4-1- اهداف پژوهش :………………………………………………………………………………………6

5-1- فرضیه و سوالات تحقیق :…………………………………………………………………………7

6-1-تعریف عملیاتی متغیرها:……………………………………………………………………………………8

7-1- تعریف جنگ نرم :……………………………………………………………………………………….12

فصل دوم پیشینه پژوهش و مطالعات تئوریک : :………………………………………………………….19

1-2- جهانی شدن یا جهانی سازی: :………………………………………………………………..23

2-2-«جهانی شدن یک امر محتوم و یک  فرآیند طبیعی است.»:……………………………………………26

3-2-«جهانی شدن یک پروژه ی ائدولوژیک غربی است.»:…………………………………………………..27

4-2-«جهانی شدن یک روند قابل مدیریت است» :……………………………………………………………..29

5-2- تعاریف جهانی شدن:……………………………………………………………………………………………..30

6-2- جهانی شدن ؛فرصت یا تهدید:…………………………………………………………………………………31

7-2- جهانی شدن،یک پدیده چند بعدی:……………………………………………………………………….33

8-2- ابعاد جهانی شدن :……………………………………………………………………………………………..34

9-2- جهانی شدن اقتصاد: ……………………………………………………………………………………………34

10-2-جهانی شدن سیاست :…………………………………………………………………………………………34

11-2- جهانی شدن فرهنگ : :……………………………………………………………………………………….35

12-2- فوكویاما و نظریه ی آخرالزمان:……………………………………………………………………………35

13-2- مارشال مك لوهان با نظریه ی دهكده ی جهانی:…………………………………………………..36

14-2- آلوین تافلر با تئوری برترین ها:………………………………………………………………………….36

15-2- ساموئل هانتیگتون و نظریه ی برخورد تمدن ها:……………………………………………………37

16-2- نظریه مبادله جورج هومنز:…………………………………………………………………………………38

17-2- نظریه نظام جهانی والراشتاین:……………………………………………………………………………..42

18-2- جهانی شدن وفرهنگ:……………………………………………………………………………………….47

دانلود پایان نامه

 

19-2- فرهنگ وجهانی شدن:……………………………………………………………………………………….49

20-2- هویت جهانی ومحلی:……………………………………………………………………………………….52

21-2- هویت های محلی درفرایند جهانی شدن . :…………………………………………………………..52

22-2- استراتژی امنیت فرهنگی:…………………………………………………………………………………..56

23-2- آثار تحولات ارتباطات برفرهنگ:…………………………………………………………………………60

24-2- جهانی شدن و سیاست:……………………………………………………………………………………..61

25-2- جهانی شدن حقوق بشر:……………………………………………………………………………………64

26-2- هویت های جغرافیایی وسیاسی:………………………………………………………………………….66

27-2- نقش دولت های ملی:……………………………………………………………………………………………67

این مطلب را هم بخوانید :

28-2- جهانی شدن واقتصاد:…………………………………………………………………………………………….68

29-2- جهانی شدن اقتصاد و تأثیر آن بر وضعیت زنان:………………………………………………………..72

30-2- تاثیر جهانی شدن اقتصاد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران:…………………………..78

فصل سوم روش شناسی تحقیق :……………………………………………………………………………………….85

1-3مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………….86

2-3-روش تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………..86

3-3- جامعه آماری:………………………………………………………………………………………………………….86

4-3- حجم نمونه: :………………………………………………………………………………………………………….87

5-3- روش نمونه گیری: :…………………………………………………………………………………………………87

6-3- اهداف تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………87

7-3- متغیرها:…………………………………………………………………………………………………………………89

8-3- رسانه های جمعی:………………………………………………………………………………………………….89

9-3- ارزش های اجتماعی:………………………………………………………………………………………………89

10-3- جنگ نرم:……………………………………………………………………………………………………………92

11-3-تعریف جنگ نرم:…………………………………………………………………………………………………92

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات ……………………………………………………..105

1-4- مقدمه:………………………………………………………………………………………………………………..106

2-4-تجزیه وتحلیل توصیفی متغیرها:………………………………………………………………………………….106

3-4- آزمون فرضیات :……………………………………………………………………………………………………….106

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات : :………………………………………………………………………………..122

5-1- مقدمه  :………………………………………………………………………………………………………………..123

5-2-نتایج آزمون فرضیه های تحقیق :…………………………………………………………………………123

5-3- نتایج آزمون فرضیه اول پژوهش:………………………………………………………………………………..124

5-4 محدودیت تحقیق: :……………………………………………………………………………………………………132

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...