فرضیات………………………………………………………………………………………………………………………………….6

تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………………………………..7

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………..10

شخصیت چیست……………………………………………………………………………………………………………………..11

درون گرایی و برون گرایی……………………………………………………………………………………………………..13

شخصیت از دیدگاه اسلام……………………………………………………………………………………………………….14

کنترل چیست………………………………………………………………………………………………………………………..16

تفاوتهای فردی در زمینه ادراک محل کنترل……………………………………………………………………………….20

عزت نفس چیست………………………………………………………………………………………………………………….. 21

حقایقی درباره عزت نفس……………………………………………………………………………………………………….. 24

پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………… 27

فصل سوم: روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………..29

روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….30

جامعه…………………………………………………………………………………………………………………………………..30

نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………………31

روش و ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………..32

روایی و پایایی……………………………………………………………………………………………………………………….34

روش اجرای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….35

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………………………………………… 35

محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………….38

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها……………………………………………………………………………………………39

تحلیل فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………….. 40

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………….58

 

بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………59

پیشناهدات…………………………………………………………………………………………………………………………….61

محدودیت‌های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… 62

واژگان لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………63

منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………….64

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………..66

 

 

مقدمه:

 

این مطلب را هم بخوانید :

 

شخصیت را شاید بتوان اساسی ترین موضوع علم روانشاسی دانست زیرا محور اساسی بحث در زمنه های مانند یادگیری ، انگیزه ، ادراک ، تفکر عواطف و احساسات هوش و مواردی از این قبیل است . به عبارتی موارد فوق الذکر اجزای تشکیل دهنده شخصیت به حساب می آیند موضوع شخصیت مانند دیکی اشت که تمام مواد و مخلفات روانشناسی در آن پخته می شود و مطالعه شخصیت به منظور پیش بینی رفتار و با شناخت خود در روانشناسی جایگاهی ویژه دارد تارخ بشر شاهد تلاشهای زیادی در جهت طبقه بندی افراد بوده و هست انسانها از دورترین ایام در پی شناخت خصوصیات رفتاری اخلاقی و مذهبی افراد بوده اند کوشیده اند در این باره اظهار نظر نمایند و جنبه هایی از این امر را مشخص نماید در این بین در یکصد سال اخیر روانشناسان در این زمینه تلاش زیادی انجام داده و بر این اساس برای ارزیابی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...