2-39    تعریف واژه بیمه…………………………………………………………………………………………..66

2-40    سیر تحول بیمه…………………………………………………………………………………………….66

2-40-1 تاریخچه بیمه در ایران………………………………………………………………………………….66

2-41     بازاریابی رابطه مند در صنعت بیمه…………………………………………………………………67

2-42    نگاهی به وضعیت بیمه های زندگی در ایران……………………………………………………..68

2-43    بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………………………69

2-43-1 موضوع شرکت……………………………………………………………………………………………69

2-43-2 اهداف شرکت……………………………………………………………………………………………..69

2-43-3 تعهدات بیمه کارآفرین………………………………………………………………………………….70

2-44    چشم انداز آینده بازار بیمه های  زندگی ………………………………………………………….70

2-45    پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………….70

2-45-1 تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………………..70

2-45-2 تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………71

         

فصل سوم : روش شناسائی تحقیق (متدولوژی) 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

  • روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………..
  • جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………….
  • حجم نمونه و روش اندازه گیری…………………………………………………………………………

3-3-1 حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………….

3-3-2 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………

  • متغیر های مستقل و وابسته………………………………………………………………………………….
  • ابزار جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………….

3-5-1 پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………..

  • تعیین روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………….
  • پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………..

    • آزمون کولموگروف اسمیرنوف………………………………………………………………………
    • ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر………………………………………………

3-8-3  مراحل مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………….

 

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل یافته های تحقیق  

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………

  • روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………

4-2     مراحل انجام آزمون آماری………………………………………………………………………………

4-2-1آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………….

4-2-1-1 آمار توصیفی جنسیت……………………………………………………………………………..

4-2-1-2 آمار توصیفی سن……………………………………………………………………………………

4-2-1-3 آمار توصیفی تحصیلات…………………………………………………………………………….

4-2-1-4 آمار توصیفی سابقه آشنایی……………………………………………………………………….

4-2-2 آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………..

2-2-2-1 آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………………………….

4-2-3 تحلیل عاملی تأییدی متغیر های پژوهش……………………………………………………………..

4-2-3-1 شاخص های نکویی برازش مدل…………………………………………………………………….

4-2-4 تحلیل عاملی تأییدی……………………………………………………………………………………..

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات   

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………

  • خلاصه پژوهش…………………………………………………………………………………………….
  • نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………….
  • پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………..

5-3-1 پیشنهادات حاصل تحقیق  ……………………………………………………………………………

5-3-2 پیشنهادات برای محققین بعدی …………………………………………………………………………

پایان نامه - مقاله - متن کامل

 

 

 

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                                   صفحه

 

  • جدول تعاریف بازاریابی رابطه مند………………………………………………………………34
  • جدول مقایسه بازاریابی تهاجمی و بازاریابی تدافعی……………………………………………35
  • جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال مشتری…………41

2-4     جدول تعاریف کیفیت خدمت…………………………………………………………………………46

2-5     جدول ابعاد کیفیت رابطه در مطالعات مختلف

این مطلب را هم بخوانید :

درباره کد نوفالو (nofollow) چه می دانید

……………………………………………………59

2-6     جدول تأثیر افزایش 5% در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال………………………68

  • جدول مقدار آلفای کرانباخ برای متغیر های پژوهش………………………………………………
  • جدول آزمون های مورد استفاده جهت آمار استنباطی ……………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع جنسیت……………………………………………………..
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سنی…………………………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع تحصیلات………………………………………………
  • جدول فراوانی مطلق و نسبی توزیع سابقه آشنایی…………………………………………….
  • جدول نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف…………………………………………………….
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت……………….
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت خدمت………………………………..
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه……………………………
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و کیفیت رابطه………………………………
  • جدول آزمون ضریب همبستگی بازاریابی رابطه مند و وفاداری……………………………..
  • جدول آزمون رگرسیون بازاریابی رابطه مند و وفاداری…………………………………….

4-13   اثر پیوند های بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمت، رابطه و وفاداری مشتری…….

4-14   جدول وضعیت شرکت بیمه کار آفرین در این تحقیق…………………………………….

4-15   جدول رتبه بندی بر اساس نتایج آزمون فریدمن………………………………………………

 

فهرست نمودارها

 

 

عنوان                                                                                                   صفحه

 

  • نمودار چرخه حیات روابط و سختی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده…………………58
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...