متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت |
4-2-2-2-3- نفوذ همتایان…………………………………………………………………………………………. 69
4-2-2-2-4- پشتیبانی و مشارکت خانواده……………………………………………………………………… 70
4-2-2-2-5- امکانات یادگیری……………………………………………………………………………………. 71
4-3- یافته های استنباطی……………………………………………………………………………………………… 72
4-3-1- بررسی فرضیه های پژوهش:……………………………………………………………………………. 72
4-3-2- یافته های جانبی…………………………………………………………………………………………….. 84
4-3-2- 1- آزمون t گروه های مستقل:…………………………………………………………………………. 85
4-3-2- 2- آزمون تحلیل واریانس:……………………………………………………………………………….. 86
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………. 89
5-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. 90
5-2- یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………… 90
5-3- تبیین یافتههای پژوهش(یافتههای استنباطی)………………………………………………………………. 94
5-4- پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………. 98
5-5- پیشنهادات برای انجام پژوهشهای آتی…………………………………………………………………… 99
5-6- محدودیتهای پژوهش……………………………………………………………………………………… 100
فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………… 102
الف) منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………….. 103
ب) منابع لاتین ……………………………………………………………………………………………………….. 105
پیوست…………………………………………………………………………………………………………………… 118
فهرست جداول
جدول (3-1) نتایج حاصل از بررسی پیش فرضهای تحلیل عاملی اکتشافی……………………………………………………………… 59
جدول (3-2) نتایج حاصل از تحلیل عاملی اکتشافی مقیاس انگیزش یادگیری……………………………………………………………. 59
جدول (3-3) پایایی مقیاسهای پژوهش برمینای ضریب آلفای کرونباخ…………………………………………………………………….. 60
جدول (4-1) توزیع فراوانی جنسیت دانشجویان در نمونه مورد بررسی…………………………………………………………………… 63
جدول (4-2) توزیع فراوانی وضعیت تاهل دانشجویان در نمونه مورد بررسی……………………………………………………………. 64
جدول (4-3) توزیع فراوانی رشته تحصیلی دانشجویان در نمونه مورد بررسی………………………………………………………….. 64
جدول (4-4) توزیع فراوانی وضعیت اشتغال دانشجویان در نمونه مورد بررسی………………………………………………………… 65
جدول (4-5) توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی سن دانشجویان در نمونه مورد بررسی……………………………………… 65
جدول (4-6) توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی معدل دانشجویان در نمونه مورد بررسی……………………………………. 66
جدول (4-7) شاخص های توصیفی متغیر عملکرد یادگیری……………………………………………………………………………………. 67
جدول (4-8) شاخص های توصیفی شخصیت دانشجویان………………………………………………………………………………………. 68
جدول (4-9) شاخص های توصیفی عملکرد اساتید……………………………………………………………………………………………….. 69
جدول (4-10) شاخص های توصیفی نفوذ همتایان………………………………………………………………………………………………… 70
جدول (4-11) شاخص های توصیفی پشتیبانی و مشارکت خانواده………………………………………………………………………….. 71
جدول (4-12) شاخص های توصیفی امکانات یادگیری………………………………………………………………………………………….. 72
جدول (4-13) مدل رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری بر مبنای شخصیت دانشجویان…………………………………………. 73
جدول (4-14) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 73
جدول (4-15) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری بر مبنای شخصیت دانشجویان……… 73
جدول (4-16) مدل رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری بر مبنای متغیر عملکرد اساتید…………………………………………. 74
جدول (4-17) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 74
جدول (4-18) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری بر مبنای عملکرد اساتید……………… 75
جدول(4-19) مدل رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری بر مبنای متغیر نفوذ همتایان……………………………………………… 75
جدول (4-20) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 75
جدول (4-21) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری بر مبنای نفوذ همتایان…………………. 76
جدول (4-22) مدل رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری بر مبنای متغیر پشتیبانی و مشارکت خانواده……………………… 77
جدول (4-23) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 77
جدول (4-24) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری بر مبنای پشتیبانی و مشارکت خانواده 77
جدول (4-25) مدل رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری بر مبنای متغیر امکانات بادگیری………………………………………. 78
جدول (4-26) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 78
جدول (4-27) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری بر مبنای امکانات بادگیری…………… 79
جدول (4-28) ضرایب همبستگی پیرسون…………………………………………………………………………………………………………….. 80
جدول (4-29) مدل های رگرسیونی پیشبینی عملکرد یادگیری………………………………………………………………………………. 80
جدول (4-30) تحلیل واریانس مدل (آزمون معناداری معادله رگرسیون)…………………………………………………………………… 82
جدول (4-31) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد معادله رگرسیون عملکرد یادگیری…………………………………………………. 83
جدول (4-32) مقایسه میانگین عملکرد یادگیری دانشجویان بر اساس جنسیت، وضعیت تأهل و وضعیت اشتغال………… 85
جدول (4-33) مقایسه میانگین عملکرد یادگیری دانشجویان بر اساس معدل، سن و رشته تحصیلی…………………………….. 86
جدول (4-34) شاخص های توصیفی عملکرد یادگیری به تفکیک معدل………………………………………………………………….. 87
جدول (4-35) نتایج حاصل از آزمون تعقیبی LSD در بررسی معنی داری تفاوت ها در میانگین عملکرد یادگیری…….. 87
این مطلب را هم بخوانید :
جدول (5-1) شاخص های توصیفی عوامل عملکرد یادگیری…………………………………………………………………………………… 91
جدول (5-2) شاخص های توصیفی ابعاد مختلف شخصیت دانشجو………………………………………………………………………… 91
جدول (5-3) شاخص های توصیفی ابعاد مختلف عملکرد اساتید……………………………………………………………………………. 92
جدول (5-4) شاخص های توصیفی ابعاد مختلف نفوذ همتایان……………………………………………………………………………….. 93
جدول (5-5) شاخص های توصیفی ابعاد مختلف پشتیبانی و مشارکت خانواد………………………………………………………….. 93
جدول (5-6) شاخص های توصیفی ابعاد مختلف امکانات یادگیری…………………………………………………………………………. 94
فهرست نمودارها
نمودار 4-1: توزیع پراکندگی نمونه در متغیر عملکرد یادگیری………………………………………………………………………………… 67
نمودار 4-2: توزیع پراکندگی نمونه در متغیر شخصیت دانشجو……………………………………………………………………………….. 68
نمودار 4-3: توزیع پراکندگی نمونه در بعد عملکرد اساتید……………………………………………………………………………………… 69
نمودار 4-4: توزیع پراکندگی نمونه در بعد نفوذ همتایان…………………………………………………………………………………………. 70
نمودار 4-5: توزیع پراکندگی نمونه در بعد پشتیبانی و مشارکت خانواده…………………………………………………………………… 71
نمودار 4-6: توزیع پراکندگی نمونه در بعد امکانات یادگیری…………………………………………………………………………………… 72
فهرست اشکال
شکل(1-1) مدل مفهومی تحقیق – نقش عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری دانشجویان………………………………. 11
شکل(2-1) اجزای مدل های هیجان(شرر ، 2009)………………………………………………………………………………………………… 27
شکل(2-2) : مدل شناختی پردازش اطلاعات بر مبنای نظریه شناختی یادگیری چندرسانه ای(مایر، 2009)………………… 49
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 03:49:00 ب.ظ ]
|