1-4 – اهداف تحقیق. 8 هدف کلی تحقیق: 8 اهداف جزئی تحقیق: 8 اهداف علمی و کاربردی تحقیق: 9 اهداف علمی………………………………………………………………………………………………….. 9 اهداف کاربردی.. …………………………………………………………………………………………………………………………….9 1-5- سوالات و فرضیات پژوهش… ……………10 فرضیه اصلی. ………………………………………………………………………………………………………………………………10 فرضیات فرعی. ……………………………………………………………………………………………………………………………10 1-6- روش تحقیق: …………………………………………………………………………………………………………………….11 1-7 – تعاریف واژه ها و اصطلاحات.. 11 1-7-1- الف تعریف مفهومی متغیرها 11 1-7-2- تعریف عملیاتی متغیر ها 14 جدول 1-1 – ویژگی های پرسشنامه جبران خدمات.. 14 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1- مقدمه: 17 2-2- مدیریت استراتژیک : 18 2-3- استراتژی: 19 2-3-1-تعریف استراتژی: 19 2-3-2- تصمیم گیری استراتژیك: 19 2-3-3- مدیریت استراتژیك… 19 2-3-4 مراحل مدیریت استراتژیک… 20 2-3-5 انتخاب استراتژی.. 21 2-3-6- مدل‌های انتخاب استراتژی: 21 2-3-7- استراتژی‌های منابع انسانی. …..22 2-4- نظام جبران خدمت.. 27 2-4-1-تعریف نظام جبران خدمات.. 28 3-4-2 عوامل اثرگذار بر جبران خدمات: 30 2-4-3- عوامل تعیین كننده استراتژی جبران خدمات.. 32 2-4-6- اهداف سیستم جبران خدمات کارکنان : 41 2-4-7- مدلهای سیستم جبران خدمات : 44 2-5- نوآوری.. 48 2-4-1-تعاریف نوآوری.. 49 2-4-2- طبقه بندی عمومی نوآوری.. 56 2-4-3- انواع نوآوری.. 57 2-5- پیشینه تحقیق(مروری بر تحقیقات انجام گرفته قبلی). 61 2-5-1-تحقیقات خارجی. 61 2-5-2-تحقیقات داخلی. 64 فصل سوم: روش تحقیق 3-1-مقدمه. 68 3-2- روش تحقیق. 68 3-3- جامعه آماری.. 68 3-4- روش نمونه گیری.. 68 3-5- تعداد نمونه. 69 3-6- ابزار اندازه گیری.. 70 3-8- شیوه جمع آوری اطلاعات.. 72 3-9- تعیین روایی و پایایی فرم جمع آوری اطلاعات پرسشنامه. 73 3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها 73 فصل چهارم: تجزیه وتحلیل اطلاعات مقدمه. 75 آزمون فرضیات تحقیق. 83 سایر یافته های تحقیق. 89 فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات 5-1 مقدمه. 100 5-3 بحث و نتیجه گیری از فرضیات تحقیق: 101 آزمون فرضیات فرعی تحقیق. 102 5-4 بحث درباره سایر یافته های تحقیق. 105 5-5 پیشنهادات تحقیق. 105 5-5-1- پیشنهادات کاربردی.. 105 5-6-2 پیشنهادات پژوهشی. 109 5-7 محدودیت های تحقیق. 110 محدودیتهای محقق. 111 منابع وماخذ الف- کتاب ها 112 ب- فصلنامه ها ومجلات علمی پژوهشی. 113 ج- مقالات کنفرانس ها 116 د – منابع اینترنتی: 116 ه – منابع انگلیسی. 116 پیوست ها پیوست1: معرفی بانک کشاورزی.. 119 پیوست 2: تکنیک های خلاقیت و نوآوری.. 127 پیوست 3: خروجی SPSS. 130 پیوست 4:پرسشنامه تحقیق 179 چکیده انگلیسی…. 184 فهرست شکل ها شکل1-1- مدل مفهومی تحقیق 7 شکل2-1- عوامل تعیین کننده ممکن در سیاست های دولت.. 30 شکل2-2- محیط برنامه ریزی سیستم جبران خدمات کارکنان. 31 شکل2-3- عوامل موثر بر سیستم جبران خدمات.. 32 شکل2-4- عومل تعیین کننده جبران خدمات کارکنان. 33 شکل2-5- عناصر بازار نیروی کار تعیین کننده جبران خدمات کارکنان. 34 شکل 2–6 عوامل تعیین کننده جبران خدمات.. 38 شکل2- 8- تناسب تصمیمات جبران خدمات سازمان ومحیط آن. 40 شکل2-9 مدل مدیریت نوآوری 61 فهرست نمودارها نمودار2-1: الگوی جامع مدیریت استراتژیک 20 نمودار2 –2: چارچوب تحلیلی برای تدوین وانتخاب استراتژی ها 22 نمودار2-3: استراتژی جبران خدمات از دیدگاه رابینز ودسنزو. 47 نمودار4-1: توزیع فراوانی کارکنان برحسب جنسیت.. 76 نمودار4-2: توزیع فراوانی کارکنان برحسب سن. 77 نمودار4-3:توزیع فراوانی کارکنان برحسب مدرک تحصیلی. 78 نمودار4-4: توزیع فراوانی کارکنان برحسب تاهل. 79 نمودار4-5: توزیع فراوانی کارکنان برحسب سنوات خدمت.. 80 نمودار4-6: توزیع فراوانی کارکنان برحسب پست سازمانی. 81 فهرست جداول جدول 2-1:روندپرداخت.. 