پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی |
2-2. مدیریت ارتباط الکترونیکی بامشتری E-CRM…………………………………………………………… 16
2-2-1. اهداف مدیریت ارتباط بامشتریان الکترونیکی …………………………………………………………..17
2-3. مقایسهCRMوE-CRM ………………………………………………………………………………………. 18
2-4.مزایایE-CRM ……………………………………………………………………………………………………… 19
2- 5.ارزیابی عملکرد ……………………………………………………………………………………………………… 20
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2- 6. کارت امتیازی متوازنBSC …………………………………………………………………………………….. 22
2- 7. ارزیابیE-CRM ………………………………………………………………………………………………….. 27
2-8. پیاده سازیE-CRM باANP…………………………………………………………………………………….33
2-8-1. کاربردهای تکنیک ANP…………………………………………………………………… 34
2-8-2. فرایند ANP …………………………………………………………………………………… 34
2-9. شاخصهای ارزیابی ………………………………………………………………………………………………… 38
فصل 3. روش تحقیق
3-1. متدولوژی ………………………………………………………………………………………………………………. 41
3-2. ترکیب مدل کارت امتیازی متوازن و BSC…………………………………………………………………. 41
3-3.معرفی مدل ارزیابیE-CRMبرمبنایBSC…………………………………………………………………. 42
3-3-1. بررسی معیارها و زیرمعیارها ونقشه استراتژی ………………………………………………. 41
3-3-1-1. شناخت مشتری …………………………………………………………………………………………. 43
3-3-1-2. رضایت مشتری ………………………………………………………………………………. 44
3-3-1-3. ارتباط با مشتری ……………………………………………………………………………… 45
3-3-1-4. فرایندهایCRM ……………………………………………………………………………..47
3-4. استفاده ازفرآیندتحلیل شبکه ای برای ارزیابی شاخصها ……………………………………………… 48
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3-5. جمع آوری دادهها……………………………………………………………………………………………………..50
3-6. طراحی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………..51
3-7. فرایند انجام پژوهش …………………………………………………………………………………………………53
فصل 4. تحلیل دادهها
4-1. ترسیم نقشه استراتژی ……………………………………………………………………………………………… 56
4-2. تکمیل پرسشنامه مقایس اتزوجی ………………………………………………………………………………. 57
4-3 الویت بندی مناظرE-CRM …………………………………………………………………………………….. 57
4-4. اولویت دهی شاخصهای منظررضایت مشتری …………………………………………………………… 59
4-5. اولویت دهی شاخصهای منظرارتباط بامشتری ………………………………………………………….. 60
4-6. اولویت دهی شاخصهای منظرفرایندهایCRM ………………………………………………………… 61
4-7. اولویت دهی شاخصهای منظرشناخت مشتری ………………………………………………………….. 62
4-8. اولویت دهی به شاخصهابصورت شبکهای ……………………………………………………………….. 63
فصل5 . جمع بندی وپیشنهادها
5-1. جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………… 66
5-2. نقاط قوت پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 69
فهرست مطالب
عنوان صفحه
5-3. محدودیت پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 69
5-4. نوآوریهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………. 70
5-5. پیشنهادها برای تحقیقات آتی …………………………………………………………………………………… 70
پیوست
پیوست الف- فرم پرسشنامه رتبه بندی عوامل ارزیابی E-CRM ……………………………………….. 72
پیوست ب- فرم پرسشنامه ارزیابی معیارها و زیرمعیارهای استخراج شده برای ارزیابی عملکرد پروژههایE-CRM …………………………………………………………………………………………………………………80
منابع ومأخذ
الف.منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………… 84
ب.منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………….. 85
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………… 90
عنوان انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………….91
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 2-1. تفاوتCRMوE-CRM ……………………………………………………………………………….18
جدول 2-2. چار چوب های ارزیابی عملکرد ………………………………………………………………….. 21
جدول 2-3. مقایسه ارزیابی عملکرد به روش سنتی با روش ارزیابی متوازن …………………………. 26
جدول 2-4. نحوه ارزش گذاری شاخصها نسبت به هم …………………………………………………….. 37
جدول3-1. لیست شعب انتخاب شده به عنوان نمونه ………………………………………………………….. 50
جدول4-1. نتایج نهایی رتبه بندی شاخصها………………………………………………………………………. 64
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 1-1. ابعاد اصلی CRM …………………………………………………………………………………………. 4
شکل 1-2. فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ……………………………………………………………………………….6
شکل 2- 1 . نمایش کارکردهای CRM …………………………………………………………………………. 15
شکل 2- 2 . مدل کارت ا متیازی متوازن ………………………………………………………………………….. 24
شکل 2- 3. مدلی جهت ارزیابی E-CRM بر مبنای سه بعد (روانی، اجتماعی و تکنولوژی)……..28
شکل 2- 4 . مدلی جهت پیاده سازی E-CRM ………………………………………………………………..29
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:13:00 ب.ظ ]
|