1-8-3- روایی پرسش نامه                                                                  76

2-8-3- پایایی پرسشنامه                                                                    77

9-3- روش گردآوری داده ها                                                               78

10-3- آزمون های آماری مورد استفاده                                                    79

11-3- تجزیه و تحلیل عاملی تاییدی                                                      79

12-3- مدل معادلات ساختاری                                                             80

13-3- جمع بندی فصل سوم                                                               80

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها

1-4 مقدمه                                                                                     82

2-4- تجزیه و تحلیل آمار توصیفی                                                         82

1-2-4- جنسیت                                                                             82

2-2-4- وضعیت سنی                                                                       83

3-2-4- وضعیت تحصیلات                                                                84

3-4-  وضعیت متغیرهای تحقیق                                                            84

1-3-4- وضعیت متغیر کیفیت خدمات                                                    85

2-3-4- وضعیت متغیر تصویر فروشگاه                                                   86

3-3-4- وضعیت متغیر تصویر برند فروشگاهی                                           87

4-3-4- وضعیت متغیر ریسک درک شده                                                 88

5-3-4- وضعیت متغیر آگاهی از قیمت                                                    89

6-3-4- وضعیت متغیر قصد خرید                                                         90

4-4- آزمون فرضیات تحقیق                                                                91

1-4-4- تحلیل عاملی تاییدی                                                               91

2-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزای تحقیق                          92

3-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای  برونزای تحقیق                         93

4-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای  درونزای  تحقیق                        95

5-4-4- مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای  درونزای  تحقیق                       97

این مطلب را هم بخوانید :

5-4- مدل معادلات ساختاری                                                               100

6-4- آزمون فرضیات                                                                        100

7-4- آزمون برازندگی مدل                                                                  105

8-4- جمع بندی فصل چهارم                                                               106

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5 مقدمه                                                                                     109

2-5- خلاصه نتایج تحقیق                                                                   109

3-5- بحث و نتیجه گیری                                                                   110

4-5- پیشنهادات کاربردی                                                                   114

 

5-5- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی                                                     115

6-5- موانع و محدودیت های تحقیق                                                       115

7-5- جمع بندی فصل                                                                       116

پیوست ها

پرسشنامه

 

 

فهرست جداول

جدول 1-2 اندازه گیری های کیفیت خدمت                                                          32

جدول 1-3 نحوه توزیع و جمع آوری پرسش نامه                                       74

جدول 2-3 نحوه ارزش گذاری سوالات پرسش نامه                                     75

جدول 3-3 ضرایب آلفای کرونباخ تک تک متغیرها و ابعاد                             78

جدول 1-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت                            82

جدول 2-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب گروه سنی                         83

جدول 3-4 توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تحصیلی                84

جدول4-4 آماره های یک نمونه ای متغیر کیفیت خدمات                                86

جدول 5-4 آزمون یک نمونه ای متغیر کیفیت خدمات                                   86

جدول6-4 آماره های یک نمونه ای متغیر تصویر فروشگاه                               87

جدول7-4 آزمون یک نمونه ای متغیر تصویر فروشگاه                                   87

جدول8-4 آماره های یک نمونه ای متغیر تصویر برند فروشگاهی                      88

جدول9-4 آزمون یک نمونه ای متغیر تصویر برند فروشگاهی                           88

جدول10-4 آماره های یک نمونه ای متغیر ریسک درک شده                           89

جدول11-4 آزمون یک نمونه ای متغیر ریسک درک شده                               89

جدول12-4 آماره های یک نمونه ای متغیر آگاهی از قیمت                             90

جدول13-4 آزمون یک نمونه ای متغیر آگاهی از قیمت                                 90

جدول14-4 آماره های یک نمونه ای متغیر قصد خرید                                  91

جدول15-4 آزمون یک نمونه ای متغیر قصد خرید                                       91

جدول 16-4 نتایج فرضیات تحقیق                                                        104

جدول 17-4 شاخص های برازش                                                         106

جدول1-5 رد یا تایید شدن فرضیات تحقیق                                              110

 

فهرست اشکال

شکل 1-1 مدل مفهومی                                                                  11

شکل 1-2 مدل اندازه گیری کیفیت پاراسورامان و همکاران                          33

شکل2-2 مدل ارائه شده توسط مور                                                    36

شکل 3-2 مدل هایوود و فارمر                                                         36

شکل 4-2 مدل بررسی شده خدمات سفر نش                                        38

شکل5-2 مدل چهارچوب فرایندهای عملیاتی مشتری جانسون                     39

شکل 6-2 مدل رفتاری کیفیت خدمت بدووز وهمکارن                              39

شکل1-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزا در حالت تخمین استاندارد  92

شکل2-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای برونزا در حالت اعداد معناداری    93

شکل3-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای برونزا در حالت تخمین استاندارد  94

شکل4-4 مدل اندازه گیری مرتبه دوم متغیرهای برونزا در حالت اعداد معناداری    95

شکل5-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای درونزا در حالت تخمین استاندارد  96

شکل6-4 مدل اندازه گیری مرتبه اول متغیرهای درونزا در حالت اعداد معناداری    97

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...