1-4- چارچوب نظری تحقیق.. 6 1-5- مدل تحقیق.. 12 1-6- فرضیه های تحقیق.. 13 1-7- قلمرو تحقیق.. 14 1-8- روش شناسی تحقیق.. 14 1-9- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. 15 1-10- جامعه آماری تحقیق.. 15 1-11- نمونه و روش نمونه گیری.. 15 1-12- تعریف متغیرهای پژوهش.. 16 فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مقدمه 21 بخش اول- عدالت سازمانی.. 22 2-1- مفهوم عدالت.. 22 2-2- تعریف عدالت سازمانی.. 23 2-3- ابعاد عدالت سازمانی.. 24 2-4- کانون های عدالت سازمانی.. 32 2-5- پیامدهای سازمانی عدالت.. 32 2-6- اهمیت و تاثیرات رعایت عدالت در سازمان ها.. 34 2-7- جایگاه عدالت در اسلام.. 35 بخش دوم: مبانی نظری حمایت سازمانی ادراک شده.. 38 2-8- تعریف حمایت سازمانی ادراک شده.. 38 2-9- اهمیت حمایت سازمانی ادراک شده.. 39 2-10- رابطه بین حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی 40 2-11- رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و قصد ترک خدمت کارکنان 40 بخش سوم: مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان.. 41 2-12- نظریه انگیزش شغلی.. 41 2-12-1- دیدگاههای تاریخی در انگیزشغلی.. 42 2-12-1-1- دیدگاه مدیریت علمی.. 42 2-12-1-2- دیدگاه روابط انسانی.. 42 2-12-2- نظریه های معاصر.. 42 2-12-2-1- نظریه های محتوائی.. 43 2-12-2-2- نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو 44 2-12-2-3- نظریه نیازهای آشکار.. 45 2-12-2-4- نظریه عوامل نگهدارنده و انگیزاننده (دو عاملی انگیزش) 47 2-12-2-4-1-………….. نظریه X,Y یا تئوری دو ساختی انسان.. 47 2-12-2-4-2- نظریه نیازهای زیستی، تعلق و رشد – تئوری ERG آلدرفر 48 2-12-2-4-3- نظریه سطوح مختلف زندگی.. 49 2-12-2-4-4- نظریه های نیازهای سه گانه مک کللند 50 2-12-2-4-5-……………………………………………………… نظریه فرایندی.. 50 2-12-2-4-6-………………………………………………………… تئوری انتظار.. 51 2-12-2-4-7-………………………………………………………… تئوری برابری.. 51 2-12-2-4-8-……………………………………………………… نظریه اسناد :.. 52 2-12-2-4-9- نظریه هدف گذاری:.. 53 2-12-2-5- نظریه مبتنی بر تقویت.. 53 2-13- کاربرد تئوری ویژگی های شغلی در سازمان ها 54 2-14- اغنای شغلی.. 55 2-15- گسترش شغلی.. 55 2-16- گردش شغلی.. 56 2-17- مدل خصوصیات ویژه شغل.. 57 2-18- مهندسی شغل.. 57 2-19- تعدیل کار هفتگی.. 58 2-20- شناور ساختن ساعات کار.. 58 2-21- شخصیت و تناسب شغل با شخصیت.. 61 بخش چهارم: مبانی نظری فن آوری اطلاعات نوین.. 66 2-22- تعریف فنّاوری.. 66 2-23- تعریف اطلاعات.. 67 2-24- فنّاوری اطلاعات.. 67 2-25- تاریخچه فنّاوری اطلاعات.. 68 2-26- تاریخچه فنّاوری اطلاعات در ایران.. 79 2-27- ویژگی‌های عصر اطلاعات.. 79 2-28- ضرورت اطلاعات.. 80 2-29- اهداف طراحی عصر اطلاعات.. 80 2-30- ابزارها: سخت‌افزار‌ها، نرم‌افزار، داده 81 2-30-1- داده:.. . 81 2-30-2- سخت‌افزار:.. 81 2-30-3- نرم‌افزار:.. 82 2-30-4- تكامل تكنولوژی اطلاعات.. 82 2-31- سیر تطور تكنولوژی اطلاعات.. 84 2-32- تكنولوژی اطلاعات و اطلاعاتی.. 86 2-33- نیاز به سیستم‌های اطلاعاتی.. 87 2-34- انواع سیستم‌های اطلاعاتی.. 88 2-35- سطح سازمان.. 90 بخش پنجم: پیشینه‌ی تحقیق.. 91 2-36-…………………………………………………………………. پیشینه‌تحقیق داخلی.. 91 2-37- پیشینه خارجی.. 97 بخش ششم- معرفی قلمرو مکانی تحقیق.. 98 2-38- تاریخچه سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران 98 2-39- فعالیتهای سازمان.. 