پایان نامه ارائه مدلی برای اندازه گیری اعتماد و بررسی تاثیر آن |
2-1 اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………………………17
2-1-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….17
2-1-2 اعتماد چیست؟…………………………………………………………………………………………………….19
2-2 مدل و چارچوب تئوریکی بحث اعتماد…………………………………………………………………………………..21
2-2-1 مدل اعتماد از دیدگاه مارتینز………………………………………………………………………………….21
2-2-1-1 جنبه های شخصی اعتماد………………………………………………………………………23
2-2-1-2 جنبه های مدیریتی اعتماد………………………………………………………………………23
2-2-1-3 ترکیب جنبه های شخصی و مدیریتی در اعتماد………………………………………..24
2-2-2 مدل مبنی بر ارزش ها ، نگرش ها و حالات…………………………………………………………….24
2-2-2-1 ارزش ها نقش آنها در اعتماد…………………………………………………………………24
2-2-2-2 نگرش ها …………………………………………………………………………………………..25
2-2-2-3 حالات و احساسات……………………………………………………………………………..27
2-2-2-4 ارتباط ارزش ها ، نگرش ها و حالات ……………………………………………………29
2-3 اعتماد سازی………………………………………………………………………………………………………………………..29
2-3-1 گام اول فرهنگ سازی…………………………………………………………………………………………..30
2-3-2 گام دوم رهبری……………………………………………………………………………………………………30
2-3-3 گام سوم ارتباطات………………………………………………………………………………………………..31
2-4 فرآیند اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………..33
2-5 نارسایی اعتماد……………………………………………………………………………………………………………………..34
2-6 اعتماد و نظریه پردازان سازمانی………………………………………………………………………………………………36
2-6-1 اعتماد و مشاوران مدیریتی…………………………………………………………………………………….37
2-7 اعتماد به رهبر………………………………………………………………………………………………………………………40
2-8 اعتماد به سازمان…………………………………………………………………………………………………………………..41
2-9 اعتماد بین شخصی ………………………………………………………………………………………………………………43
2-10 ابعاد اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………..44
2-11 رابطه سرمایه اجتماعی و اعتماد پذیری………………………………………………………………………………….45
2-12 انواع اعتماد در سازمان………………………………………………………………………………………………………..46
2-13 روش های اعتماد سازی در بین کارکنان یک سازمان………………………………………………………………47
2-14 شیوه های تقویت اعتماد سازی…………………………………………………………………………………………….48
2-15 نقش مدیران در مسیر اعتماد سازی در سازمان……………………………………………………………………….50
2-16 ایجاد اعتماد فردی………………………………………………………………………………………………………………51
2-17 ایجاد اعتماد سازمانی…………………………………………………………………………………………………………..52
2-18 شبکه اعتماد ……………………………………………………………………………………………………………………..53
2-19 توسعه شعاع اعتماد…………………………………………………………………………………………………………….53
2-20 مزایای سرمایه اجتماعی در سازمان……………………………………………………………………………………….54
2-21 اعتماد و سرمایه اجتماعی…………………………………………………………………………………………………….55
2-22 ارزیابی 360 درجه……………………………………………………………………………………………………………..58
2-22-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….58
2-22-2 مفهوم ارزیابی عملکرد و تعاریف آن…………………………………………………………………….59
2-22-3 تاریخچه ارزیابی………………………………………………………………………………………………..61
2-22-4 اهداف ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………….63
2-22-5 مزایای ارزیابی عملکرد ………………………………………………………………………………………63
2-22-6 نکات مورد ارزیابی ……………………………………………………………………………………………65
2-22-7 معیارهای ارزیابی ………………………………………………………………………………………………66
2-22-8 انواع ارزیابی کنندگان عملکرد……………………………………………………………………………..66
2-23 روش های متداول ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………….68
2-24 مصاحبه های بعد از ارزیابی ………………………………………………………………………………………………..73
2-25 شرایط اجرای طرح ارزیابی و مدیریت عملکرد………………………………………………………………………74
2-26 نگاهی به ارزیابی 360 درجه و جایگاه آن……………………………………………………………………………..76
2-26-1 ارزیابی 360درجه چیست؟………………………………………………………………………………….77
2-26-2 اهداف ارزیابی 360 درجه……………………………………………………………………………………79
2-26-3 مزیت های بازخور 360 درجه……………………………………………………………………………..80
2-26-4 دلایل استفاده از بازخور 360 درجه در سازمان ها ………………………………………………….81
2-27 کارایی………………………………………………………………………………………………………………………………87
2-27-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….87
2-27-2 رابطه کارایی با بهره وری و اثربخشی …………………………………………………………………..88
2-27-3 عوامل موثر در کارایی…………………………………………………………………………………………89
2-28 تست فیزیکی اعتماد……………………………………………………………………………………………………………90
2-29 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته ………………………………………………………………………………..92
این مطلب را هم بخوانید :
2-29-1پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………………….92
2-29-2 پیشینه داخلی……………………………………………………………………………………………………..95
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….99
3-2 روش اجرایی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..99
3-3 روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………101
3-4 جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………………102
3-5 روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………………..102
3-6 ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………104
3-7 سوالات پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………..106
3-8 متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………106
3-9 رویی و پایایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………….107
3-9-1 پایایی……………………………………………………………………………………………………………….107
3-9-2 روایی……………………………………………………………………………………………………………….108
3-9-2-1 روایی ابزار اندازه گیری تحقیق…………………………………………………………….109
3-9-2-2 روایی نمایی (ظاهری)…………………………………………………………………………109
3-10 معدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………………………110
3-11 تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………………………………110
3-12 تست فیزیکی اعتماد…………………………………………………………………………………………………………111
3-13 روش ها و فنون آماری …………………………………………………………………………………………………….111
3-13-1 آزمون فرض های اساسی رگرسیون…………………………………………………………………….113
3-13-2 آزمون های مرتبط با روابط متغیرها…………………………………………………………………….113
3-13-2-1 آزمون معنی دار بودن ضریب متغیر مستقل…………………………………………..113
3-13-2-2 ضریب تعیین و ضریب تعیین تعدیل شده …………………………………………..114
3-14 مدل های مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………..114
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:14:00 ب.ظ ]
|