دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر کیفیت محصولات در شرکتهای دانایی محور |
فصل سوم: 37
مقدمه. 38
3-1) روش تحقیق. 38
3-3-1- طبقه بندی بر اساس هدف.. 38
3-3-2- طبقه بندی بر اساس روش… 39
3-2) روش و ابزار گردآوری دادهها و اطلاعات.. 40
3-2-1) پرسشنامه. 40
3-3) روایی و پایایی پرسشنامه. 41
3-3-1) روایی پرسشنامه. 41
3-3-2) پایایی پرسشنامه. 41
3-4) جامعه و نمونه آماری. 43
3-5)روشها و تکنیکهای تحلیل آماری. 44
3-5-1) آزمون كولموگروف – اسمیرنف… 44
3-5-3) ضریب همبستگی و مدل رگرسیون. 44
فصل چهارم: 46
4-1) آمار توصیفی. 47
4-1-1) توصیف اعضای نمونه براساس جنسیت ، سطح تحصیلات و سابقه شغلی.. 47
4-1-2) شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیرهای کمی تحقیق.. 48
4-2) آمار استنباطی. 48
4-2-1) ضرایب همبستگی.. 49
4-2-2) آزمون فرضیه اصلی.. 50
4-2-3) آزمون فرضیه های فرعی.. 53
فصل پنجم:
55
مقدمه: 56
5 ـ 1 بحث و نتیجه گیری: 57
5-1-1بحث و نتیجه گیری از فرضیه نخست: 57
5-1-2 پیشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه نخست: 58
5-1-3 بحث و نتیجه گیری از فرضیه دوم: 58
5-1-4 پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه دوم: 59
5-1-5بحث و نتیجه گیری از فرضیه سوم: 59
5-1-6پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه سوم: 60
این مطلب را هم بخوانید :
5-1-7 بحث و نتیجه گیری از فرضیه اصلی: 60
5 ـ 2 ـ پیشنهادات برای تحقیقات آتی: 62
5 ـ 3 ـ محدودیت های تحقیق: 63
فهرست منابع فارسی و انگلیسی: 64
پیوست ها و ضمائم: 69
خروجیهای نرم افزار: 71
Abstract: 75
چکیده:
در عصر دانش، عدم استفاده از مزایای دانش میتواند تاثیرات منفی بر روی عملکرد و نوآوری سازمانهای امروزی داشته باشد. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر روی کیفیت محصولات در شرکتهای دانایی محور میباشد. روش پژوهش در تحقیق حاضر از نوع روش و ماهیت از نوع توصیفی – پیمایشی و از نوع هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران و کارکنان شرکتهای مستقر در پارک علم و فنآوری دانشگاههای تهران میباشد. برای جمع آوری دادهها، محقق از پرسشنامه استاندارد که روایی آن مورد تایید استاد راهنما و خبرگان بوده است و همچنین پایایی آن نیز توسط آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شده است، استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای جمع آوری شده محقق از نرم افزار SPSS استفاده کرده است. نتایج گویای این است که استراتژیهای مدیریت دانش بر روی کیفیت محصولات تاثیر گذار است. در انتها پیشنهاد میشود که مدیران شرکتهای دانایی محور، بسته به سطح توانمندی کارکنان خود از این استراتژیها برای بهبود عملکرد خود استفاده نمایند.
کلمات کلیدی: استراتژیهای انسان محور، استراتژیهای سیستم محور، استراتژیهای پویا، کیفیت محصول
فصل اول:
«کلیات وطرح تحقیق»
1ـ 1 مقدمه:
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:14:00 ب.ظ ]
|