بخش اول : مفاهیم و تعاریف نظری…………………………………………………………………………………………………16

2-1- مفاهیم و تعاریف مدیریتی……………………………………………………………………………………………………….16

بخش دوم: مدیریت عملکرد………………………………………………………………………………………………………………17

2-2- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………17

2-3- تعریف مدیریت عملکرد…………………………………………………………………………………………………………..18

2-3-1- مفهوم عملکرد……………………………………………………………………………………………………………………18

2-3-2- هدف مدیریت عملکرد………………………………………………………………………………………………………..18

2-3-3- مدیریت عملکرد نه ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………19

بخش سوم : مراحل مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه…………………………………………………………………………….19

2-4- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….19

2-5- مراحل «مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه»…………………………………………………………………………………..20

2-5-1- مراحل ششگانه‌ی مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه…………………………………………………………………..20

بخش چهارم: تعیین نقش‌ها و مأموریت ها…………………………………………………………………………………………..21

2-6- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………21

2-7- ماموریت اصلی………………………………………………………………………………………………………………………22

بخش پنجم : تعیین اقدامات و نتایج مورد انتظار و شناخت شاخص‌ها…………………………………………………….22

2-8- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….22

2-9- اقدامات و نتایج مورد انتظار چه هستند؟…………………………………………………………………………………….22

2-9-1- اصل اقدامات حساس………………………………………………………………………………………………………….23

2-9-2- تعیین اولویت ها در اقدامات و نتایج مورد انتظار ……………………………………………………………………23

2-9-3- شاخص ها چه هستند؟……………………………………………………………………………………………………….24

2-9-4- چرا از شاخص استفاده می‌کنیم؟……………………………………………………………………………………………26

2-9-5- نمونه‌هایی از شاخص ها …………………………………………………………………………………………………….26

2-9-6- چگونگی تعیین و مشخص نمودن شاخص ها……………………………………………………………………….26

بخش ششم : هدفگذاری…………………………………………………………………………………………………………………..27

2-10- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….27

2-11- تعریف هدف……………………………………………………………………………………………………………………….28

2-12- نظریه مسیر- هدف………………………………………………………………………………………………………………..29

2-13- انگیزش و تعیین هدف………………………………………………………………………………………………………….29

2-14- اهداف و مقاصد هوشیارانه…………………………………………………………………………………………………….29

بخش هفتم: چرا باید برنامه‌ریزی انجام دهیم؟………………………………………………………………………………………30

2-15- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….30

2-16- تعریف برنامه‌ریزی ……………………………………………………………………………………………………………….30

2-16-1- اهمیت برنامه‌ریزی ……………………………………………………………………………………………………………31

2-17- برنامه چیست؟……………………………………………………………………………………………………………………..31

بخش هشتم: ایجاد مکانیسم‌های کنترل………………………………………………………………………………………………..31

2-18- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..31

2-19- تعاریف……………………………………………………………………………………………………………………………….32

2-19-1- فرآیند کنترل……………………………………………………………………………………………………………………32

پایان نامه - مقاله - متن کامل

 

2-19-1-1- تعیین استاندارد یا ضابطه برای کنترل……………………………………………………………………………….32

2-19-1-2- سنجش عملکرد در برابر استانداردها………………………………………………………………………………33

2-19-1-3- تشخیص انحرافات و تحلیل علل آنها……………………………………………………………………………..33

2-19-1-4- اقدامات اصلاحی…………………………………………………………………………………………………………34

2-19-2- عوامل موثر در کنترل………………………………………………………………………………………………………..34

بخش نهم: ارتباطات…………………………………………………………………………………………………………………………34

2-20- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………34

2-21- اهمیت ارتباطات ………………………………………………………………………………………………………………….35

2-21-1- روش های ایجاد ارتباطات موثر مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه …………………………………………..35

بخش دهم: مشارکت……………………………………………………………………………………………………………………….36

2-22- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………36

2-23- مفهوم مشارکت …………………………………………………………………………………………………………………..36

2-23-1- مبانی فکری مشارکت……………………………………………………………………………………………………….38

2-23-2- سبک‌های مختلف مدیریتی………………………………………………………………………………………………..38

2-23-3- نظام مدیریت مشارکتی……………………………………………………………………………………………………..43

2-23-4- اهداف نظام مدیریت مشارکتی…………………………………………………………………………………………..43

2-23-4-1- کاهش ضایعات و بهبود کیفیت از طریق………………………………………………………………………….43

2-23-4-2- تعارض شغلی………………………………………………………………………………………………………………44

2-23-4-3- مسئولیت……………………………………………………………………………………………………………………..44

این مطلب را هم بخوانید :

 

2-23-4-4- روابط با مافوق…………………………………………………………………………………………………………….45

2-23-4-5- روابط با زیردستان…………………………………………………………………………………………………………45

2-23-4-6- روابط با همکاران…………………………………………………………………………………………………………45

2-23-4-7- عدم امنیت شغلی………………………………………………………………………………………………………….45

2-23-5- انواع مشارکت…………………………………………………………………………………………………………………46

2-23-6- پیش‌شرط‌های لازم برای مشارکت کارکنان………………………………………………………………………….46

2-23-7- فوائد مشارکت کارکنان……………………………………………………………………………………………………..47

2-23-8- مزایای مشارکت………………………………………………………………………………………………………………48

2-23-9- برنامه‌های مشارکت در سازمان……………………………………………………………………………………………49

2-23-10- رابطه‌ برنامه‌های مشارکت کارمندی و تئوری های انگیزشی…………………………………………………52

2-23-11- موانع مشارکت………………………………………………………………………………………………………………52

2-23-12- نظام پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………54

2-23-13- اهداف اجرائی نظام پیشنهادها………………………………………………………………………………………….55

2-23-14- ارکان تشکیلاتی و اجرایی نظام پیشنهادات………………………………………………………………………..56

2-23-15- شرایط ارائه پیشنهاد………………………………………………………………………………………………………..57

2-23-16- گروه‌های مشارکت کارکنان و تیم‌های کاری………………………………………………………………………58

2-23-17- تیم‌های کاری………………………………………………………………………………………………………………..59

بخش یازدهم: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………61

2-24- تحقیقات انجام گرفته……………………………………………………………………………………………………………61

بخش دوازدهم: پیشینه سازمان………………………………………………………………………………………………………….64

2-25- پیشینه سازمان………………………………………………………………………………………………………………………64

فصل سوم : روش اجرای تحقیق                              

3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………67

3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….67

3-3- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………….70

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...