پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری |
2-5)کسب و کار گردشگری.. 22
2-6)جایگاه و اهمیت سرمایهگذاری در کسب و کار گردشگری.. 23
2-7)شرایط و عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری برای کسب و کار گردشگری.. 25
2-7-1)زیرساختها 25
2-7-2)جذابیتهای محیطی.. 25
2-7-3)شرایط اقتصادی.. 26
2-7-4)عوامل تشویقی و حمایتی.. 27
2-7-5)عوامل سیاسی و اجتماعی.. 27
2-7-6)عوامل مکانی و جغرافیایی.. 28
2-7-7)دسترسی به اطلاعات… 28
2-7-8)قوانین و مقررات کسب و کار 29
2-7-9)سطح و مرحله توسعه گردشگری در مقصد و بازار آن.. 31
2-8)مبانی نظری مرتبط با مناطق آزاد. 32
2-8-1)مفاهیم و تعاریف مناطق آزاد. 32
2-8-2)تاریخچه مناطق آزاد. 33
2-8-3)مبانی نظری مناطق آزاد در علم اقتصاد. 37
2-8-4)اهداف ایجاد مناطق آزاد. 39
2-9)پیشینه تحقیق.. 40
2-9-1)تحقیقات داخلی.. 40
2-9-2)تحقیقات خارجی.. 45
2-10)چارچوب نظری تحقیق (مدل مفهومی تحقیق) 50
2-11)جمعبندی فصل.. 51
3.روش تحقیق.. 55
3-1)مقدمه. 55
3-2)روش تحقیق.. 55
3-3)جامعه آماری تحقیق.. 56
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 56
3-5)روش های گردآوری اطلاعات… 57
3-6)آزمون ابزار (پرسشنامه) 58
3-6-1)آزمون روایی.. 58
3-6-2)آزمون پایایی…………………………………………………………………………………… 58
3-6-3)سازگاری قضاوت ها 60
3-7)روش تجزیه و تحلیل داده ها 60
3-7-1)تحلیل توصیفی.. 60
3-7-2)تحلیل استنباطی.. 61
3-8)مورد مطالعه (منطقه آزاد ارس) 63
3-8-1)جایگاه گردشگری در برنامهریزی توسعه منطقه آزاد ارس…. 64
3-8-2)مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس…. 73
3-9) جمعبندی فصل……………………………………………………………………………………………………………76
4.تجزیه و تحلیل داده ها 79
4-1)مقدمه. 79
4-2)تجزیه و تحلیل توصیفی.. 79
4-3)آمار استنباطی.. 83
4-3-1)نتایج حاصل از آزمون فریدمن جهت الویتبندی عوامل موثر برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه سرمایه گذاران 83
4-3-2)نتایج حاصل از تحلیل سلسله مراتبی جهت الویتبندی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری کسب و کار گردشگری از دیدگاه کارشناسان 102
4-4) جمعبندی فصل……………………………………………………………………………………………………….113
5.نتیجهگیری و پیشنهادات… 115
5-1)مقدمه. 115
5-2)خلاصه تحقیق و نتایج.. 115
5-3)بحث و بررسی پیرامون سوالات تحقیق.. 116
5-4)بحث و نتیجه گیری.. 119
5-5)پیشنهادات… 123
5-5-1)پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق.. 123
5-5-2)پیشنهادات برای تحقیقات آینده 125
5-6)محدودیت های تحقیق.. 125
5-7)جمع بندی فصل.. 126
فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………………………..128
پیوستها………………………………………………………………………………………………………………………………….137
فهرست جدولها
جدول 2-1. مراحل فرایند سرمایهگذاری………………………………………………………………………………. 21
جدول 2-2. مؤلفههای تحقیق………………………………………………………………………………………………… 52
جدول 1.3. جدول مربوط به ضرایب آلفای کرونباخ…………………………………………………………………59
جدول 1.4. وضعیت پاسخگویان به تفکیک جنسیت………………………………………………………………80
جدول 2.4. وضعیت پاسخگویان به تفکیک سن……………………………………………………………………..81
جدول 3.4. وضعیت پاسخگویان به تفکیک تحصیلات…………………………………………………………….82
جدول5.4. آمار توصیفی پاسخهای سرمایهگذاران در مورد اهمیت عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری کسبوکار گردشگری…………………………………………………………………………………………84
جدول 6.4. نتایج الویت بندی عوامل اصلی مؤثر بر جذب سرمایهگذاری کسبوکار گردشگری توسط آزمون فریدمن………………………………………………………………………………………………………………..84
جدول 7.4. آمارههای آزمون رتبهای فریدمن برای عوامل اصلی مؤثر بر جذب سرمایهگذاری کسبوکار گردشگری……………………………………………………………………………………………………………….. 85
جدول 8.4. آمار توصیفی پاسخهای سرمایهگذاران در مورد اهمیت عوامل مربوط به زیرساخت بر جذب سرمایهگذاری کسبوکار گردشگری…………………………………………………………………………..86
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:46:00 ب.ظ ]
|