2-1-4 نظریه روان بودن و انگیزش درونی.. 20

2-1-5 مفهوم خویشتن در نظریه روان بودن. 21

2-1-6 تجربه روان بودن و پیچیدگی و رشد خویشتن.. 24

2-1-7 کاربرد نظریه روان بودن. 25

2-1-8 دانش آموزان و نیاز به تجربه روان بودن. 26

2-2 خود مختاری.. 30

2-2-1 نظریه های مربوط به خودمختاری.. 32

2-2-3 کاربردهای خودمختاری.. 34

2-3 تحمل ابهام. 38

2-3-1 تعریف تحمل ابهام. 38

2-3-2 ویژگی های تحمل ابهام. 41

2-3-3 تاریخچه  مطالعاتی.. 42

2-3-4 پژوهشهای انجام شده در مورد متغیرهای وابسته به تحمل ابهام. 44

2-3-5  تحمل ابهام و ترجیح مخاطره 45

2-3-6 رابطه ی تحمل ابهام و نگرشهای سیاسی – اجتماعی.. 46

2-3-7 رابطه ی تحمل ابهام با ارزیابی موقعیتها 46

2-3-8 تحمل ابهام و شناخت و خلاقیت.. 47

2-3-9 رابطه ی تفسیر جملات مبهم با اضطراب.. 47

2-3-10 رابطه ی تحمل ابهام با سن.. 49

2-3-11 رابطه تحمل ابهام و جنسیت.. 49

2-3-12 رابطه ی تحمل ابهام با نگرانی.. 49

2-3-13 رابطه ی تحمل ابهام با حل مسئله. 50

2-3-14رابطه تحمل ابهام، تیپ شخصیتی و عملکرد تحصیلی.. 50

 

فصل سوم، روش تحقیق

3-1 مقدمه. 53

3-2 روش پژوهش… 53

3-3 جامعه آماری.. 53

3-4 نمونه و روش نمونه گیری.. 53

3-5 روشهای عملی جمع آوری داده ها و ابزار اندازه گیری.. 54

3-6روش تحلیل داده ها 56

فصل چهارم، تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه. 58

4-2 آمار توصیفی.. 58

4-3  یافته‌های استنباطی.. 59

4-4 آزمون فرضیه ها 60

فصل پنجم، بحث  و نتیجه گیری

این مطلب را هم بخوانید :

 

5-1 مقدمه. 65

5-2 خلاصه تحقیق.. 65

5-3 یافته ها 66

5-4 بحث و نتیجه گیری.. 67

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...