98 2-40- ساختار سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران 100 2-41- اهداف و وظایف سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران 101 فصل سوم: روش شناسی تحقیق مقدمه 111 3-1- متغیرهای تحقیق.. 111 3-2- ابزار سنجش.. 111 3-3- بخش سنجش حمایت سازمانی ادراک شده.. 113 3-4- بخش سنجش عدالت توزیعی.. 113 3-5- بخش سنجش انگیزش شغلی کارکنان.. 113 3-6- بخش سنجش واکنش به فنآوری اطلاعات نوین.. 114 3-7- اعتبار و روایی ابزار تحقیق.. 114 3-7-1- روایی پرسشنامه.. 114 3-7-2- پایایی پرسشنامه.. 114 3-8- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 115 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها مقدمه 117 4-1- بخش تحلیل توصیفی تحقیق.. 118 4-1-1- جنسیت.. 118 4-1-2- سن 119 4-1-3- تأهل.. . 120 4-1-4- تحصیلات.. 121 4-1-5- نوع استخدام.. 122 4-1-6- سابقه خدمت.. 123 4-1-7- توزیع درصد و فراوانی پاسخ به سؤالات پرسشنامه تحقیق 124 این مطلب را هم بخوانید : چرا بعد از ازدواج، احساس اضطراب و غم به سراغتان می آید؟ 4-2- بخش تحلیل استنباطی تحقیق.. 128 4-3- آزمون مدل تحقیق:.. 129 4-4- شاخص های نیکویی برازش مدل.. 129 4-4-1- حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت توزیعی دارای رابطه مثبتی با انگیزش درونی و تنظیم همانندسازی شده می باشد… 131 4-4-2- حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت توزیعی دارای رابطه منفی با بی انگیزگی بیرونی و تنظیم بیرونی می‏باشد… 132 4-4-3- انگیزش درونی و تنظیم همانندسازی شده دارای رابطه مثبتی با بهره مندی و پذیرش تغییرات فن آوری اطلاعات می باشد… 132 نتایج تحقیق حاضر نشان داد که انگیزش درونی و تنظیم همانندسازی شده رابطه معنی داری با بهره‏مندی و پذیرش تغییرات فن آوری اطلاعات (p<0/05) ندارند و فرض صفر تحقیق رد نمی‏شود… .. 132 4-4-4- بی انگیزگی بیرونی و تنظیم بیرونی دارای رابطه منفی با بهره مندی و پذیرش تغییرات فن آوری اطلاعات می باشد… 132 4-4-5- بی انگیزگی بیرونی دارای رابطه منفی با استفاده از فن آوری اطلاعات می باشد… 132 4-4-6- استفاده و بکارگیری فن آوری اطلاعات دارای همبستگی مثبت با بهره مندی و پذیرش تغییرات در زمانی که افراد بطور مستقل دارای انگیزه ی استفاده و بکارگیری فن آوری اطلاعات می‎باشند، می باشد. 133 4-4-7- انگیزش نقش متغیر تعدیل گری در رابطه مثبت بین بهره مندی، پذیرش تغییر و بکارگیری فن آوری اطلاعات با حمایت سازمانی ادراک شده را ایفا می کند… 133 4-4-8- انگیزش نقش متغیر تعدیل گری در رابطه مثبت بین بهره مندی، پذیرش تغییر و بکارگیری فن آوری اطلاعات با عدالت توزیعی را ایفا می کند. 133 4-4-9- حمایت سازمانی ادراک شده در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد… 134 4-4-10- عدالت توزیعی در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد… 135 4-2-11- واکنش به فن آوری اطلاعات نوین و ابعاد آن در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. 135 4-4-12- انگیزش شغلی(انگیزش درونی، بی انگیزگی بیرونی، تنظیم همانند سازی شده، تنظیم بیرونی)در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد… .. 136 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها مقدمه 141 5-1- نتایج فرضیه‏های تحقیق.. 141 5-1-1- حمایت سازمانی ادراک شده و عدالت توزیعی دارای رابطه مثبتی با انگیزش درونی و تنظیم همانندسازی شده می باشد… 141

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...