این مطلب را هم بخوانید : خرید و دانلود پایان نامه حقوق بشر فهرست مطالب شماره صفحه فصل اول – کلیات پژوهش 1-1 مقدمه 1-2 بیان مسئله 1-3 اهداف تحقیق 1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق 1-5 چارچوب نظری تحقیق 1-6 فرضیه ها 1-7 تعریف متغیرها 1-8 قلمرو تحقیق فصل دوم – مبانی نظری و سابقه پژوهش 2-1 مقدمه 2-2 تعاریف و مفاهیم ارزش ویژه برند 2-3 عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 2-4 مشتری و مشتری داری 2-5 تحقیقات انجام شده 2-5-1 تحقیقات داخلی 2-5-2 تحقیقات خارجی فصل سوم – روش شناسی تحقیق 3-1 مقدمه 3 -2 روش تحقیق 3-3 جامعه آماری 3-4 نمونه آماری 3-5 ابزار گردآوری داده ها 3-6 روایی پرسشنامه 3-7 پایایی پرسشنامه 3- 8 روش های تجزیه و تحلیل داده ها 3-9 مدل معادلات ساختاری 3-9-1 ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها 4-1 مقدمه 4-2 آمار توصیفی 4-2-1 جنسیت 4-2-2 سن 4-2-3 وضعیت تأهل 4-2-4 میزان تحصیلات 4-2-5 شغل 4-2-6 برند شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در استان گلستان 4-2-7 مدت زمان استفاده از اینترنت 4-2-8 آمار توصیفی متغیرها 4-3 آمار استنباطی 4-3-1 آزمون همبستگی پیرسون 4-3-2 تحلیل عاملی 4-3-2-1 ارزیابی برازش كلی مدل 4-3-2-2 حالت تخمین استاندارد مدل 4-3-2-3 حالت معناداری اعداد (T – Values) مدل فصل پنجم – نتیجه گیری وپیشنهادات 5-1 مقدمه 5-2 بررسی یافته­های پژوهش با توجه به آمار توصیفی 5-3 بررسی یافته­های پژوهش با توجه به آزمون همبستگی پیرسون 5-4 بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری 5-4 پیشنهادات تحقیق 5-5 -1 پیشنهادات کاربردی 5-4-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی 5-6 محدودیت های تحقیق منابع ضمائم فهرست جدولها جدول 3-1 شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق جدول 3-2 ضریب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها جدول 4-1 توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان جدول 4-2 توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان جدول 4-3 توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان جدول 4-4 توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان جدول 4-5 توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان جدول4-6 توزیع فراوانی مربوط به­برند شرکت­های ارائه دهنده­اینترنت­پرسرعت استان­گلستان به­پاسخ­دهندگان جدول 4-7 توزیع فراوانی مربوط به مدت استفاده از اینترنت پرسرعت پاسخ دهندگان جدول 4-8 آمار توصیفی متغیرها جدول 4-9 شاخص های برازش مدل جدول 4-10 خلاصه ضرایب بدست آمده از تحلیل عاملی فهرست نمودارها نمودار 4-1 توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان نمودار 4-2 توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان نمودار 4-3 توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ دهندگان نمودار 4-4 توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان نمودار 4-5 توزیع فراوانی مربوط به شغل پاسخ دهندگان نمودار 4-6 توزیع فراوانی مربوط به برند شرکت­های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در گلستان نمودار 4-7 توزیع فراوانی مربوط به مدت زمان استفاده از اینترنت نمودار 4-8 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر خانواده با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای نمودار 4-9 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه ای نمودار 4-10 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر آگاهی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه­ای نمودار 4- 11 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر تداعی با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه­ای نمودار 4-12 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر کیفیت با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه­ای نمودار 4-13 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر وفاداری با منحنی توزیع نرمال ونمودار جعبه­ای نمودار4-14 مقایسه­ی توزیع نمونه گیری متغیر ارزش ویژه با منحنی توزیع نرمال و نمودار جعبه­ای فهرست شکلها شکل 1-2 مدل مفهومی تحقیق شکل 2-1 عوامل موثر بر ارزش ویژه یرند از دیدگاه آکر شکل2-2 مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند شکل 4-1 تخمین استاندارد مدل شکل 4-2 حالت معناداری اعداد (T – Values) مدل 1 2 3 5 6 8 9 9 12 13 14 14 19 35 42 42 45 50 51 51 52 52 52 53 54 55 55 55 57 58 58 59 60 61 62 63 64 65 66 74 70 77 78 80 81 83 84 84 85 88 94 94 95 96 97 102 53 54 59 60 61 62 63 64 65 66 78 82 59 60 61 62 63 64 65 67 67 68 68 69 69 70 8 21 44 89 90

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...