3-3 قلمرو پژوهش…. 131

3-3-1 قلمرو زمانی.. 131

3-3-2 قلمرو مکانی.. 131

3-3-3 قلمرو موضوعی.. 132

3-4 متغیرهای پژوهش…. 132

3-4-1 تقسیم‌بندی متغیرها بر اساس رابطه. 132

3-5 تعریف متغیرها 133

3-5-1 تعریف مفهومی.. 134

3-5-2 تعریف عملیاتی.. 135

3-7 جامعه آماری.. 140

3-7-1 تعریف جامعه آماری.. 140

3-7-2 نمونه‌گیری.. 141

3-7-3 برآورد حجم نمونه. 142

3-8 روش گردآوری داده­ها 142

3-8-1 طراحی پرسشنامه. 143

3-9 روایی (اعتبار)  و پایایی(دقت) 145

3-9-1 پایایی.. 145

3-9-2روایی.. 147

3-10 مراحل گردآوری داده‌ها 147

3-11 تجزیه و تحلیل داده‌ها 148

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها. 150

4-1 مقدمه. 151

4-2 تحلیل جمعیت شناختی نمونه. 153

4-2-1 جنسیت… 153

4-2-2 سن.. 154

4-2-3 میزان تحصیلات.. 156

4-2-4 قیمت فعلی گوشی.. 157

این مطلب را هم بخوانید :

4-2-5 برند گوشی.. 159

4-3 تحلیل توصیفی.. 161

4-4 بررسی الگو و فرضیه­های تحقیق.. 164

4-5 جمع بندی نتایج آزمون فرضیه ها 174

4-6 آزمونهای تکمیلی.. 176

4-6-1 بررسی وضعیت میانگین متغیرهای تحقیق.. 176

4-6-2 «آزمون مقایسه میانگین دو جامعه». 179

4-6-2-1 مقایسه تفاوت میانگین متغیرهای تحقیق بین پاسخ دهندگان مرد و زن.. 180

فصل پنجم نتیجه‌گیری و پیشنهادات… 182

5-1 مقدمه. 183

5-2 خلاصه تحقیق.. 184

5-3 تحلیل جمعیت شناختی.. 186

5-4 تجزیه و تحلیل فرضیه­ها 186

5-5 پیشنهادات.. 192

 

5-5-1 پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. 192

5-5-2 پیشنهادات کاربردی و مدیریتی.. 193

5-6 محدودیتهای تحقیق.. 195

منابع.. 196

منابع فارسی.. 196

منابع انگلیسی.. 201

پیوست شماره یک…. 217

 

عنوان                                              فهرست جداول                                                  شماره صفحه

2-1 محرکهای تعهد کلی مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………46

2-2 دسته­بندی مشتریان وفادار……………………………………………………………………………………………………………………………….49

2-3  نگرش­های مشتریان وفادار………………………………………………………………………………………………………………………………50

2-4  رفتار مشتریان وفادار……………………………………………………………………………………………………………………………………….51

2-5  گونه شناسی ارزش هولبروک…………………………………………………………………………………………………………………………..77

2-6 ده عامل اعتماد / عدم اعتماد……………………………………………………………………………………………………………………………93

2-7 روابط بین انتظارات، عملکرد و رضایت  ………………………………………………………………………………………………………..105

2-8 خلاصه برخی پژوهشهای داخلی صورت گرفته در مورد وفاداری………………………………………………………………….121

2-9 خلاصه برخی پژوهشهای خارجی صورت گرفته در مورد وفاداری…………………………………………………………………124

3-1 شاخص­های متغیرها……………………………………………………………………………………………………………………………………….136

3-2 ترکیب سؤالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………144

3-3 بررسی پایایی متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………146

4-1 پراکنش جنسیتی پاسخ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی………………………………………………………..153

4-2 پراکنش سنی پاسخ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………………………………….155

4-3 پراکنش وضعیت تحصیلات پاسخ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی ……………………………………… 156

4-4 پراکنش قیمت فعلی گوشی پاسخ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی……………………………………… 158

4-5 پراکنش برند گوشی پاسخ­دهندگان به پرسشنامه در نمونه مورد بررسی…………………………………………………….160

4-6 شاخص های توصیفی متغیرهای مکنون در نمونه مورد بررسی…………………………………………………………………..162

4-7 همبستگی بین متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………164

4-8 شاخص های برازندگی مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………………………168

4-9 نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری(SEM) برای بررسی فرضیه ها……………………………………………………. 169

4-10 نتایج آزمون T یک نمونه ای برای متغیرهای مکنون تحقیق……………………………………………………………………177

4-11 نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت بر متغیرهای تحقیق……………………….180

5-1 نتایج آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………………….191

عنوان                                                 فهرست شکل­ها                                           شماره صفحه

-11 مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………….13

2-1  انواع وفاداری از دیدگاه مگی………………………………………………………………………………………………………………………. 44

2-2 دسته بندی وفاداری مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………45

2-3  الماس وفاداری………………………………………………………………………………………………………………………………………………45

2-4 مدل رفتار خرید   …………………………………………………………………………………………………………………………………………56

2-5 مراحل تصمیم گیری خرید……………………………………………………………………………………………………………………………58

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...