3-2-روش تحقیق 72 3-3-جامعه آماری 73 3-4-شیوه نمونه گیری وحجم نمونه 73 3-5-شیوه ها وآبزار گرداوری داده ها وارتباط آن با مدل تحقیق 74 3-6- روایی تحقیق 79 3-7- پایایی تحقیق 80 3-8-فنون تجزیه و تحلیل داده ها 83 فصل چهارم : تجزیه تحلیل داده ها 85 4-1-مقدمه 86 4-2-تحلیل توصیفی 86 4-2-1 پرسش نامه مربوط به استقرار سیستم (A) Haccp 86 4-2-2- پرسش نامه مربوط به رضایت کارمندان (( B 99 4-2-3 پرسش نامه مربوط به رضایت مشتریان ((C 100 4-2-4- آزمون تفاوت میانگین هزینه ها قبل واز استقرار سیستم 104 4-3-تحلیل استنباطی 107 4 -3-1آزمون رضایت مشتریان قبل و بعد از استقرار سیستم 107 4-3-2- آزمون رضایت شغلی کارکنان با استقرار سیستم 110 4-3-3- آزمون تایید استقرار سیستم 111 4-3-4- آزمون رابطه بین رضایت کارمندان و استقرار سیستم 113 4-3-5- آزمون رابطه بین رضایت مشتریان و میزان استقرارسیستم 116 4-3-6- آزمون ابعاد مدل استقرار سیستم و تأثیرآن بر رضایت مشتریان 118 4-3-7- سهم هر یک از ابعاد مدل مدل در رضایت مشتری 122 4-3-8- آزمون ابعاد مدل استقرار سیستم و و تأثیرآن بر رضایت کارکنان 125 4-3- 9- سهم هر یک از ابعاد مدل در رضایت کارکنان 130 4-3-10 آزمون رتبه بندی ابعاد مدل سیستم HACCP 133 4-3-11- عدم تفاوت معناداری متغیرهای جمعیت شناختی (سن ، جنس،سابقه کاری و ……)بر استقرار سیستم 135 فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات 138 5-1-نتیجه گیری از ادبیات تحقیق 139 5-1-1- نتیجه گیری از فرضیه های تحقیق 140 این مطلب را هم بخوانید : پایان نامه رایگان درباره قاعده لاضرر، اشخاص ثالث 5-2- موانع و محددیت های پژوهش 143 5-3- پیشنهادات کاربردی محقق 144 5-4- پیشنهادات برای تحقیقات آتی 146 منابع فارسی 147 منابع انگلیسی 150 پیوست ها 151 پرسشنامه ها 152 فهرست نمودارها نمودار شماره 2-1: اساس سیستم HACCP ……………………………………………………………………………………13 نمودار شماره 2-2: مراحل اجرای سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی……………………….17 نمودار شماره 2-3: نمودار جریان کار بر اساس CCp(نقاط کنترل بحرانی)……………………………………….27 نمودار شماره 2-4: ماهیت مدیریت عملکرد………………………………………………………………………………………….35 نمودار شماره2-5: آنالیز SWOT…………………………………………………………………………………………………………43 نمودار شماره2-6: سنجش اثر بخشی سازمان……………………………………………………………………………………… 49 نمودار شماره2-7: مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………67 نمودار شماره 4-1: نمودار هیستوگرام مربوط به توزیع فراوانی سن کارکنان……………………………………88 نمودار شماره 4-2: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی جنسیت در پرسش نامه استقرار سیستم…………..90 نمودار شماره 4-3: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی مدرک تحصیلی کارکنان……………………………………92 نمودار شماره4-4: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی سابقه کاری در پرسش نامه استقرارسیستم………..94 نمودار شماره4-5: توزیع فراوانی سمت در پرسش نامه استقرار سیستم………………………………………………96 نمودار شماره4-6: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی وضعیت همکاری مشتریان……………………………………102 نمودار شماره4-7: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی هزینه مواد اولیه قبل و بعد از استقرار………………..105 نمودار شماره4-8: نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی سایر هزینه قبل و بعد از