دانلود پایان نامه:ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان |
مقدمه
- آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..103
4-1-1 جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………………….103
4-1-2 سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………………………….104
4-1-3 سابقه ی استفاده از خدمات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………105
4-1-4 میزان تحصیلات پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………106
4-1-5 وضعیت استخدام پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………………….107
- آمار قطعی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………108
4-2-1 نرمال بودن ……………………………………………………………………………………………………………………………………….109
4-2-2 آزمون فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………109
4-2-3- تعیین میزان شکاف کیفیت خدمات برای ابعاد پنجگانه……………………………………………………………………………116
4-2-4- اولویت بندی ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………….118
فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات
مقدمه
- جمع بندی و نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………..120
- پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….124
5-2-1 پیشنهاد مبتنی بر نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..124
5-2-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………126
- مشکلات و محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..127
فهرست منابع و مآخذ:
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….129
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..131
پیوست……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……….136
چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138
عنوان انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………139
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 2-1 مقیاس کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………….54
جدول 2-2 مثال هایی از کاربرد مدل کیفیت خدمات در حوزه های خدماتی مختلف………………………………………………56
جدول 2-3 برخی از پژوهش های انجام شده در زمینه ارتباط کیفیت خدمات و رضایت مشتریان………………………………58
جدول 2-4 نوآوری ها در مدل اسکمپر……………………………………………………………………………………………………………70
جدول 2-5 عناوین شاخص های ملی رضایت مشتری در کشورها………………………………………………………………………..73
جدول 2-6 شاخص مدل های ACSI……………………………………………………………………………………………………………..76
جدول 2-7 شاخص و عوامل مدل(ECSI)………………………………………………………………………………………………………78
جدول 2-8 مقایسه مدل های مختلف رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………81
جدول 2-9 مقاسه شاخص رضایت مشتری کشورهای مختلفی……………………………………………………………………………..81
جدول 3-1 سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………97
جدول 3-2 پایائی یا اعتماد پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………99
جدول 4-1 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس جنسیت…………………………………………………………………103
جدول 4-2 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس رده سنی آنها …………………………………………………………104
جدول 4-3 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس سابقه ی استفاده از خدمات………………………………………..105
جدول 4-4 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس میزان تحصیلات آنها…………………………………………………106
جدول 4-5 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس وضعیت استخدام آنها………………………………………………..107
جدول 4-7 نرمال بودن …………………………………………………………………………………………………………………………………..109
جدول4-8 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………..110
جدول 4-9 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی اول…………………………………………………………………………………………111
جدول 4-10 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی دوم………………………………………………………………………………………112
جدول 4-11 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی سوم………………………………………………………………………………………113
جدول 4-12 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی چهارم……………………………………………………………………………………114
جدول 4-13 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه پنجم ……………………………………………………………………………………………..115
جدول 4-14 میانگین انتظارات، میانگین ادراکات و شکاف مربوط به سوالات از منظر مشتریان…………………………………..116
جدول 4-15 میزان شکاف ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات از منظر مشتریان ………………………………………………………………117
جدول 4-16 اولویت بندی ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات از منظر مشتریان ……………………………………………………………..118
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار 4-1 آمار توصیفی – جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………104
نمودار 4-2 آمار توصیفی – سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………….105
نمودار 4-3 آمار توصیفی – سابقه استفاده از خدمات…………………………………………………………………………………………..106
نمودار 4-4 آمار توصیفی –
میزان تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..107
نمودار 4-5 آمار توصیفی – وضعیت استخدام پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..108
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 1-1 مدل تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………..9
شکل 2-1 عوامل مؤثربر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………25
شکل 2-2 ضرورت توجه به کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………..27
شکل 2-3 ابعاد کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………….31
این مطلب را هم بخوانید :
شکل 2-4 عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………34
شکل 2-5 ارتباط بین ابعاد سروکوال و ابعاد ده گانه اولیه برای ارزیابی کیفیت خدمات……………………………………………………35
شکل 2-6 مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………36
شکل 2-7 مدل تحلیل شکاف خدماتی……………………………………………………………………………………………………………………..39
شکل 2-8 مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی…………………………………………………………………………………………………………..40
شکل2-9 شکاف هایی که منجر به نارضایتی مشتری می شود………………………………………………………………………………………42
شکل 2-10 مدل رفتاری کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………….44
شکل2-11 مدل کیفیت خدمات جامع………………………………………………………………………………………………………………………45
شکل 2-12 کشش نسبی و رضایت از سازمان…………………………………………………………………………………………………………..60
شکل 2- 13 چرخه خدمت مطلوب………………………………………………………………………………………………………………………..64
شکل 2-14 روش های اندازه گیری رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………..65
شکل 2-15 مدل کانو……………………………………………………………………………………………………………………………………………67
شکل 2-16 ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد………………………………………………………………………..69
شکل 2-17 مدل کلی ACSI………………………………………………………………………………………………………………………………..74
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:49:00 ب.ظ ]
|