دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر عوامل محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان شواهدی از برندهای بیسکویت در ایران |
4-3-8-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 93
4-3-9 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش بر اساس معادلات ساختاری انجام شده برای” برند
شیرین عسل”……………………………………………………………………………………………………………………. 93
4-3-9-1 آزمون فرضیه اول……………………………………………………………………………………………….. 93
4-3-9-2 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ………………………………………………………………… 94
4-3-9-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول………………………………………………………………….. 94
4-3-9-4 آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………. 95
4-3-9-5 آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………… 95
4-3-9-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم…………………………………………………………………. 96
4-3-9-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم………………………………………………………………… 96
4-3-9-8 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………… 97
4-3-10 تحلیل استنباطی فرضیات پژوهش بر اساس معادلات ساختاری انجام شده
برای” برند مینو”……………………………………………………………………………………………………………… 97
4-3-10-1 آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………….. 97
4-3-10-2 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه اول ……………………………………………………………… 98
4-3-10-3 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه اول……………………………………………………………….. 98
4-3-10-4 آزمون فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………….. 98
4-3-10-5 آزمون فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………… 99
4-3-10-6 آزمون فرضیه فرعی اول از فرضیه سوم………………………………………………………………. 99
4-3-10-7 آزمون فرضیه فرعی دوم از فرضیه سوم……………………………………………………………… 100
4-3-10-8 آزمون فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………… 100
4-4 خلاصه نتایج……………………………………………………………………………………………………………………. 101
4-5 جمع بندی فصل چهارم…………………………………………………………………………………………………… 102
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
این مطلب را هم بخوانید :
5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 105
5-2 نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………………………… 105
5-2-1 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد “برند گرجی” ……………………………………………….. 105
5-2-2 نتایج آزمون فرضیات در مورد” برند شیرین عسل”………………………………………………….. 106
5-2-3 نتایج آزمون فرضیات تحقیق در مورد برند “مینو” …………………………………………………… 108
5-3 نتایج و تحلیل سایر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………. 109
5-3-1 در مورد برند” گرجی” ………………………………………………………………………………………….. 110
5-3-2 در مورد برند” شیرین عسل” ………………………………………………………………………………… 110
5-3-3 در مورد برند “مینو” ……………………………………………………………………………………………… 110
5-4 بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………. 112
5-5 کاربردهای مدیریتی و ارائه پیشنهادات………………………………………………………………………………. 114
5-6 پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………. 116
5-7 محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………..116
منابع………………………………………………………………………………………………………………………………………. 118
ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 126
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………. 151
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
شکل 2-3 مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………. 55
شكل 4-1 نمودار ستونی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……………………….. 70
شكل 4-2 نمودار ستونی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……….. 71
شكل 4-3نمودار ستونی مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق………………. 71
شكل 4-4 نمودار رشته تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………………. 72
شكل 4-5 نمودار ستونی تمایل به خرید بیسکوییتهای ایرانی در مقابل بیسکوییتهای
خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………. 73
شكل 4-6 نمودار ستونی اهمیت خرید بیسکوییتهای جدید………………………………………………… 73
شكل 4-7نمودار ستونی علاقه به بیسکوییتهای قدیمی در برابر بیسکوییتهای جدید…………….. 74
شکل 4-8 خروجی نرم افزار لیزرل در مورد آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات
ساختاری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 83
شکل 4-9ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند گرجی “………………………. 84
شکل 4-10 خروجی نرم افزار لیزرل در مورد آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات
ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل”…………………………………………………………………………… 85
شکل 4-11ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند شیرین عسل “………….. 86
شکل 4-12 خروجی نرم افزار لیزرل در مورد آزمون T در بررسی روابط مدل معادلات
ساختاری تحقیق در “برند مینو”………………………………………………………………………………………… 87
شکل 4-13ضرایب مسیر در مدل معادلات ساختاری تحقیق در “برند مینو “……………………….. 88
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 2-1 چارچوب نظری تحقیق …………………………………………………………………………………… 54
جدول 3-1 متغیرها،عوامل وارزش عوامل در پرسشنامه………………………………………………………… 62
جدول 3-2 میزان آلفای کرونباخ کل پرسشنامه………………………………………………………………….. 63
جدول 3-3 میزان آلفای کرونباخ برای متغیرهای تحقیق……………………………………………………… 64
جدول 4-1 بررسی توصیفی جنسیت دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق…………………… 70
جدول 4- 2بررسی توصیفی نوع مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق….. 70
جدول 4- 3 بررسی توصیفی مقطع تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق……….. 71
جدول 4- 4بررسی توصیفی رشته تحصیلی دانش آموزان شرکت کننده در این تحقیق………… 72
جدول 4- 5 میزان تمایل به خرید بیسکوییتهای ایرانی در مقابل بیسکوییتهای خارجی……….. 72
جدول 4- 6 میزان اهمیت خرید بیسکوییتهای جدید………………………………………………………….. 73
جدول 4- 7 میزان علاقه به بیسکوییتهای قدیمی در برابر بیسکوییتهای جدید…………………….. 74
جدول 4-8 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تنوع طلبی” …………………………………………………… 75
جدول 4-9 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تصویر برند” …………………………………………………… 76
جدول 4-10 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی “خود اجتماعی تصور یافته توسط برند ” ………….. 77
جدول 4-11تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” تبلیغات دهان به دهان” ………………………………… 78
جدول 4-12 تحلیل توصیفی متغیر کلیدی ” محبوبیت برند” ……………………………………………. 79
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:01:00 ب.ظ ]
|