استقرار……………………..107 نمودار شماره4-9: وضعیت توزیع نرمال رضایت مشتریان بعد از استقرار سیستم………………………………118 نمودار شماره4-10: مدل مفهومی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش …………………………………….132 فهرست جداول جدول شماره 2-1 : فهرست مخاطرات سیستم Haccp (جدول شماره 3 مستندات)……………………………..24 جدول شماره 2-2: تعیین نقاط کنترل بحرانی مطابق با جریان تولید…………………………………………………………26 جدول شمارۀ 2-3: تعیین حدود بحرانی و روش پایش محصول شیر………………………………………………………….30 جدول شماره2-4: اقدامات اصلاحی سیستم Haccp…………………………………………………………………………………..31 جدول شماره 2-5: روشهای نوین سنجش اثربخشی…………………………………………………………………………………46 جدول شماره3-1: رابطه مدل با استقرار سیستمHACCP………………………………………………………………………….76 جدول شماره3-2: رابطه مدل با پرسشنامه رضایت مشتریان………………………………………………………………………..78 دانلود پایان نامه جدول شماره3-3: جدول داده های پردازش سوالات……………………………………………………………………………………..80 جدول شماره3-4: جدول محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………..81 جدول شماره 3-5: جدول داده های پردازش سوالات…………………………………………………………………………………..82 جدول شماره3-6: جدول محاسبه آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………………….83 جدول شماره 3-7: جدول داده های پردازش سوالات………………………………………………………………………………….84 جدول شماره3-8: جدول محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………84 جدول شماره4-1: توزیع فراوانی سن کارکنان……………………………………………………………………………………………..87 جدول شماره4-2: توزیع فراوانی جنسیت در پرسش نامه استقرار سیستم……………………………………………..89 جدول شماره4-3: توزیع فراوانی مدرک تحصیلی کارکنان……………………………………………………………………….91 جدول شماره4-4: توزیع فراوانی سابقه کاری کارکنان………………………………………………………………………………93 جدول شماره4-5: توزیع فراوانی سمت در پرسش نامه استقرار سیستم………………………………………………….95 جدول شماره4-6: آمار توصیفی سوال 1 تا 7 در پرسش نامه استقرار سیستم………………………………………97 جدول شماره4-7: آمار توصیفی سوال 8 تا 15 در پرسش نامه استقرار سیستم……………………………………97 جدول شماره 4-8: توزیع فراوانی هر یک از ابعاد مدل سیستم………………………………………………………………..98 جدول شماره4-9: آمار توصیفی سوالات 1تا 8 پرسشنامه رضایت کارمندان………………………………………….99 جدول شماره4-10: آمار توصیفی سوالات 9تا 16 پرسشنامه رضایت کارمندان…………………………………99 جدول شماره4-11: آمار توصیفی سوالات 17تا 23پرسشنامه رضایت کارمندان…………………………………..100 جدول شماره4-12: توزیع فراوانی وضعیت همکاری مشتریان………………………………………………………………….101 جدول شماره 4-13: آمار توصیفی سوالات 16تا 22 پرسشنامه رضایت مشتریان قبل از استقرار………102 جدول شماره4-14: آمار توصیفی سوالات 23تا 29 پرسشنامه رضایت مشتریان قبل از استقرار………..103 جدول شماره4-15: آمار توصیفی سوالات 16تا 22 پرسشنامه رضایت مشتریان بعد از استقرار………..103 جدول شماره4-16 آمار توصیفی سوالات 23تا 29 پرسشنامه رضایت مشتریان بعد از استقرار………….104 جدول شماره4-17: توزیع فراوانی هزینه مواد اولیه قبل و بعد از استقرار سیستم………………………………..105 جدول شماره4-18: توزیع فراوانی سایر هزینه ها قبل و بعد از استقرار سیستم…………………………………..106 جدول شماره4-19: توزیع فراوانی رضایت مشتریان قبل و بعد از استقرارسیستم……………………………….108

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...