متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت |
فهرست جدول ها
فهرست شکل ها
عنوان | صفحه | |
1-1- مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………… | 5 | |
2-1- دانش مشتری در محیطهای درونی، بیرونی و مرزهای سازمان ………………………………………………………………… | 17 | |
2-2- مراحل مدیریت دانش مشتری ……………………………………………………………………………………………………………… | 23 | |
2-3- مدل چهار مرحله ای وفاداری الیور ………………………………………………………………………………………………………. | 36 | |
2-4- مدل مطالعاتی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. | این مطلب را هم بخوانید : تماس با ما - پشتیبانی -درباره ما - منبع دانلود فایل های پایان نامه ارشد |
42 |
3-1-نمایش مراحل اساسی تحلیل …………………………………………………………………………………………………………………. | 50 | |
4-1- تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای برونزا …………………………………………………………………………………………………… | 60 | |
4-2- تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای درونزا ………………………………………………………………………………………………….. | 62 | |
4-3- تخمین مدل در حالت استاندارد ………………………………………………………………………………………………………… | 67 | |
4-4- مدل در حالت ضرایب معناداری ………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری
(مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان گیلان)
عباس عاشوری
چکیده:
دانش یک فاکتور مهم در اقتصاد میباشد لکن برای موفقیت در بازار کسب و کار بایستی به فاکتور کلیدی دیگری که مشتری نام دارد توجه شود. با توجه به اهمیت مشتری در دنیای رقابتی امروز، به ویژه در صنعت بانکداری و با عنایت به این که طبق تحقیقات به عمل آمده هزینه جذب مشتری جدید به مراتب بیش از هزینه لازم برای حفظ وفاداری مشتری است، بررسی روشهای کسب و حفظ وفاداری مشتری از اولویت بالا برخوردار است. در این پژوهش تلاش شده است تا به بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری پرداخته شود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بوده و اطلاعات با استفاده از پرسشنامه گردآوری شدند. جامعه آماری پژوهش را مشتریان شعب بانک ملت استان گیلان تشکیل میدهند نتایج بدست آمده از تحلیل عاملی تأییدی نشان داد که برازش کلی مدل مناسب بوده؛ که این اعتبار کافی مدل مفهومی را نشان میدهد. برای سنجش فرضیههای پژوهش از روش همبستگی پیرسون و معادلات ساختاری استفاده گردید و در نهایت کلیه فرضیهها تأیید شدند.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 04:06:00 ب.ظ ]
|