پایان نامه رابطه توانمند سازی کارکنان با یادگیری سازمانی |
2-7 تعاریف توانمندسازی… 33
2-8 اهمیت توانمندسازی… 38
2-9 فرآیند توانمندسازی… 40
2-9-1 تسهیم اطلاعات (مشارکت همگانی در اطلاعات). 40
2-9-2 خود مختاری و استقلال کاری در سرتاسر حد و مرزهای سازمان : 41
2-9-3 جایگزین کردن تیمهای خود گردان بجای سلسله مراتبها: 42
2-10 مراحل توانمندسازی… 44
2-10-1 مرحله اول: تعریف و انتقال توانمندسازی… 44
2-10-2 مرحله دوم: تعیین اهداف و راهبردها 45
2-10-3 مرحله سوم: آموزش….. 46
2-10-4 مرحله چهارم: تطبیق ساختار سازمان.. 46
2-10-5 مرحله پنجم: تطبیق نظامهای سازمان.. 47
2-10-6 مرحله ششم: ارزیابی و اصلاح.. 48
2-11 ابعاد توانمندسازی… 49
2-12 رویکردهای توانمندسازی… 51
2-12-1 توانمندسازی از دیدگاه عقلایی: 51
2-12-2 توانمندسازی از دیدگاه انگیزشی: 52
2-12-3 توانمندسازی از دیدگاه روانشناختی: 52
2-12-4 رویکرد مکانیکی : 52
2-12-5 رویکرد ارگانیکی: 53
2-13 اصول توانمندسازی… 55
2-14 برنامههای توانمند سازی… 56
2-15 سطوح توانمندسازی باون و لاولر. 57
2-16 انواع توانمندسازی و شیوههای آن.. 57
2-16-1 توانمندسازی فردی : 57
2-16-2 توانمندسازی عالی : 58
2-17 اهداف توانمندسازی منابع انسانی… 59
2-18 مزایای توانمندسازی… 59
2-19 موانع توانمندسازی در سازمان.. 60
2-20 مدلهای توانمند سازی… 63
2-20-1 مدل منون.. 64
2-20-2 مدل کانتر. 64
2-20-3 مدل بیل هارلی… 65
2-20-4 مدل توماس و ولتهوس….. 65
2-20-5 مدل اسپریتزر. 67
2-20-6 مدل توانمندسازی کانگر وکاننگو. 68
2-20-7 فرایند توانمندسازی کانگر و کانانگو. 68
2-20-8 مدل توانمندسازی لیتگو. 71
2-21 توانمندسازی و مسئولیت…. 71
2-22 توانمندسازی و کارکنان دانش محور. 72
2-23 توانمندسازی و فن آوری اطلاعات… 75
2-24 فراهم کردن فضای اشتیاق به درگیری در مشارکت اطلاعاتی… 77
2-25 ایجاد حس مالکیت…. 80
بخش سوم –پیشینه تحقیق… 82
فصل سوم روش تحقیق… 86
مقدمه.. 87
3-1 روش تحقیق… 87
3-2 جامعه آماری… 88
3-3 تعیین حجم نمونه.. 88
3-4 روش گردآوری اطلاعات… 88
3-4-2 پرسشنامه.. 89
3-5 پایایی… 89
3-6 روایی… 90
3-7 روش های آماری… 91
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 93
مقدمه: 94
4-1تجزیه و تحلیل داده ها 94
4-2 ویژگی های جمعیت شناختی : 94
4-2-1توزیع کارکنان بر حسب جمعیت: 95
4-2-2 توزیع کارکنان بر حسب مدرک تحصیلی: 96
4-2-3توزیع کارکنان بر حسب سابقه خدمت: 97
4-3تجزیه و تحلیل میانگین و انحراف معیار ابعاد توانمندسازی: 98
4-3-2 توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد موثر بودن.. 99
4-3-3 توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد معنی دار بودن.. 100
4-3-4) توزیع میانگین و انحراف معیار توانمند سازی روانشناختی نیروی انسانی در بعد اعتماد. 100
4-3-5 مقایسه میانگین نمرات با میانگین فرضی 3..
بعد معنی دار بودن.. 100
4-4 ) بررسی نرمال بودن دادهها 101
4-4-1) آزمون توزیع داده ها(کولموگروف ـ اسمیرنوف). 101
4-4-2 ) بررسی توزیع دادههای متغیرهای مستقل و وابسته (آزمون اسمیرنوف- کولموگروف). 101
4-4آزمون فرضیه ها 103
4-4-1 آزمون فرضیه فرعی اول : 103
4-4-2فرضیه فرعی دوم تحقیق: 104
4-4-3- فرضیه فرعی سوم تحقیق: 105
4-4-4- فرضیه فرعی چهارم تحقیق: 106
4 – 4 – 5 ) آزمون فرضیه اصلی… 107
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:53:00 ب.ظ ]
|