3-3-1 روش‌های گردآوری اطلاعات.. 78

3-3-2  ابزار اندازه گیری.. 79

3-3-2-1 تهیه و تنظیم پرسشنامه. 79

3-3-2-2 ساختار پرسشنامه: 81

3-3-2-3 پایایی و روایی پرسشنامه. 81

3-3-2-3-1 تعیین پایایی (قابلیت اعتماد)پرسشنامه. 81

3-3-2-3-2 تعیین اعتبار (روایی)پرسشنامه. 82

3-3-2-3-3 پایایی و روایی بدست آمده از پرسشنامه هوش سازمانی و عملکرد سازمانی.. 83

3-4 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 84

فصل چهارم. 86

« تجزیه و تحلیل پژوهش». 86

مقدمه. 87

4-1 آمار توصیفی.. 88

4-1-1 بررسی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 88

4-1-2 توزیع فراوانی شاخص‌های تحقیق.. 92

4-2 آمار استنباطی.. 106

4-2-1 بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق.. 106

4-2-2 آزمون فرضیه‌های تحقیق.. 107

4-2-3 رتبه بندی متغیرهای پژوهش… 114

فصل پنجم. 116

« نتیجه گیری و پیشنهادها ». 116

مقدمه. 117

5-1 یافته‌های تحقیق.. 118

5-1-1 یافته‌های توصیفی تحقیق.. 118

5-1-2 یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه‌ها 119

5-2 نتیجه گیری و پیشنهادها 121

5-3 پیشنهادها به محققین آتی.. 128

5-4 محدودیت‌های تحقیق.. 128

فهرست منابع و مأخذ. 130

منابع فارسی.. 131

پیوست‌ها و ضمائم. 138

فهرست جدول‌ها

جدول (2-1) تعاریف هوش  سازمانی از دیدگاه صاحبنظران مختلف.. 23

جدول (2-2) ارزیابی دستگاه‌ها و کارکنان براساس نگرش نوین در مقایسه با نگرش سنتی (تولایی، 2007) 65

جدول (2-3) امتیازدهی به روش امتیازبندی در ارزیابی عملکرد کارکنان. 67

جدول (2-4) تعیین سطح کارکنان در روش رتبه بندی غیر مستقیم عملکرد کارکنان. 68

جدول (3-1) گزینه‌های مورد استفاده برای پاسخ در پرسشنامه برگرفته از طرح لیكرت.. 80

جدول (3-2) ساختار پرسشنامه. 80

جدول (3-3) میزان پایایی مولفه‌های پرسشنامه. 83

جدول (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن.. 88

جدول (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنس… 89

جدول (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 90

جدول (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه خدمت.. 91

جدول (4-5) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به تفکر استراتژیک.. 92

جدول (4-6) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به سرنوشت مشترک.. 94

جدول (4-7) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به میل به تغییر. 96

 

جدول (4-8) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به روحیه. 98

جدول (4-9) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به اتحاد و توافق.. 100

جدول (4-10) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به کاربرد دانش… 102

جدول (4-11) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به فشار عملکرد. 104

جدول (4-12) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنف جهت بررسی نرمال بودن مولفه‌های هوش سازمانی کارکنان و عملكرد آنان در بانک ملی ایران / اداره امور شعب  جنوب تهران. 106

جدول (4-13) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین تفکر استراتژیك کارکنان و عملكرد آنان. 107

جدول (4-14) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین سرنوشت مشترک کارکنان و  عملكرد آنان. 108

جدول (4-15) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین میل به تغییر کارکنان و عملكرد آنان. 109

این مطلب را هم بخوانید :

 

جدول (4-16) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین روحیه کارکنان و عملكرد آنان. 110

جدول (4-17) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین اتحاد و توافق کارکنان و عملكرد آنان. 110

جدول (4-18) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین کاربرد دانش کارکنان و عملكرد آنان. 111

جدول (4-19) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین فشار عمکرد کارکنان و عملكرد آنان. 112

جدول (4-20) نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین هوش سازمانی کارکنان و عملكرد آنان. 113

جدول (4-21) داده‌های به دست‌آمده برای سوال پژوهشی.. 113

جدول (4-22) نتایج آزمون فریدمن برای رتبه بندی متغیر‌های پژوهش… 114

فهرست نمودارها

نمودار (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن.. 88

نمودار (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنس… 89

نمودار (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 90

نمودار (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه خدمت.. 91

نمودار (4-5) توزیع فراوانی شاخصهای مربوط به تفکر استراتژیک.. 93

نمودار (4-6) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به سرنوشت مشترک.. 95

نمودار (4-7) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به میل به تغییر. 97

نمودار (4-8) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به روحیه. 99

نمودار (4-9) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به اتحاد و توافق.. 101

نمودار (4-10) توزیع فراوانی شاخص‌های مربوط به کاربرد دانش… 103

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...