پایان نامه رابطه رهبری تحول آفرین با توانمندسازی در محیط کار |
2-1-3-2-3- رهبری تحول آفرین: 19
2-1-3-3- ویژگی های رهبران تحول آفرین: 20
2-1-3-4- رویکردهای رهبری تحول آفرین.. 22
2-1-3-4-1- نظریه رهبری تحول آفرین برنز (1978) 22
2-1-3-4-2- نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985) 22
2-1-3-4-3- نظریه رهبری تحول آفرین تی چی و دیوانا (1990) 23
2-1-3-4-4- نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن. 24
2-1-3-4-5-نظریه رهبری تحول آفرین بس (1999- 1985) 25
2-1-3-5- شاخص های رهبری تحول آفرین از دیدگاه بس…. 26
2-1-3-5-1- نفوذ آرمانی.. 26
2-1-3-5-2- تحریک فرهیختگی.. 27
2-1-3-5-3-انگیزش الهام بخش…. 28
2-1-3-5-4-ملاحظات فردی.. 29
2-2- بخش دوم: توانمندسازی در محیط کار. 30
2-2-1- رویکرد ساختاری و روانشناختی: 30
2-2-2- تئوری توانمندسازی ساختاری کانتر: 32
2-2-2-1- ساختارهای توانمندسازی: 33
2-2-3- تئوری توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر: 37
2-2-3-1- ابعاد توانمندسازی روانشناختی: 38
2-3- بخش سوم: پیشینه تحقیق.. 41
2-3-1- پیشینه داخلی.. 42
2-3-1-1- رهبری تحول آفرین.. 42
2-3-1-2- توانمندسازی در محیط کار. 43
2-3-2- پیشینه خارجی.. 44
2-3-2-1- رهبری تحول آفرین.. 44
2-3-2-2- توانمندسازی در محیط کار. 45
2-4- بخش چهارم: مدل پژوهشی تحقیق.. 47
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه. 49
3-1- روش تحقیق.. 49
3-2- متغیرهای تحقیق.. 50
3-2-1- متغیر مستقل.. 50
3-2-2- متغیر وابسته. 50
3-3 ـ نحوه جمع آوری داده ها 50
3-4ـ جامعه آماری.. 51
3-5- نمونه آماری.. 51
3-6- ابزار سنجش تحقیق.. 53
3-7- روایی وپایایی پرسشنامه. 55
الف) روایی(اعتبار) 55
ب) پایایی (قابلیت اعتماد) 55
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده ها 56
3-8-1- آمار توصیفی.. 57
3-8-2- آمار استنباطی.. 57
3-9- آزمونهای آماراستنباطی مورد استفاده 57
3-9-1- آزمون کالموگرف-اسمیرنوف… 57
3-9-2-آزمون همبستگی پیرسون. 58
3-9-3- آزمون اسپیرمن.. 58
3-9-4- آزمون تی(T) دو جامعه مستقل و من- ویتنی (آزمون U) 58
3-9-5- آزمون ANOVA و کروسکال – والیس (آزمون H) 59
3-9-6- آزمون فریدمن.. 59
3-10ـ جمعبندی.. 59
فصل چهارم: تجریه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه. 61
4-2- آمار توصیفی.. 62
4-2-1- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر جنسیت… 62
4-2-2- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر سن.. 63
4-2-3- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر میزان تحصیلات… 64
4-2-4- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر تاهل.. 65
4-2-5- وضعیت افراد پاسخدهنده از نظر سابقه کار. 66
4-2-6- متغیرهای تحقیق.. 67
4-3- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی دادهها 68
4-3-1- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف… 68
4-3-2- آزمون فرضیات… 69
4-3-2-1- فرضیه فرعی اول. 69
4-3-2-2- فرضیه فرعی دوم. 70
4-3-2-3- فرضیه فرعی سوم. 71
4-3-2-4- فرضیه فرعی چهارم. 72
4-3-2-5- فرضیه اصلی.. 73
4-4- سایر یافته های تحقیق.. 74
4-4-1- آزمون من- ویتنی (آزمون U) 74
4-4-1-1- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که ترغیب ذهنی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 74
4-4-1-2- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که نفوذ آرمانی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 75
4-4-1-3- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که انگیزش الهام بخش بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 76
4-4-1-4- آزمون من-ویتنی برای آزمودن این فرضیه که ملاحظات فردی بین دو گروه زنان و مردان تفاوتی ندارد. 77
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:52:00 ب.ظ ]
|