2-1-3-2-3- رهبری تحول آفرین: 19

2-1-3-3- ویژگی های رهبران تحول آفرین: 20

2-1-3-4- رویکردهای رهبری تحول آفرین.. 22

2-1-3-4-1- نظریه رهبری تحول آفرین برنز (1978) 22

2-1-3-4-2- نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985) 22

2-1-3-4-3- نظریه رهبری تحول آفرین تی چی و دیوانا (1990) 23

2-1-3-4-4- نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن. 24

2-1-3-4-5-نظریه رهبری تحول آفرین بس (1999- 1985) 25

2-1-3-5- شاخص های رهبری تحول آفرین از دیدگاه بس…. 26

2-1-3-5-1- نفوذ آرمانی.. 26

2-1-3-5-2- تحریک فرهیختگی.. 27

2-1-3-5-3-انگیزش الهام بخش…. 28

2-1-3-5-4-ملاحظات فردی.. 29

2-2- بخش دوم: توانمندسازی در محیط کار. 30

2-2-1- رویکرد ساختاری و روانشناختی: 30

2-2-2- تئوری توانمندسازی ساختاری کانتر: 32

2-2-2-1- ساختارهای توانمندسازی: 33

2-2-3- تئوری توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر: 37

2-2-3-1- ابعاد توانمندسازی روانشناختی: 38

2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق.. 41

2-3-1- پیشینه داخلی.. 42

2-3-1-1- رهبری تحول آفرین.. 42

2-3-1-2- توانمندسازی در محیط کار. 43

2-3-2- پیشینه خارجی.. 44

2-3-2-1- رهبری تحول آفرین.. 44

2-3-2-2- توانمندسازی در محیط کار. 45

2-4- بخش چهارم: مدل پژوهشی تحقیق.. 47

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

مقدمه. 49

3-1- روش تحقیق.. 49

3-2- متغیرهای تحقیق.. 50

3-2-1- متغیر مستقل.. 50

3-2-2- متغیر وابسته. 50

3-3 ـ نحوه جمع آوری داده ها 50

3-4ـ جامعه آماری.. 51

3-5- نمونه آماری.. 51

3-6- ابزار سنجش تحقیق.. 53

3-7- روایی وپایایی پرسشنامه. 55

الف) روایی(اعتبار) 55

ب) پایایی (قابلیت اعتماد) 55

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 56

3-8-1- آمار توصیفی.. 57

3-8-2- آمار استنباطی.. 57

3-9- آزمون‌های آماراستنباطی مورد استفاده 57

 

3-9-1- آزمون کالموگرف-اسمیرنوف… 57

3-9-2-آزمون همبستگی پیرسون. 58

3-9-3- آزمون اسپیرمن.. 58

3-9-4- آزمون تی(T) دو جامعه مستقل و من- ویتنی (آزمون U) 58

3-9-5- آزمون ANOVA و کروسکال – والیس (آزمون H) 59

3-9-6- آزمون فریدمن.. 59

3-10ـ جمع‌بندی.. 59

 

فصل چهارم: تجریه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه. 61

4-2- آمار توصیفی.. 62

4-2-1- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر جنسیت… 62

4-2-2- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر سن.. 63

4-2-3- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر میزان تحصیلات… 64

 

 

4-2-4- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر تاهل.. 65

4-2-5- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر سابقه کار. 66

4-2-6- متغیرهای تحقیق.. 67

4-3- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی داده‌ها 68

4-3-1- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف… 68

4-3-2- آزمون فرضیات… 69

4-3-2-1- فرضیه فرعی اول. 69

4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم. 70

4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم. 71

4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم. 72

4-3-2-5- فرضیه اصلی.. 73

4-4- سایر یافته های تحقیق.. 74

4-4-1- آزمون من- ویتنی (آزمون U) 74

4-4-1-1- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که ترغیب ذهنی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 74

4-4-1-2- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که نفوذ آرمانی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 75

4-4-1-3- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که انگیزش الهام بخش بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 76

4-4-1-4- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که ملاحظات فردی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 77

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...