پایان نامه ارشد : بررسی ارتباط بین ادراک خود مختاری با تجربه روان بودن در دانش اموزان دختر شهر ملایر |
2-1-4 نظریه روان بودن و انگیزش درونی.. 20
2-1-5 مفهوم خویشتن در نظریه روان بودن. 21
2-1-6 تجربه روان بودن و پیچیدگی و رشد خویشتن.. 24
2-1-7 کاربرد نظریه روان بودن. 25
2-1-8 دانش آموزان و نیاز به تجربه روان بودن. 26
2-2 خود مختاری.. 30
2-2-1 نظریه های مربوط به خودمختاری.. 32
2-2-3 کاربردهای خودمختاری.. 34
2-3 تحمل ابهام. 38
2-3-1 تعریف تحمل ابهام. 38
2-3-2 ویژگی های تحمل ابهام. 41
2-3-3 تاریخچه مطالعاتی.. 42
2-3-4 پژوهشهای انجام شده در مورد متغیرهای وابسته به تحمل ابهام. 44
2-3-5 تحمل ابهام و ترجیح مخاطره 45
2-3-6 رابطه ی تحمل ابهام و نگرشهای سیاسی – اجتماعی.. 46
2-3-7 رابطه ی تحمل ابهام با ارزیابی موقعیتها 46
2-3-8 تحمل ابهام و شناخت و خلاقیت.. 47
2-3-9 رابطه ی تفسیر جملات مبهم با اضطراب.. 47
2-3-10 رابطه ی تحمل ابهام با سن.. 49
2-3-11 رابطه تحمل ابهام و جنسیت.. 49
2-3-12 رابطه ی تحمل ابهام با نگرانی.. 49
2-3-13 رابطه ی تحمل ابهام با حل مسئله. 50
2-3-14رابطه تحمل ابهام، تیپ شخصیتی و عملکرد تحصیلی.. 50
فصل سوم، روش تحقیق
3-1 مقدمه. 53
3-2 روش پژوهش… 53
3-3 جامعه آماری.. 53
3-4 نمونه و روش نمونه گیری.. 53
3-5 روشهای عملی جمع آوری داده ها و ابزار اندازه گیری.. 54
3-6روش تحلیل داده ها 56
فصل چهارم، تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه. 58
4-2 آمار توصیفی.. 58
4-3 یافتههای استنباطی.. 59
4-4 آزمون فرضیه ها 60
فصل پنجم، بحث و نتیجه گیری
این مطلب را هم بخوانید :
5-1 مقدمه. 65
5-2 خلاصه تحقیق.. 65
5-3 یافته ها 66
5-4 بحث و نتیجه گیری.. 67
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 03:03:00 ق.ظ ]
|