فصل سوم: 37

مقدمه38

3-1) روش تحقیق38

3-3-1- طبقه بندی بر اساس هدف.. 38

3-3-2- طبقه بندی بر اساس روش… 39

3-2) روش و ابزار گردآوری دادهها و اطلاعات.. 40

3-2-1) پرسشنامه. 40

3-3) روایی و پایایی پرسشنامه41

3-3-1) روایی پرسشنامه. 41

3-3-2) پایایی پرسشنامه. 41

3-4) جامعه و نمونه آماری43

3-5)روشها و تکنیکهای تحلیل آماری44

3-5-1) آزمون كولموگروف – اسمیرنف… 44

3-5-3) ضریب همبستگی و مدل رگرسیون. 44

فصل چهارم: 46

4-1) آمار توصیفی47

4-1-1) توصیف اعضای نمونه براساس جنسیت ، سطح تحصیلات و  سابقه شغلی.. 47

4-1-2) شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیرهای کمی تحقیق.. 48

4-2) آمار استنباطی48

4-2-1) ضرایب همبستگی.. 49

4-2-2) آزمون فرضیه اصلی.. 50

4-2-3) آزمون فرضیه های فرعی.. 53

فصل پنجم: 

55

مقدمه: 56

5 ـ 1 بحث و نتیجه گیری: 57

5-1-1بحث و نتیجه گیری از فرضیه نخست: 57

5-1-2 پیشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه نخست: 58

5-1-3 بحث و نتیجه گیری از فرضیه دوم: 58

5-1-4 پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه دوم: 59

5-1-5بحث و نتیجه گیری از فرضیه سوم: 59

5-1-6پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه سوم: 60

این مطلب را هم بخوانید :

 

5-1-7 بحث و نتیجه گیری از فرضیه اصلی: 60

5 ـ 2 ـ پیشنهادات برای تحقیقات آتی: 62

5 ـ 3 ـ محدودیت های تحقیق: 63

فهرست منابع فارسی و انگلیسی: 64

پیوست ها و ضمائم: 69

خروجیهای نرم افزار: 71

Abstract: 75

چکیده:

در عصر دانش، عدم استفاده از مزایای دانش می­تواند تاثیرات منفی بر روی عملکرد و نوآوری سازمان­های امروزی داشته باشد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر استراتژی­های مدیریت دانش بر روی کیفیت محصولات در شرکت­های دانایی محور می­باشد. روش پژوهش در تحقیق حاضر از نوع روش و ماهیت از نوع توصیفی – پیمایشی و از نوع هدف کاربردی می­باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران و کارکنان شرکت‎های مستقر در پارک‎ علم و فن‎آوری دانشگاه‎های تهران می­باشد. برای جمع آوری داده­ها، محقق از پرسشنامه استاندارد که روایی آن مورد تایید استاد راهنما و خبرگان بوده است و همچنین پایایی آن نیز توسط آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شده است، استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده­های جمع آوری شده محقق از نرم افزار SPSS استفاده کرده است. نتایج گویای این است که استراتژی­های مدیریت دانش بر روی کیفیت محصولات تاثیر گذار است. در انتها پیشنهاد می­شود که مدیران شرکت­های دانایی محور، بسته به سطح توانمندی کارکنان خود از این استراتژی­ها برای بهبود عملکرد خود استفاده نمایند.

 

کلمات کلیدی: استراتژیهای­ انسان محور، استراتژی­های سیستم محور، استراتژیهای پویا، کیفیت محصول

 

فصل اول:

«کلیات وطرح تحقیق»

 

1ـ 1 مقدمه:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...