3-5-2) روش میدانی………………………………………………………………………………………………… 73

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. 78

3-6-1) روایی………………………………………………………………………………………………………… 78

3-6-2) پایایی………………………………………………………………………………………………………… 79

3-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………… 82

3-7-1) مدل معادلات ساختاری…………………………………………………………………………………… 82

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………. 84

4-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 85

4-2) توصیف متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. 86

4-3) آزمون کولمو گروف- اسمبرتوف (k-S) برای متغیر مزیت رقابتی………………………………….. 91

4-1) جدول همبستگی خطی بین متغیر های اصلی تحقیق…………………………………………………….. 93

4-6) مدل های تحقیق……………………………………………………………………………………………….. 93

4-6-1) مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد…………………………………………………………………….. 93

4-6-2) مدل پایه تحقیق در حالت اعداد معنی داری…………………………………………………………… 94

4-6-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل………………………………………………………. 98

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد ها………………………………………………………………………. 105

5-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………….. 106

5-2) نتایج تجزیه و تحلیل………………………………………………………………………………………….. 106

5-2-1) آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………….. 106

5-2-2) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………. 107

5-3)پیشنهاد کاربردی……………………………………………………………………………………………….. 108

5-4) محدودیتهای تحقیق…………………………………………………………………………………………… 111

5-5) پیشنهاد هایی برای تحقیقات آینده…………………………………………………………………………. 112

منابع و پیوست……………………………………………………………………………………………………… 113

منابع…………………………………………………………………………………………………………………….. 114

پیوست 1: پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………. 120

پیوست 2: آلفای پرسشنامه …………………………………………………………………………………………. 124

پیوست 3: جدول case summery ……………………………………………………………………………. 127

چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….. 129

 

 

 

 

 

 

اشکال…………………………………………………………………………………………………………………. صفحه

شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………. 10

 

 

 

فرمول ها…………………………………………………………………………………………………………….. صفحه

فرمول 3-1) فرمول کوکران………………………………………………………………………………………… 68

فرمول 3-2) فرمول آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………… 80

 

 

دانلود مقاله و پایان نامه

 

 

 

جدول ها…………………………………………………………………………………………………………….. صفحه

جدول 2-1) ابعاد یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………. 48

جدول 3-1) نحوه توزیع پرسشنامه در هر شهر………………………………………………………………….. 70

جدول 3-2) درجه شعبه بانک ها………………………………………………………………………………….. 71

جدول 3-3) سابقه شعبه……………………………………………………………………………………………… 72

جدول 3-4) سوال های پرسشنامه و متغیرهای آن ……………………………………………………………… 74

جدول 3-5) آزمون کولموگراف – اسمیرنوف متغیر مزیت رقابتی در پیش آزمون……………………… 79

جدول 3-6) میزان آلفای پرسشنامه………………………………………………………………………………… 81

جدول 4-1) توصیف متغیر نوآوری سازمانی……………………………………………………………………. 86

جدول 4-2)توصیف متغیر حافظه سازمانی……………………………………………………………………….. 87

جدول 4-3) توصیف متغیر یادگیری سازمانی…………………………………………………………………… 88

جدول 4-4) توصیف متغیر نوآوری بازار…………………………………………………………………………. 89

 

 

جدول 4-5) توصیف متغیر مزیت رقابتی…………………………………………………………………………. 90

جدول 4-6) آزمون کولمو گروف- اسمیرنوف………………………………………………………………… 91

جدول 4-7) همبستگی خطی بین متغیرهای اصلی تحقیق……………………………………………………… 92

جدول 4-8) تحلیل مسیر…………………………………………………………………………………………….. 97

جدول 4-9) شاخص های برازش مدل های تحقیق…………………………………………………………….. 101

جدول 4-10) آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………….. 104

نمودارها:                                    

نمودار4-1) هیستوگرام متغیرنوآوری سازمانی…………………………………………………………………… 86

نمودار 4-2) هیستوگرام متغیر حافظه سازمانی…………………………………………………………………… 87

نمودار 4-3) هیستوگرام متغیر یادگیری سازمانی……………………………………………………………….. 88

نمودار 4-4) هیستوگرام متغیر نوآوری بازار……………………………………………………………………… 89

نمودار 4-5) هیستوگرام متغیر مزیت رقابتی……………………………………………………………………… 90

نمودار 4-6) مدل پایه تحقیق در حالت استاندارد……………………………………………………………….. 93

نمودار 4-7) مدل پایه تحقیق در حالت اعداد معنی داری……………………………………………………… 95

نمودار 4-8) ضریب مسیر در مدل مفهومی………………………………………………………………………. 96

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...