پایان نامه ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش |
2-2-6-5- تسهیل تغییرات سازمانی.. 30
2-2-7- مزایای مدیریت دانش… 30
2-2-8- راهبرد دانش… 31
2-2-9- مدلهای مدیریت دانش… 34
2-2-9-1- دستهبندی مدلها 34
2-2-9-2- ردهبندی مدلها 35
2-2-9-2-1- گروهبندی از منظر نوع دانش(ضمنی / آشکار) 36
2-2-9-2-2- گروهبندی بر مبنای فرایندهای دانش… 38
2-2-9-3- آشنایی با مدلها 39
2-2-9-3-1- مدل “هیسیگ “. 41
2-2-9-3-2- مدل مارک “م.مک الروی”. 41
2-2-9-3-3- مدل “بک من”. 42
2-2-9-3-4- مدل “هفت سی”. 43
2-2-9-3-5- مدل بکوویتز و ویلیامز. 44
2-2-9-3-6- مدل نوناکا و تاکوچی.. 45
2-2-9-3-7- مدل پایههای ساختمان دانش… 52
2-2-10-1- مدل بلوغ توانمندی.. 55
2-2-10-2- مدل بلوغ توانمندی تصمیم گیری (مایا کانر و ریون کارنی) 56
2-2-10-3- مدل عمومی بلوغ مدیریت دانش 57
2-2-10-4- سپ.. 58
2-2-10-5- مدل بلوغ اینفوسیس(کوچیکار) 58
2-2-10-6- ارزیابی دانش آمادگی کسب و کار (اسکریم) 62
2-2-10-7- مدل بلوغ مدیریت دانش (KPMG) 63
2-2-10-8- مدل بلوغ مدیریت دانش (استریتس نالج) 64
2-2-10-9- مدل مرکز آمریکایی کیفیت و بهرهوری -KMAT.. 64
2-2-10-10-KMCA (Kulkarni and Freeze) 65
2-2-10-11-KMMM (Siemens Knowledge Scorecard) 66
2-2-10-12-Know-Net KM Assessment 68
2-2-10-13-KPQM (Oliver Paulzen, Primoz Perc) 69
2-2-10-14-ارزیابی دانش سازمانی (موسسه بانک جهانی) 71
2-2-10-15- مدل مرحله ای از مدیریت دانش سازمانی (لی و کیم) 71
2-2-10-16 –فرمول مدیریت دانش… 72
2-2-10-17- Vision- KMMM… 73
2-2-10-18- 5iKM3 KMMM (TATA Consultancy Services) 75
2-2-10-19 –انجمن مدیریت دانش اروپا 76
2-2-10-20 –سازمان بهرهوری آسیا 76
2-2-10-21- زیر ساخت های مدیریت دانش… 77
2-2-11- عوامل موفقیت اجرای مدیریت دانش در سازمانها 78
2-2-11-1-فرهنگ… 78
2-2-11-2- فناوری اطلاعات.. 79
2-2-11-3- راهبرد و هدف.. 80
2-2-11-4- انگیزش کارکنان. 81
2-2-11-5- رهبری و پشتیبانی مدیریت.. 81
2-2-11-6- مدیریت منابع انسانی.. 82
2-2-11-7- آموزش… 83
2-3- پیشینه پژوهشی.. 84
2-3-1- پیشینه داخلی.. 84
2-3-2- پیشینه خارجی.. 86
فصل سوم:روش شناسی پژوهش… 89
3-1- مقدمه. 90
3-2- روش تحقیق.. 90
3-4- جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه. 91
3-4-1-جامعه آماری این پژوهش تمام کارشناسان و مدیران حوزه ستادی شرکت برق منطقه ای غرب می باشند. 91
3-4-2- روش نمونه گیری.. 91
3-5- متغیرهای تحقیق.. 91
3-5-1- متغیرمستقل.. 91
3-5-2- متغیروابسته. 92
3-6- دامنه پژوهش… 92
3-6-1- قلمرو موضوعی.. 92
پایان نامه جهتگیری مذهبی - خوشفکری - مرجع ایده ها و آموزش های علمی
3-6-2- قلمرو مکانی.. 92
3-6-3- قلمرو زمانی.. 92
3-7- روش نمونه گیری وحجم نمونه. 93
3-8- ابزارگردآوری داده ها 94
3-8-1- اسنادومدارک گذشته. 94
3-8-2- متون ومنابع علمی.. 94
3-8-3- اینترنت.. 94
3-8-4- پرسشنامه. 94
3-9- پایایی و روایی پرسشنامه. 95
3-9-1- روایی.. 95
3-9-2- پایایی.. 96
3-9-2-1- روش آلفای کرونباخ. 97
3-10- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها 99
3-10-1- رگرسیون خطی.. 100
3-10-2- رگرسیون ساده 100
3-10-3- رگرسیون چندگانه. 101
3-10-4- شاخص های مورد بررسی.. 102
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:01:00 ب.ظ ]
|