دانلود پایان نامه ارشد :نقش تاب آوری، خودکارآمدی و امیدواری در پیش بینی شادکامی دانش آموزان مقطع متوسطه |
1-2- بیان مسأله. 4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 8
1-4- اهداف پژوهش… 10
1-4-1- هدف اصلی پژوهش… 10
1-4-2- اهداف فرعی.. 10
1-5- فرضیه های پژوهش… 10
1-6- تعاریف اصطلاحات و واژه ها 11
1-6-1- تعاریف نظری متغیرها 11
1-6- 2- تعاریف عملیاتی متغیرها 11
فصل دوم: پیشینه پژوهش
2-1- مقدمه. 14
2-2- شادکامی.. 14
2-3- تعاریف شادکامی.. 15
2-4- اثرات شادکامی.. 17
2-5- دیدگاه های نظری در مورد شادکامی.. 18
2-6- منابع و عوامل مرتبط با شادکامی.. 21
2-6-1- شادکامی و بعد شناختی.. 21
2-6-2- شادکامی و بعد عاطفی.. 25
2-6-3- شادکامی و بعد اجتماعی.. 27
2-6-4- شادکامی و بعد جسمانی.. 29
2-7- تاب آوری.. 30
2-8- تعاریف تاب آوری.. 31
2-9- عوامل مؤثر بر تاب آوری.. 33
2-10- ویژگی های افراد تاب آور. 33
2-11- مدل های تاب آوری.. 35
2-12- چارچوب تاب آوری کامپفر. 40
2-13- تئوری های تبیین تاب آوری.. 42
2-14- خودکارآمدی.. 43
2-15- تعریف خودکارآمدی.. 46
2-16- ابعاد خودکارآمدی ادراک شده. 47
2-17- منابع خودکارآمدی.. 47
این مطلب را هم بخوانید :
2-18- فرآیندهای واسطه خودکارآمدی.. 50
2-19- ظرفیت ها و قابلیت مؤثر در خودکارآمدی.. 54
2-20- تأثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی بر روی باورهای خودکارآمدی.. 57
2-21- نقش باورهای خودکارآمدی در انگیزش رفتار و انتخاب اهداف آگاهانه. 57
2-22- امیدواری.. 59
2-23- تعاریف امیدواری.. 61
2-24- نظریه امید. 62
2-25- ابعاد امیدواری از منظر نظریه امیدواری اشنایدر. 63
2-26- نقش موانع در پرورش امیدواری.. 65
2-27- خلاصه امیدواری.. 67
2-28- پژوهش های انجام شده در داخل و خارج از کشور. 68
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1- مقدمه. 72
3-2- طرح پژوهش… 72
3-3- جامعۀ آماری.. 72
3-4- نمونۀ آماری.. 72
3-5- روش نمونه گیری و روش اجرا 72
3-6- ابزار پژوهش… 73
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها 74
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1- مقدمه. 76
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 08:27:00 ب.ظ ]
|