندهای اصلی مدیریت دانش………………………………………………. 80

شكل 2-6): حوزه های تأثیرگذار بر تسهیم دانش…………………………………………. 88

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                      صفحه

نمودار 4-1: توزیع جنسیت…………………………………………………………………. 119

نمودار 4-2: توزیع سن                                                                                    120

نمودار 4-3: توزیع نوع شغل………………………………………………………………… 121

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...