2-1 اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………………………17

2-1-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….17

2-1-2 اعتماد چیست؟…………………………………………………………………………………………………….19

2-2 مدل و چارچوب تئوریکی بحث اعتماد…………………………………………………………………………………..21

2-2-1 مدل اعتماد از دیدگاه مارتینز………………………………………………………………………………….21

2-2-1-1 جنبه های شخصی اعتماد………………………………………………………………………23

2-2-1-2 جنبه های مدیریتی اعتماد………………………………………………………………………23

2-2-1-3 ترکیب جنبه های شخصی و مدیریتی در اعتماد………………………………………..24

2-2-2 مدل مبنی بر ارزش ها ، نگرش ها و حالات…………………………………………………………….24

2-2-2-1 ارزش ها نقش آنها در اعتماد…………………………………………………………………24

2-2-2-2 نگرش ها …………………………………………………………………………………………..25

2-2-2-3 حالات و احساسات……………………………………………………………………………..27

2-2-2-4 ارتباط ارزش ها ، نگرش ها و حالات ……………………………………………………29

2-3 اعتماد سازی………………………………………………………………………………………………………………………..29

2-3-1 گام اول فرهنگ سازی…………………………………………………………………………………………..30

2-3-2 گام دوم رهبری……………………………………………………………………………………………………30

2-3-3 گام سوم ارتباطات………………………………………………………………………………………………..31

2-4 فرآیند اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………..33

2-5 نارسایی اعتماد……………………………………………………………………………………………………………………..34

2-6 اعتماد و نظریه پردازان سازمانی………………………………………………………………………………………………36

2-6-1 اعتماد و مشاوران مدیریتی…………………………………………………………………………………….37

2-7 اعتماد به رهبر………………………………………………………………………………………………………………………40

2-8 اعتماد به سازمان…………………………………………………………………………………………………………………..41

2-9 اعتماد بین شخصی ………………………………………………………………………………………………………………43

2-10 ابعاد اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………..44

2-11 رابطه سرمایه اجتماعی و اعتماد پذیری………………………………………………………………………………….45

2-12 انواع اعتماد در سازمان………………………………………………………………………………………………………..46

2-13 روش های اعتماد سازی در بین کارکنان یک سازمان………………………………………………………………47

2-14 شیوه های تقویت اعتماد سازی…………………………………………………………………………………………….48

2-15 نقش مدیران در مسیر اعتماد سازی در سازمان……………………………………………………………………….50

2-16 ایجاد اعتماد فردی………………………………………………………………………………………………………………51

2-17 ایجاد اعتماد سازمانی…………………………………………………………………………………………………………..52

2-18 شبکه اعتماد ……………………………………………………………………………………………………………………..53

2-19 توسعه شعاع اعتماد…………………………………………………………………………………………………………….53

2-20 مزایای سرمایه اجتماعی در سازمان……………………………………………………………………………………….54

2-21 اعتماد و سرمایه اجتماعی…………………………………………………………………………………………………….55

2-22 ارزیابی 360 درجه……………………………………………………………………………………………………………..58

2-22-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….58

2-22-2 مفهوم ارزیابی عملکرد و تعاریف آن…………………………………………………………………….59

2-22-3 تاریخچه ارزیابی………………………………………………………………………………………………..61

دانلود پایان نامه

 

2-22-4 اهداف ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………….63

2-22-5 مزایای ارزیابی عملکرد ………………………………………………………………………………………63

2-22-6 نکات مورد ارزیابی ……………………………………………………………………………………………65

2-22-7 معیارهای ارزیابی ………………………………………………………………………………………………66

2-22-8 انواع ارزیابی کنندگان عملکرد……………………………………………………………………………..66

2-23 روش های متداول ارزیابی عملکرد……………………………………………………………………………………….68

2-24 مصاحبه های بعد از ارزیابی ………………………………………………………………………………………………..73

2-25 شرایط اجرای طرح ارزیابی و مدیریت عملکرد………………………………………………………………………74

2-26 نگاهی به ارزیابی 360 درجه و جایگاه آن……………………………………………………………………………..76

2-26-1 ارزیابی 360درجه چیست؟………………………………………………………………………………….77

2-26-2 اهداف ارزیابی 360 درجه……………………………………………………………………………………79

2-26-3 مزیت های بازخور 360 درجه……………………………………………………………………………..80

2-26-4 دلایل استفاده از بازخور 360 درجه در سازمان ها ………………………………………………….81

2-27 کارایی………………………………………………………………………………………………………………………………87

2-27-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….87

2-27-2 رابطه کارایی با بهره وری و اثربخشی …………………………………………………………………..88

2-27-3 عوامل موثر در کارایی…………………………………………………………………………………………89

2-28 تست فیزیکی اعتماد……………………………………………………………………………………………………………90

2-29 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته ………………………………………………………………………………..92

این مطلب را هم بخوانید :

 

2-29-1پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………………….92

2-29-2 پیشینه داخلی……………………………………………………………………………………………………..95

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….99

3-2 روش اجرایی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..99

3-3 روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………101

3-4 جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………………102

3-5 روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………………..102

3-6 ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………104

3-7 سوالات پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………..106

3-8 متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………106

3-9 رویی و پایایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………….107

3-9-1 پایایی……………………………………………………………………………………………………………….107

3-9-2 روایی……………………………………………………………………………………………………………….108

3-9-2-1 روایی ابزار اندازه گیری تحقیق…………………………………………………………….109

3-9-2-2 روایی نمایی (ظاهری)…………………………………………………………………………109

3-10 معدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………………………110

3-11 تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………………………………110

3-12 تست فیزیکی اعتماد…………………………………………………………………………………………………………111

3-13 روش ها و فنون آماری …………………………………………………………………………………………………….111

3-13-1 آزمون فرض های اساسی رگرسیون…………………………………………………………………….113

3-13-2 آزمون های مرتبط با روابط متغیرها…………………………………………………………………….113

3-13-2-1 آزمون معنی دار بودن ضریب متغیر مستقل…………………………………………..113

3-13-2-2 ضریب تعیین و ضریب تعیین تعدیل شده …………………………………………..114

3-14 مدل های مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………..114

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...