1-6-3 کمتوانذهنی. 10
1-7  تعاریفعملیاتی : 11
1-7-1 مهارتهایاجتماعی. 11
1-7-2 تئاتردرمانی. 11
.1-7-3 کمتوانذهنی. 11
فصلدوم
پیشینهپژوهش
2-1 تاریخچه : 13
2-2 هنردرمانی. 14
2-3 تئاتردرمانی. 16
2-4 تاریخچهتئاتردرمانی. 18
2-4-1  گسترهیخزانهنقش… 21
2-4-2 اهمیتبازیوخودجوشی. 21
2-4-3 روشیبرایهمدلی. 22
2-4-4 الگویشخصتچندوجهی. 22
2-4-5 روانشناسبادیدگاهبازتروآگاهترازجامعه 22
2-4-6 پالایشاحساساتعاملشفا 23
2-4-7 پسیکودرام،ازمونولوگتادیالوگ.. 23
2-4-8 عملگراییدررواننمایشگری. 25
2-5 پسیکودرامازنظراهدافاجراکنندگانبهسهدستهتقسیممیشوند: 25
2-6 ارکانوابزارتئاتردرمانی. 26
2-7 تکنیکهاوفنونتئاتردرمانی. 30
2-8  تکنیکهایمهمدرتئاتردرمانی. 31

2-9 مراحلتئاتردرمانی. 35

 

2-10 همسوییتئاتردرمانیباسایرروشهایرواندرمانی. 36
2-11  پیشینهیپژوهش… 38
2-11-1 پژوهشهایمرتبطباتئاتردرمانی. 38
2-12 مبانینظریمهارتهایاجتماعی. 46
2-12-1اجتماعیشدنازطریقفعالیتهایآموزشگاهی. 47
2-12-2روابطاجتماعیبراساسنقشهایاجتماعی. 48
2-12-3 روابطاجتماعیبراساسپایگاههایاجتماعی. 48
2-12-4 روابطاجتماعیبراساسفرآیندهایاجتماعی. 48
2-13 تعریفمهارتهایاجتماعی. 50
2-14 نقشمهارتهایاجتماعیدرسازگاریدورانکودکیونوجوانی. 52
2-15 رفتاردوگروه 55
2-16 نمایشدرمانیدرافرادکمتوانذهنی. 57
2-17 ارائهراهکار 58
2-18 ارتباطغیرکلامی. 61
فصلسوم

روشپژوهش

 

این مطلب را هم بخوانید :

 

3-1 روشپژوهش : 65
3-2 معرفیمتغییرها : 65
3-3-جامعهنمونهوروشنمونهگیری. 65
3-4 روشنمونهگیری. 65
3-5 ابزارپژوهش… 65

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...