پایان نامه ارشد : رابطه بین هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان |
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه.. 3
1-2) بیان مسأله.. 4
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق.. 6
1-4) اهداف تحقیق.. 7
1-5) چارچوب نظری تحقیق.. 7
1-6) فرضیههای تحقیق.. 9
1-7) تعریف نظری متغیرهای اصلی تحقیق.. 9
1-7-1) هوش هیجانی. 9
1-7-2) تعارض. 9
1-7-3) خلاقیت. 9
1-8) تعریف عملیاتی متغیرهای اصلی تحقیق.. 9
1-8-1) هوش هیجانی. 9
1-8-2) تعارض. 10
1-8-3) خلاقیت. 10
1-9) قلمرو تحقیق.. 11
1-9-1) قلمرو موضوعی. 11
1-9-2) قلمرو زمانی. 11
1-9-3) قلمرو مکانی. 11
فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق
بخش اول: تعارض
2-1-1) مقدمه. 14
2-1-2) تعاریف و مفاهیم. 14
2-1-3) سطوح تعارض. 15
2-1-4) انواع تعارض. 15
2-1-5) سبکهای تعارض. 16
2-1-5-1) انعطافپذیری. 16
2-1-5-2) اجتناب. 17
2-1-5-3) رقابتجویی. 17
2-1-5-4) حل مسئلهی مشاركتی. 17
2-1-5-5) مصالحه. 17
2-1-6) دیدگاههای تعارض. 18
این مطلب را هم بخوانید :
2-1-7) عوامل منجر به تعارض. 19
2-1-7-1) تعارض عاطفی. 19
2-1-7-2) تعارض اساسی. 20
2-1-7-3) تعارض سود. 20
2-1-7-4) تعارض ارزشها. 20
2-1-7-5) تعارض هدف. 20
2-1-8) منابع تعارض. 20
2-1-8-1) تعارض اقتصادی. 20
2-1-8-2) تعارض ارزش. 21
2-1-8-3) تعارض قدرت. 21
2-1-9) کاربردهای تعارض. 22
2-1-9-1) شناخت ایجاد تعارض. 22
2-1-9-2) کاربرد تعارض به عنوان امنیت برای حفظ گروه. 22
2-1-9-3) تعارض پیوستگی گروهی را افزایش میدهد؛. 22
2-1-9-4) تعارض قدرت افراد و گروهها را میآزماید. 22
2-1-9-5) انرژی حرکت تعارض. 22
2-1-10) فرایند تعارض. 22
2-1-10-1) گام I : مخالفتهای بالقوه یا ناسازگاری. 22
2-1-10-2) گامII: بروز تعارض. 23
2-1-10-3) گام III: نیت. 24
2-1-10-4) گام IV: رفتار. 24
2-1-10-5) گام V: رهآورد. 25
2-1-11) تعارض سازنده در مقابل تعارض مخرب. 25
2-1-12) تاثیرات مثبت و منفی تعارض. 26
2-1-13) هوش هیجانی و تعارض. 27
بخش دوم: هوش هیجانی
2-2-1) مقدمه. 29
2-2-2) تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی. 30
2-2-3) تاریخچه هوش هیجانی. 31
2-2-4) ابعاد هوش هیجانی. 34
2-2-5) تفاوت هوش هیجانی و بهره هوشی. 36
2-2-6) نظریه های هوش هیجانی. 37
2-2-6-1) نظریه های هوش هیجانی. 37
2-2-6-2) نظریه های های توانایی. 37
2-2-6-3) نظریه های ترکیبی. 38
2-2-7) مدل های هوش هیجانی. 38
2-2-7-1) مدل توانایی مایر و سالووی ( 1997). 38
2-2-7-2) مدل ترکیبی گلمن (1995). 40
2-2-7-3) مدل ترکیبی بار-آن (1997). 41
2-2-7-4) مدل هوش هیجانی دولویکس و هیگس. 44
2-2-8) هوش هیجانی در سازمان و مدیریت. 45
2-2-9) کاربردهای هوش هیجانی در محیط. 46
2-2-10) تقویت هوش هیجانی. 47
2-2-11) جمع بندی تئوری های هوش هیجانی. 47
2-2-12) ویژگی مدیر با هوش هیجانی. 48
2-2-13) رابطه هوش هیجانی و عملکرد. 50
بخش سوم: خلاقیت
2-3-1) مقدمه. 53
2-3-2) تعاریف و مفاهیم خلاقیت. 53
2-3-3) سطوح خلاقیت. 55
2-3-4) دیدگاهها در مورد افراد خلاق. 56
2-3-5) عوامل موثر بر خلاقیت. 56
2-3-6) مدلهای خلاقیت. 60
2-3-6-1) الگوی کشش بازار. 60
2-3-6-2) الگوی فشار فناوری. 60
2-3-6-2) الگوی تلفیقی. 61
2-3-7) فرایند خلاقیت. 62
2-3-8) خلاقیت سازمانی و عوامل کلیدی موثر در موفقیت آن از دیدگاه صاحب نظران. 65
2-3-9) تفاوت خلاقیت با نوآوری. 68
2-3-10) تکنیکهای خلاقیت و نوآوری. 70
2-3-11) ویژگیهای سازمان خلاق. 76
2-3-12) نقش مدیر در پرورش خلاقیت. 76
2-3-13) هوش هیجانی و خلاقیت. 77
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4-1) پیشینه مطالعاتی داخل کشور. 80
2-4-2) پیشینه مطالعاتی خارج از کشور. 82
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه.. 86
3-2) روش تحقیق.. 86
3-2-1) جامعه و نمونه آماری. 86
3-3) روش و ابزار جمعآوری دادهها.. 87
3-3-1) پرسشنامه هوش هیجانی. 87
3-3-2) پرسشنامه خلاقیت. 87
3-3-3) پرسشنامه تعارض. 88
3-4) روایی و پایایی ابزار اندازهگیری.. 88
3-4-1) روایی. 88
3-4-2) پایایی. 88
3-5) روش تجزیه و تحلیل داده ها.. 89
3-6) آزمون نرمالیته.. 89
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
4-1) مقدمه.. 91
4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 92
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق.. 97
4-4) فرضیههای تحقیق.. 103
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه.. 106
5-2) نتایج آمار توصیفی.. 106
5-2-1) توصیف پاسخ دهندگان. 106
5-2-2) توصیف متغیر هوش هیجانی. 106
5-2-3) توصیف متغیر خلاقیت. 106
5-2-4) توصیف متغیر تعارض. 107
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 06:50:00 ب.ظ ]
|