پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان |
2-1-7-1- معرفی بیمه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 56
2-1-7-2- صنعت بیمه در ایران………………………………………………………………………………………………………………………….. 57
2-1-7-3- بیمه در دنیای امروز…………………………………………………………………………………………………………………………… 58
2-1-7-4- بیمه دی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 59
2-1-8- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 61
2-1-8-1-تحقیقات انجام شده در داخل کشور……………………………………………………………………………………………………… 61
2-1-8-2-تحقیقات انجام شده در خارج کشور…………………………………………………………………………………………………….. 71
2-1-9- مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76
2-1-10- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 78
فصل سوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 80
3-1- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 81
3-2- روش گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… 81
3-3- قلمروهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………… 81
3- 4- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 82
3-5- جامعه، حجم نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………. 82
3-6- ابزار جمع آوری داده های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 83
3-7- مقیاس ابزار اندازه گیری (پرسشنامه) تحقیق………………………………………………………………………………………………… 84
3-8- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………………………. 85
3-8-1- روایی(اعتبار) ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………………………………………………. 85
3-8-2- پایایی(قابلیت اعتماد) ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………… 85
3-9- روش های مورد نظر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها……………………………………………………………. 87
3-10- ساختار تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 87
فصل چهارم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 89
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 90
4-1- ویژگی جمعیت شناختی نمونه آماری…………………………………………………………………………………………….. 90
4-1-1- جنسیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 91
4-1-2- سن………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 92
4-1-3- تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 93
4-2- چگونگی توزیع متغیرهای پژوهش بر اساس شاخصهای مرکزی، پراکندگی و شکل توزیع………………………………… 93
4-3- بررسی نرمال بودن متغیره…………………………………………………………………………………………………………………………. ا 95
4-4-روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………. 96
4-4-1- تحلیل عاملی تأییدی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 97
4-4-2- روایی همگرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 98
4-4-3- روایی تشخیصی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 99
4-5- آزمون فرضها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 99
4-5-1- برازش مدل مفهومی………………………………………………………………………………………………………………………………. 99
4-5-2- مدل سازی معادلات ساختاری………………………………………………………………………………………………………………… 100
4-5-3- آزمون برازش الگوی مفهومی………………………………………………………………………………………………………………….. 101
4-5- 4- نیکوئی برازش مدل………………………………………………………………………………………………………………………………. 102
4-5-5- آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………………………………………………………. 105
فصل پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 108
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 109
5-1- خلاصه موضوع تحقیق و روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….. 109
5-2- تحلیل یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 110
5-3- نتیجه گیری کلی از تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 112
5 – 4- پیشنهادهای کاربردی و مدیریتی………………………………………………………………………………………………………………… 112
5-5- محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. 113
5-6- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی………………………………………………………………………………………………………………………. 113
ضمیمه 1 : پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 114
ضمیمه 2 : خروجی آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………… 116
منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
. 129
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 140
فهرست جداول و نمودارها
عنوان شماره صفحه
شکل(2-1) منشور هویت برند(اعظمی نژاد،1393)…………………………………………………………………… 21
جدول(2-1) اجزای سازنده هویت برند……………………………………………………………………………….. 22
شکل(2-2) ارتباط هویت، جایگاه یابی و تصویر برند……………………………………………………………….. 26
شکل(2-3) فرآیند مدیریت برند ( وزارت بازرگانی،10:1387 )…………………………………………………….. 29
نمودار(2-1) چهار حالت وفاداری(Dick & Basu,1994,p.102)……………………………………………. 35
شکل(2-4)الماس وفاداری(Knox & Walker,1994,p.32)…………………………………………………. 37
جدول(2-2)تعریف وفاداری به خدمت(حمیدی زاده و همکاران،1388: 134)…………………………………….. 41
نمودار(2-2) واکنش های مصرف کنندگان و بروز نارضایتی(هاوکینز و همکاران،1385: 564)…………………… 46
نمودار(2-3) رابطه بین رضایت و وفاداری مشتریان…………………………………………………………………. 50
شکل(2-5) مدلی پویا از رضایت مشتری(Donio et al,2006.p.450)……………………………………….. 50
شکل(2-6)ارتباط رضایت ، وفاداری و سودآوری سازمان(مؤمنی و محمدی،1392: 4)……………………………. 51
شکل(2-7) چارچوب پیشنهادی تحقیق(حمیدی زاده و همکاران،1388: 149)…………………………………….. 51
شکل(2-8) مدل تحقیق(اکبری و همکاران،1389: 83)……………………………………………………………….. 63
شکل (2-9) مدل تحقیق(مرادی، 1389 :8)……………………………………………………………………………. 64
شکل(2-10)مدل تحقیق(غفاری آشتیانی و میر،1390: 9)…………………………………………………………….. 65
شکل(2-11)مدل تحقیق (Moradi et al,2013,p.8)…………………………………………………………… 66
شکل(2-12)- مدل تحقیق(دهدشتی شاهرخ و همکاران،1391: 91)………………………………………………… 67
شکل (2-13) مدل مفهومی تحقیق (حقیقی کفاش و اکبری،1390: 106)……………………………………………. 70
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:03:00 ب.ظ ]
|