4-3-8-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 93

4-3-9 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش بر اساس معادلات ساختاری انجام شده برای” برند

شیرین عسل”……………………………………………………………………………………………………………………. 93

4-3-9-1 آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………………….. 93

4-3-9-2  آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ………………………………………………………………… 94

4-3-9-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول………………………………………………………………….. 94

4-3-9-4 آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………. 95

4-3-9-5 آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………… 95

4-3-9-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم…………………………………………………………………. 96

4-3-9-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم………………………………………………………………… 96

4-3-9-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 97

4-3-10 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش  بر  اساس  معادلات  ساختاری  انجام شده

برای” برند مینو”……………………………………………………………………………………………………………… 97

4-3-10-1 آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………….. 97

4-3-10-2  آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ……………………………………………………………… 98

4-3-10-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول……………………………………………………………….. 98

4-3-10-4 آزمون فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………….. 98

4-3-10-5 آزمون فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………… 99

4-3-10-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم………………………………………………………………. 99

4-3-10-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم……………………………………………………………… 100

4-3-10-8 آزمون فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………… 100

4-4 خلاصه نتایج……………………………………………………………………………………………………………………. 101

4-5 جمع بندی فصل چهارم…………………………………………………………………………………………………… 102

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

این مطلب را هم بخوانید :

5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 105

5-2 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………………………… 105

5-2-1 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد “برند گرجی” ……………………………………………….. 105

5-2-2 نتایج آزمون فرضیات در مورد” برند شیرین عسل”………………………………………………….. 106

5-2-3 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد برند “مینو” …………………………………………………… 108

5-3 نتایج و تحلیل سایر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………. 109

5-3-1 در مورد برند” گرجی” ………………………………………………………………………………………….. 110

5-3-2 در مورد برند” شیرین عسل” ………………………………………………………………………………… 110

5-3-3 در مورد برند “مینو” ……………………………………………………………………………………………… 110

5-4 بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………. 112

دانلود مقاله و پایان نامه

 

5-5 کاربردهای مدیریتی و ارائه پیشنهادات………………………………………………………………………………. 114

5-6 پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………. 116

5-7 محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………..116

منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………. 118

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 126

چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………. 151

 

فهرست نمودارها

              عنوان                                                                                                          صفحه

شکل 2-3 مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. 55

شكل 4-1 نمودار ستونی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……………………….. 70

شكل 4-2 نمودار ستونی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……….. 71

شكل 4-3نمودار ستونی مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق………………. 71

شكل 4-4 نمودار رشته تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………………. 72

شكل 4-5 نمودار ستونی تمایل به خرید بیسکوییتهای ایرانی در مقابل بیسکوییتهای

خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………. 73

شكل 4-6 نمودار ستونی اهمیت خرید بیسکوییتهای جدید………………………………………………… 73

شكل 4-7نمودار ستونی علاقه به بیسکوییتهای قدیمی در برابر بیسکوییتهای جدید…………….. 74

شکل 4-8 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد  آزمون  T  در  بررسی  روابط  مدل  معادلات

ساختاری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 83

شکل 4-9ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند گرجی “………………………. 84

شکل 4-10 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد آزمون  T در بررسی  روابط  مدل  معادلات

ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل”…………………………………………………………………………… 85

شکل 4-11ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل “………….. 86

شکل 4-12 خروجی نرم افزار لیزرل  در  مورد  آزمون  T  در  بررسی  روابط  مدل  معادلات

ساختاری تحقیق در “برند مینو”………………………………………………………………………………………… 87

شکل 4-13ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند مینو “……………………….. 88

    فهرست جدول ها

              عنوان                                                                                                               صفحه

جدول 2-1 چارچوب نظری تحقیق …………………………………………………………………………………… 54

جدول 3-1 متغیرها،عوامل وارزش عوامل در پرسشنامه………………………………………………………… 62

جدول 3-2 میزان آلفای کرونباخ کل پرسشنامه………………………………………………………………….. 63

جدول 3-3 میزان آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق……………………………………………………… 64

جدول 4-1 بررسی توصیفی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………… 70

جدول 4- 2بررسی توصیفی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق….. 70

جدول 4- 3 بررسی توصیفی مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……….. 71

جدول 4-  4بررسی توصیفی رشته تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق………… 72

جدول 4- 5 میزان تمایل به خرید بیسکوییتهای ایرانی در مقابل بیسکوییتهای خارجی……….. 72

جدول 4- 6 میزان اهمیت خرید بیسکوییتهای جدید………………………………………………………….. 73

جدول 4- 7 میزان علاقه به بیسکوییتهای قدیمی در برابر بیسکوییتهای جدید…………………….. 74

جدول 4-8 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تنوع طلبی” …………………………………………………… 75

جدول 4-9 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تصویر برند” …………………………………………………… 76

جدول 4-10 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی “خود اجتماعی تصور یافته توسط برند ” ………….. 77

جدول 4-11تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تبلیغات دهان به دهان” ………………………………… 78

جدول 4-12 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” محبوبیت برند” ……………………………………………. 79

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...