1ـ1مقدمه……………………………………………………………………………………………. 2

1ـ2 موضوع تحقیق …….………………………………………………………………………………………          2

1ـ3 بیان مسأله…………………………………………………………………………………………….     2

1ـ4 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق………………………………………………………………………..                            4

1ـ5 چارچوب نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………      5

1ـ6 اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………..   .   7

1ـ7 فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………. 7

1ـ8 تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش………………………………………………………….                                            8

1ـ8ـ1متغیر وابسته: اعتماد….. …………………………………………………………………………………                       8

1ـ8ـ2  متغیر مستقل: مدیریت مشارکتی         ………………………………………………………………                                            8

1ـ8ـ2ـ1 مشارکت در زمینه اجتماعی…………………………………………………………………………………. 9        

1ـ8ـ2ـ2مشارکت انفرادی………………………………………………………………………………………………….. 9

1ـ8ـ2ـ3مشارکت اقتصادی ـ استراتژیک……………………………………………………………………..                      9

1ـ9   قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………….  9

 

    عنوان                                      صفحه

 

فصل دوم : مبانی نظری و ادبیات تحقیق

بخش اول.                    ……………………………………………………………………………………………          11

2ـ1اعتماد.              ……………………………………………………………………………………………….       11

2ـ1ـ1 تعریف اعتماد……………………………………………………………………………………………….    11

2ـ1ـ2 فرایند اعتماد………………………………………………………………………………………….       13

 

2ـ1ـ3پویایی ایجاد اعتماد………………………………………………………………………………….                15

2ـ1ـ4مفاهیم مشابه با اعتماد       …………………………………………………………………………….                            17

2ـ1ـ5 اعتماد سازی………………………………………………………………………………….                  18

2ـ1ـ6شیوه های تقویت اعتماد سازی    ………………………………………………………………………                                   18

2ـ1ـ7ابعاد اعتماد                       …………………………………………………………………………………………..    20

2ـ1ـ7ـ1 اعتماد مبتنی بر شناخت……………………………………………………………………….                                                               20

2ـ1ـ7ـ2 اعتماد مبتنی بر تاثیر……………………………………………………………………………                             21

2ـ1ـ7ـ3 گرایش به اعتماد  ………………………………………………………………………………….                                                 21

 

این مطلب را هم بخوانید :

بخش دوم      ……………………………………………………………………………………………………………………                                                                                                                 24

 

2ـ2 مدیریت مشارکتی………………………………………………………………………………………………………    24

2ـ2ـ1 نظریه دموکراسی           …………………………………………………………………………..   25

2ـ2ـ2نظریه نگرش انسانی…………………………………………………………………… 25

2ـ2ـ3 دیدگاه ایدئولوژیکی  ……………………………………………………………………………………….     .25

2ـ2ـ4 ابزار مدیریتی     ……………………………………………………………………………………..  26

 

عنوان                                          صفحه

2ـ2ـ5 مفهوم مشارکت       ……………………………………………………………..………………………..               27

2ـ2ـ6 تعریف مشارکت     . …………………………………………………………………………………………………   27

2ـ2ـ7 پیش نیاز مشارکت………………………………………………………………………………………..         28

2ـ2ـ8مفهوم مدیریت مشارکتی …………………………………………………………………………            29

2ـ2ـ9تعریف مدیریت مشارکتی ……………………………………………………………………………                                                             29

2ـ2ـ10فلسفه مدیریت مشارکتی…………………………………………………………………………..                      30

بخش سوم      …………………………………………………………………………………………………….         31

2ـ3رهبری خدمتگزار…………         ………………………………………………………………………….                                  31

 

 

2ـ3ـ1تعریف رهبری………..      .        ……………………………………………………………………..                                       31

2ـ3ـ2تعریف رهبری خدمتگزار   ………………………………………………………………………..                                    32

2ـ3ـ3 تعریف مفهومی              ……………………………………………………………………………….                                        34

2ـ3ـ4 مولفه های رهبری خدمتگزار         ………………………………………………………………….                                                                         34

2-3-4-1خدمت رسانی              ……………………………………………………………………………                                35

2-3-4- 2تواضع و فروتنی              ……………………………………………………………………….                                     35

2-3-4-3 قابلیت اعتماد               ……………………………………………………………………………                                                 35

2-3-4-4مهرورزی           ……………………………………………………………………………………….                    36

2ـ3ـ5ویژگی رهبران خدمتگزار      …………………………………………………………………………..                                 36

2ـ3ـ6ویژگی عملیاتی………………………………………………………………………………………………………….                                            36   2ـ3ـ7اهمیت رهبری خدمتگزار        ……………………………………………………………………………………..37   

 

    عنوان                                      صفحه

2ـ3ـ8 مزایای رهبر خدمتگزار             ……………………………………………………………………………….                   38

2ـ3ـ9 تئوری رهبری خدمتگزار               ………………………………………………………………………..                           39

2ـ3ـ10 تئوری رهبری خدمتگزار پترسون      ……………………………………………………………….                                           43

 

بخش چهارم……………………………………………………………………………………………………………………………. 47

2ـ4پیشینه تحقیق…………         ……………………………………………………………………………..      ……………47

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

 

3ـ1مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………. 55

3ـ2 روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………….  55

3ـ3 جامعه آماریو نمونه……………………………………………………………………………………………………. 55

3ـ4روش جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………….           57

5ابزار جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………….              57

6روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………                                                    60

6ـ1اعتبار (روایی)……………………………………………………………………………………………… 60

6ـ2اعتماد (پایایی)……………………………………………………………………………………………   60

7روشهای آماری تجزیه و تحلیل………………………………………………………………………………..                   61

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4ـ1مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………..                                        63

4ـ2 توصیف پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………. 64

4ـ2ـ1 توصیف پاسخ دهندگان از نظر جنسیت……………………………………………………………..                                            65

 

 

    عنوان                                      صفحه

 

4ـ2ـ2 توصیف پاسخ دهندگان از نظر سابقه خدمت………………………………………………………………..66

4ـ2ـ3 توصیف پاسخ دهندگان از نظر سمت شغلی………………………………………………………….   67

4ـ3 توصیف متغیرهای تحقیق     ………………………………………………………………………………….                68

4ـ3ـ1 توصیف متغییر مشارکت انفرادی……………………………………………………………………..                             68

4ـ3ـ2 توصیفمتغییر مشارکت اجتماعی  ……………………………………………………………………….                                  69

4ـ3ـ3توصیف متغییر مشارکت اقتصادی /استراتژیک  ……………………………………………….. 70

4ـ3ـ4توصیف متغییر مدیریت مشارکتی  …………………………………………………………………………                                71

4ـ3ـ5توصیف متغییر اعتماد  ………………………………………………………………………………………..               72

4ـ3ـ6توصیف متغییر رهبری خدمتگزار  ………………………………………………………………………..                                   73

4ـ4 آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………..  74

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

5ـ1مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………                                                   83

5ـ2 نتایج آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………..  84

5ـ3نتایج آزمون فرضیات………………………………………………………………………………………………. 85

5-3-1آزمون فرضیه 1    ………………………………………………………………………………………..               85

5-3-2آزمون فرضیه 2    …………………………………………………………………………………………..            86

5-3-3آزمون فرضیه 3    …………………………………………………………………………………………….          86

5-3-4آزمون فرضیه 4    ………………………………………………………………………………………..               87

5ـ5پیشنهادات      …………………………………………………………………………………………………………..    88

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...