دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر هزینه های کیفیت (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن تهران) |
3-7- اعتبار پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………. 133
3-7-1- روایی و پایایی …………………………………………………………………………………………………………………………. 133
3-8- مقیاسهای مورد استفاده …………………………………………………………………………………………………………………… 136
3-9- آزمونهای آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………… 137
3-9-1- مدلسازی معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………… 138
3-9-2- تحلیل عاملی …………………………………………………………………………………………………………………………….. 139
3-9-3- تحلیل عاملی اکتشافی ……………………………………………………………………………………………………………. 139
3-9-4- تحلیل عاملی تاییدی ………………………………………………………………………………………………………………. 140
3-9-5- شاخص KMO ………………………………………………………………………………………………………………………… 140
3-9-6- آزمون کرویت بارتلت ………………………………………………………………………………………………………………. 141
3-9-7- ضریب همبستگی پیرسون ……………………………………………………………………………………………………… 142
3-10- متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………. 142
3-11- قلمرو پژوهش (موضوعی، مکانی، زمانی) ………………………………………………………………………………………… 141
فصل چهارم: تحلیل دادهها
4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 145
4-2- توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی اعضای نمونه ………………………………………………………………………….. 145
4-2-1- جنسیت …………………………………………………………………………………………………………………………………… 146
4-2-2- سن ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 147
4-2-3- تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………………………… 148
4-2-4- سابقه خدمت …………………………………………………………………………………………………………………………… 149
4-3- آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 150
4-3-1- آزمون نرمال بودن متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………………. 150
4-3-2- ضریب همبستگی بین متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………… 151
4-4- ارزیابی بخش اندازهگیری مدل …………………………………………………………………………………………………………… 152
4-4-1- تحلیل عاملی تاییدی شاخصهای متغیر فناوری اطلاعات ……………………………………………………. 153
4-4-2- تحلیل عاملی تاییدی متغیر هزینههای کیفیت ……………………………………………………………………… 155
4-5- مدلسازی معادلات ساختاری ……………………………………………………………………………………………………………. 156
4-5-1- فرضیه اصلی ……………………………………………………………………………………………………………………………. 159
4-5-2- فرضیات فرعی …………………………………………………………………………………………………………………………. 161
4-6- مقایسه میانگین متغیرهای پژوهش با استفاده از آزمون تی تک نمونهای ………………………………………… 163
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 166
5-2- تحلیل فرضیه اصلی ……………………………………………………………………………………………………………………………. 168
5-3- تحلیل فرضیات فرعی …………………………………………………………………………………………………………………………. 168
5-3-1- فرضیه فرعی اول …………………………………………………………………………………………………………………….. 168
5-3-2- فرضیه فرعی دوم …………………………………………………………………………………………………………………….. 169
5-3-3- فرضیه فرعی سوم ……………………………………………………………………………………………………………………. 169
5-3-4- فرضیه فرعی چهارم ………………………………………………………………………………………………………………… 170
5-4- تحلیل میانگین متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………… 170
5-5- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج به بانک مسکن …………………………………………………………………………………….. 174
5-6- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آتی …………………………………………………………………………………………………….. 175
فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 176
پیوست
پرسشنامههای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 182
چکیده لاتین …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 188
فهرست جداول
جدول 2-1- ویژگیهای اطلاعات مناسب ……………………………………………………………………………………………………… 36
جدول 2-2- امور پردازشی و ابزارهای فناوری اطلاعات ………………………………………………………………………………… 54
جدول 2-3- دستهبندی مدلهای هزینه کیفیت …………………………………………………………………………………………… 82
جدول 3-1- تعداد شعب انتخاب شده در میان تمامی شعب بانک مسکن موجود در شهر تهران …………….. 130
جدول 3-2- جدول مورگان جهت تعیین اندازه نمونه ………………………………………………………………………………… 131
جدول 3-3- میزان آلفای کرونباخ پرسشنامهها و ابعاد آنها ………………………………………………………………………… 136
جدول 3-4- نتایج آزمون کرویت بارتلت و KMO جهت بررسی کفایت عوامل پرسشنامه ……………………….. 141
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت …………………………………………………………………………………………….. 146
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به سن ……………………………………………………………………………………………………. 147
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخدهندگان …………………………………………………………………. 148
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به سابقه خدمت پاسخدهندگان ……………………………………………………………. 149
جدول 4-5- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف برای متغیرهای پژوهش ……………………………………………………….. 151
جدول 4-6- ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………. 152
جدول 4-13- شاخصهای برازش مدل مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………… 159
جدول 4-14- ضریب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: هزینههای کیفیت) ………………………. 159
جدول 4-17- شاخصهای برازش مدل مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………… 160
جدول 4-18- ضریب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: هزینههای پیشگیرانه) ………………….. 161
جدول 4-19- ضریب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: هزینههای ارزیابی) ………………………. 161
جدول 4-20- ضریب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: هزینههای شکست برون سازمانی)….. 163
جدول 4-21- ضریب مسیر، آمارهی t و ضریب تعیین (متغیر وابسته: هزینههای شکست درون سازمانی)… 162
جدول 4-22- نتایج آزمون تی تک نمونهای ……………………………………………………………………………………………….. 164
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست اشکال و نمودارها
شکل 1-1- مدل مفهومی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 26
شکل 2-1- مدل کوه یخی ……………………………………………………………………………………………………………………………… 77
شکل 4-7- مدل تحلیل عاملی تاییدی شاخصهای فناوری اطلاعات (تخمین استاندارد) ………………………… 153
شکل 4-8- مدل تحلیل عاملی تاییدی شاخصهای فناوری اطلاعات (معناداری ضرایب) ………………………… 154
شکل 4-9- مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر هزینههای کیفیت (تخمین استاندارد) ……………………………….. 155
شکل 4-10- مدل تحلیل عاملی تاییدی متغیر هزینههای کیفیت (معناداری ضرایب) …………………………….. 155
شکل 4-11- مدلسازی معادلات ساختاری مدل مفهومی پژوهش (تخمین استاندارد) ……………………………… 158
شکل 4-12- مدلسازی معادلات ساختاری مدل مفهومی پژوهش (معناداری ضرایب) ……………………………… 158
شکل 4-15- مدلسازی معادلات ساختاری مدل مفهومی پژوهش (تخمین استاندارد) ……………………………… 160
شکل 4-16- مدلسازی معادلات ساختاری مدل مفهومی پژوهش (معناداری ضرایب) ……………………………… 160
نمودارها
نمودار 2-2- مدل اقتصادی هزینههای كیفیت در شركتهای با فرآیند سنتی …………………………………………….. 86
نمودار 2-3- مدل اقتصادی هزینههای كیفیت در شركتهای با فرآیند در حال توسعه ………………………………. 87
نمودار 4-1- نمودار میلهای مربوط به فراوانی جنسیت پاسخدهندگان ………………………………………………………. 146
نمودار 4-2- نمودار میلهای مربوط به فراوانی سن پاسخدهندگان ……………………………………………………………… 147
نمودار 4-3- نمودار میلهای مربوط به فراوانی تحصیلات پاسخدهندگان ……………………………………………………. 148
نمودار 4-4- نمودار میلهای مربوط به سابقه خدمت پاسخدهندگان …………………………………………………………… 149
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:12:00 ب.ظ ]
|