پایان نامه ارزیابی اهداف و شیوه های پرورش مدیران |
2-8-6- تعلیمات عمومی و اقتصادی:___________________________________________ 26
2-8-7- آموزش جواری:___________________________________________________ 26
2-8-8 دورههای اختصاصی:_________________________________________________ 27
2-8-9- آموزش از راه دور:_________________________________________________ 27
2-8-10- آموزش از طریق اینترنت:____________________________________________ 27
2-9- اهمیت و نقش دورههای آموزشی ضمن خدمت:________________________________ 27
2-10-برنامهریزی آموزشی:__________________________________________________ 28
2-10-1- مراحل برنامهریزی آموزشی:___________________________________________ 29
2-10-2-فرآیند آموزش:___________________________________________________ 29
2-11- مدلهای گوناگون از مراحل و فرایندهای آموزش:_______________________________ 32
2-11-1- اثربخشی دورههای آموزشی(مدل کرک پاتریک):_____________________________ 32
2-11-2-مدلهای ساده وخطی________________________________________________ 35
2-11-3- مدل T. D. L. B _________________________________________________ 35
2-11-5-مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان_____________________________________ 37
2-11-6- مدل رویکرد سیستمی به آموزش________________________________________ 38
2-12- نیاز سنجی آموزشی:_________________________________________________ 39
2-13- محتوای برنامه درسی آموزش کارکنان :_____________________________________ 41
2-14- اصول سازماندهی محتوای آموزشی:________________________________________ 42
2-15- ارزشیابی آموزش :__________________________________________________ 43
2-16-نتایج برنامه ریزی آموزشی :_____________________________________________ 44
2-17- نقش آموزش و پرورش در بهرهوری کارکنان:_________________________________ 44
2-18- توانمند سازی:_____________________________________________________ 45
2-18-1-بهسازی منابع انسانی:_______________________________________________ 45
2-19-مفهوم توانمندسازی__________________________________________________ 46
2-20- توانمندسازی سازمانی________________________________________________ 48
2-21-مدلهای توانمندسازی سازمانی____________________________________________ 50
2-21-توانمندسازی اجتماعی_________________________________________________ 51
2-21-1-توانمندسازی به عنوان توزیع قدرت______________________________________ 51
2-21-2-توانمندسازی به عنوان ایجاد قدرت_______________________________________ 51
2-21-3-توانمندسازی به عنوان ایجاد سرمایه انسانی برای کنش جمعی______________________ 52
2-22-توانمندسازی به عنوان تغییر جامعه_________________________________________ 52
2-23-گروههای هدف در توانمندسازی اجتماعی____________________________________ 53
2-24-سایر مدلهای توانمندسازی______________________________________________ 53
2-24-1-مدل توانمندسازی نیروی انسانی یحیی ملهم_________________________________ 53
2-24-2-مدل توانمندسازی بیل هارلی___________________________________________ 55
2-24-3-مدل توانمندسازی نوکلینن و روهوتی (موسوم به جو رشد)________________________ 56
2-24-4-مدل توانمندسازی رابینز، کرینو و فرندال___________________________________ 57
2-25-پیشینه تحقیق______________________________________________________ 58
2-26- مدل مفهومی______________________________________________________ 65
فصل سوم: روش تحقیق
3- 1- مقدمه___________________________________________________________ 67
3- 2- روش تحقیق______________________________________________________ 67
3-3- روشها و ابزار گردآوری اطلاعات__________________________________________ 67
3-4 – روایی ( Validity)__________________________________________________ 68
3- 4- 1-روایی محتوا :____________________________________________________ 68
3-5- پایایی (Reliability)_________________________________________________ 68
3-4-جامعه و نمونه آماری مورد پژوهش :________________________________________ 69
3-7-حجم نمونه آماری____________________________________________________ 70
3- 8- روش تجزیه و تحلیل دادهها____________________________________________ 70
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1)مقدمه____________________________________________________________ 72
4-2) بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی________________________________________ 72
4-3) آزمون فرض نرمال بودن متغیرها:__________________________________________ 72
4-4) آزمون فرضیات_____________________________________________________ 73
4-4-1) آزمون فرضیه اصلی________________________________________________ 73
4-4-2 )آزمون فرضیه فرعی اول______________________________________________ 74
4-4-3 )آزمون فرضیه فرعی دوم______________________________________________ 75
4-4-4 )آزمون فرضیه فرعی سوم______________________________________________ 75
4-4-5 )آزمون فرضیه فرعی چهارم____________________________________________ 76
دانلود پایان نامه روانشناسی درباره : پایبندی مذهبی - خوشفکری - مرجع ایده ها و آموزش های علمی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1)مقدمه____________________________________________________________ 78
5-2)نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق_______________________________________ 78
5-2-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی:______________________________________ 78
5-2-2) نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول:____________________________________ 78
5-2-3) نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم:___________________________________ 80
5-2-4) نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی سوم:___________________________________ 80
5-2-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی چهارم:__________________________________ 82
5-3) پیشنهادات تحقیق____________________________________________________ 84
5-3-1) پیشنهادات کاربردی_________________________________________________ 84
5-4) محدودیت های تحقیق:________________________________________________ 85
منابع و ماخذ___________________________________________________________ 86
منابع فارسی___________________________________________________________ 86
منابع لاتین____________________________________________________________ 91
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:02:00 ب.ظ ]
|