دانلود پایان نامه ارشد: بررسی تاثیر حافظه سازمانی و قابلیت های یادگیری بر مزیت رقابتی پایدار |
1-10-……………………………………………………………………………………………………….. متغیرهای پژوهش…. 10
1-11-………………………………………………………………………….. تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش…. 10
1-11-1-…………………………………………………………………………………………………… تعریف مفهومی…. 10
1-11-2-…………………………………………………………………………………………………… تعریف عملیاتی…. 11
1-12-…………………………………………………………………………………………………………….. قلمرو تحقیق…. 14
1-13-………………………………………………………………………………………………………….. ساختار پژوهش…. 15
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 18
2-1بخش اول: مبانی نظری حافظه سازمانی؛………………………………………………………………………………. 20
2-1-1…………………………………………………………………………………………. مفهوم داده، اطلاعات، و دانش…. 20
2-1- 2مفهوم حافظه سازمانی……………………………………………………………………………………………… 22
2-1-3………………………………………………………………………………………………….. تعریف حافظه سازمانی…. 23
2-4- انواع حافظه سازمانی………………………………………………………………………………………………… 29
2-5- مدل سازی حافظه سازمانی………………………………………………………………………………………….. 31
2-6- پیاده سازی حافظه سازمانی…………………………………………………………………………………………. 35
2-7- مشكلات پیاد ه سازی حافظه سازمانی……………………………………………………………………………… 38
2-2بخش دوم: مبانی نظری قابلیت های یادگیری،…………………………………………………………………………. 41
2-2-1………………………………………………………………………………………………………… تعـریف یادگیری…. 41
2-2- سطوح یادگیری :…………………………………………………………………………………………………….. 42
2-3- نظریه یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………………………… 44
2-4- تاریخچه یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………………………… 46
2-5- مدل های یادگیری سازمانی:…………………………………………………………………………………………. 47
2-6- فرآیند یادگیری در سازمان یادگیرنده……………………………………………………………………………….. 51
2-7- موانع یادگیری سازمانی……………………………………………………………………………………………… 53
2-8- ابعاد یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………………………. 57
بخش سوم: مبانی نظری مزیت رقابتی پایدار،………………………………………………………………………………. 60
2-1- تعریف مزیت رقابتی…………………………………………………………………………………………………. 60
2-2- مفهوم مزیت رقابتی………………………………………………………………………………………………….. 64
2-3- اهمیت و ضرورت مزیت رقابتی:……………………………………………………………………………………. 65
2-4- دیدگاه های مزیت رقابتی:…………………………………………………………………………………………… 66
2-5- قلمروهای مزیت های رقابتی………………………………………………………………………………………… 71
2-6- نگرش های موجود به منشاء مزیت رقابتی…………………………………………………………………………. 73
این مطلب را هم بخوانید :
2-7- ویژگی های مز یت رقابتی پایدار……………………………………………………………………………………. 74
بخش چهارم: مبانی نظری نوآوری………………………………………………………………………………………….. 76
2-1- تعریف و مفهوم نوآوری……………………………………………………………………………………………… 76
2-2- انواع نوآوری و منابع آن…………………………………………………………………………………………….. 77
2-3- فرآیند نوآوری……………………………………………………………………………………………………….. 79
2-4- تفاوت های نوآوری در بخش خصوصی و دولتی…………………………………………………………………… 82
2-5- انواع نوآوری:………………………………………………………………………………………………………… 83
2-6- سیر تحول نوآوری…………………………………………………………………………………………………… 88
3-1- مدل های نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………………….. 90
3-2- عوامل تسهیل كننده فرآیند تغییر و نوآوری…………………………………………………………………………. 92
3-3- ویژگی های سازمان های نوآور……………………………………………………………………………………… 94
بخش پنجم:مروری بر پیشینه پژوهش:…………………………………………………………………………………….. 100
3-4- تحقیقات داخلی:…………………………………………………………………………………………………… 100
3-5- تحقیقات خارجی:………………………………………………………………………………………………….. 105
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 118
3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 119
3-3- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………. 120
3-4- اعتبار و روایی ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………….. 122
3-5- مقیاس اندازه گیری………………………………………………………………………………………………… 124
3-6- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………… 125
3-7- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………… 127
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 131
4-2- بخش تحلیل توصیفی تحقیق………………………………………………………………………………………. 132
4-2-1- جنسیت………………………………………………………………………………………………………. 132
4-2-2- تأهل………………………………………………………………………………………………………….. 133
4-2-3- تحصیلات……………………………………………………………………………………………………. 134
4-2-4- سن…………………………………………………………………………………………………………… 135
4-2-5- سابقه خدمت………………………………………………………………………………………………… 136
4-3- بخش تحلیل استنباطی تحقیق……………………………………………………………………………………… 137
4-3-1- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 138
4-3-2- آیا حافظه سازمانی بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 139
4-3-3- آیا قابلیت یادگیری بر حافظه سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟…………………………… 141
4-3-4- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری سازمانی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………………….. 142
4-3-5- آیا قابلیت یادگیری بر نوآوری در بازاریابی در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 144
4-3-6- آیا نوآوری سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟……………………… 145
4-3-7- آیا نوآوری در بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار در شرکتهای بیمه آسیا اثرگذار است؟………………….. 147
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 07:24:00 ب.ظ ]
|