44 جدول2-2: مقایسه برنامه های جبران خدمات مبتنی بر دانش وشغل. 48 جدول 2-3: طبقه بندی عمومی نوآوری.. 57 جدول2- 4: تغییر مدل کسب وکار 60 جدول 3-1 – ویژگی های پرسشنامه جبران خدمات.. 71 جدول 3-2- شاخص های مختلف پرسشنامه جنبه های درونی جبران خدمت.. 71 جدول4-1 : توزیع فراوانی کارکنان برحسب جنسیت.. 76 جدول4-2 : توزیع فراوانی کارکنان برحسب سن. 77 جدول4-3 : توزیع فراوانی کارکنان برحسب مدرک تحصیلی. 78 جدول4-4 : توزیع فراوانی کارکنان بر حسب تاهل. 79 جدول4-5 : توزیع فراوانی سنوات خدمت.. 80 جدول4-6 : توزیع فراوانی ماهیت پست سازمانی. 81 جدول 4-7 : آمار توصیفی متغیرهای تحقیق. 82 جدول4-8 : آزمون رگرسیون (جدول کامل) 83 جدول 4-9: آزمون آنالیز واریانس… 85 جدول4-10: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره یک… 86 جدول4-11: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره دو. 86 جدول4-12: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره سه. 87 جدول4-13: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره چهار 87 جدول4-14: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره پنج. 88 جدول4-15: آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه فرعی شماره شش… 88 جدول4-16: آزمون t مقایسه نمرات توسعه ونوآوری در مردان و زنان. 89 جدول4-17: آزمون t مقایسه نمرات توسعه ونوآوری به تفکیک به وضعیت تاهل کارکنان. 89 جدول4-18: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات توسعه ونوآوری به تفکیک سن. 90 جدول 4-19: آزمون آنالیز واریانس میانگین نمرات توسعه ونوآوری درون گروهی به تفکیک سن. 90 جدول4-20: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات استراتژی جبران خدمات به تفکیک سن. 91 جدول 4-20: آزمون آنالیز واریانس استراتژی جبران خدمات درون گروهی به تفکیک سن. 91 جدول4-21: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات توسعه ونوآوری به تفکیک سنوات خدمت.. 92 جدول 4-22: آزمون آنالیز واریانس گروهی توسعه نوآوری به تفکیک سنوات خدمت.. 92 جدول4-23: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات استراتژی جبران خدمات به تفکیک سنوات خدمت.. 93 جدول 4-24: آزمون آنالیز واریانس گروهی استراتژی جبران خدمات به تفکیک سنوات خدمت.. 93 جدول4-25: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات توسعه ونوآوری به تفکیک تحصیلات.. 94 جدول 4-26: آزمون آنالیز واریانس گروهی توسعه نوآوری به تفکیک تحصیلات.. 94 جدول 4 -27: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات استراتژی جبران خدمات به تفکیک تحصیلات.. 95 این مطلب را هم بخوانید : جدول 4- 28 : آزمون آنالیز واریانس گروهی استراتژی جبران خدمات به تفکیک تحصیلات.. 95 جدول4-29: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات توسعه نوآوری به تفکیک پست سازمانی. 96 جدول 4-30: آزمون آنالیز واریانس گروهی توسعه نوآوری به تفکیک پست سازمانی. 96 جدول4-31: آزمون آنالیز واریانس مقایسه میانگین نمرات استراتژی جبران خدمات به تفکیک پست سازمانی. 97 جدول 4-32: آزمون آنالیز واریانس استراتژی جبران خدمات به تفکیک پست سازمانی. 97 چکیده: در محیط پویا و در حال تغییر امروز، كه سرمنشا آن رقابت ‌های فزاینده، جهانی سازی و ظهور تكنولوژی ‌های جدید است،‌ بیشتر كشورهای جهان، با تكیه بر نوآوری[1] در پی افزایش بهره‌وری و بهبود وضع اقتصادی خود هستند. سازمان‌ها، در راستای این گرایش و با توجه به عوامل محرك و قابل کنترل نوآوری در سازمان توانسته‌اند مزیت‌های رقابتی زیاد به دست آورند. در چنین فضایی، اهمیت مدیریت منابع انسانی، به عنوان سرچشمه اصلی زایش اندیشه های نو و ایده های جدید برای خلق مزیت رقابتی، در مسیر برآورده کردن نیازهای جامعه، به وضوح قابل مشاهده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...