پایان نامه تاثیر داشبورد عملکرد بر ارتقای سازمانی |
فصل سوم: روش تحقیق………………………………………………………………………………………… 63
3-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 64
3-2) روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………. 64
3-3) جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………… 64
3-4) روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………… 65
3-5) روش و ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………… 66
3-5-1) روش کتابخانه ای………………………………………………………………………………………….. 67
3-5-2) روش میدانی………………………………………………………………………………………………… 67
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. 71
3-6-1) روایی………………………………………………………………………………………………………… 71
3-6-2) پایایی………………………………………………………………………………………………………… 72
3-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………… 74
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………. 75
4-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 76
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق……………………………………………………………….. 77
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. 81
4-4) بررسی نرمال بودن داده ها…………………………………………………………………………………… 86
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد ها………………………………………………………………………. 92
5-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 93
5-2) نتایج تجزیه و تحلیل………………………………………………………………………………………….. 93
5-2-1) آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………….. 93
5-2-2) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………. 94
5-3)پیشنهاد کاربردی……………………………………………………………………………………………….. 96
5-4) محدودیتهای تحقیق…………………………………………………………………………………………… 97
5-5) پیشنهاد هایی برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………. 97
منابع و پیوست……………………………………………………………………………………………………… 98
منابع…………………………………………………………………………………………………………………….. 99
پیوست 1: پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………. 104
پیوست 2: آلفای پرسشنامه …………………………………………………………………………………………. 108
پیوست 3: خروجی داده ها ………………………………………………………………………………………… 111
پیوست 4: خروجی نرم افزار……………………………………………………………………………………….. 113
چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….. 137
اشکال…………………………………………………………………………………………………………………. صفحه
شکل 1-1) هرم داشبورد عملکرد…………………………………………………………………………………. 7
شکل 2-1) مدل سیک و تاتل……………………………………………………………………………………… 20
شکل 2-2) ماتریس عملکرد……………………………………………………………………………………….. 22
شکل 2-3) هرم عملکرد…………………………………………………………………………………………….. 24
شکل 2-4) تحلیل ذینفعان………………………………………………………………………………………….. 26
شکل 2-5) چارچوب مدوری و استیل……………………………………………………………………………. 28
شکل 2-6) سیستم داشبورد مدیریتی……………………………………………………………………………… 35
شکل 2-7) مقایسه دانش صریح و دانش ضمنی………………………………………………………………… 38
شکل شماره 2-8) مدل مفهومی چون و همکاران………………………………………………………………. 50
شکل 2-9) مدل مفهومی چن و همکاران………………………………………………………………………… 53
شکل 2-10) طبقه بندی دانش از دیدگاه اسپرانگ ……………………………………………………………. 55
شکل 2-11) مدل موسی خانی و همکاران………………………………………………………………………. 56
شکل 2-12) مدل مفهومی باقری…………………………………………………………………………………… 60
شکل 2-13) مدل ابطحی …………………………………………………………………………………………… 62
فرمول ها…………………………………………………………………………………………………………….. صفحه
فرمول 3-1) فرمول کوکران………………………………………………………………………………………… 66
فرمول 3-2) فرمول آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………… 73
جدول ها…………………………………………………………………………………………………………….. صفحه
جدول 3-1) سوالهای پرسشنامه……………………………………………………………………………………. 68
جدول 3-2) میزان آلفای متغیرها…………………………………………………………………………………… 73
جدول 4-1) توصیف جنسیت ……………………………………………………………………………………… 77
جدول 4-2) توصیف سن پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………….. 78
جدول 4-3) توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان……………………………………………………………….. 79
جدول 4-4)توصیف سابقه کار ……………………………………………………………………………………. 80
جدول 4-5) توصیف متغیر فردی………………………………………………………………………………….. 81
جدول 4-6) توصیف متغیر گروهی……………………………………………………………………………….. 82
جدول 4-7) توصیف متغیر سازمانی………………………………………………………………………………. 83
جدول 4-8) توصیف متغیرساختاری………………………………………………………………………………. 84
جدول 4-9) توصیف متغیر کاربرد دانش ……………………………………………………………………….. 85
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:10:00 ب.ظ ]
|