2-2-3-5 محدودیتهای فنی تجارت الکترونیک …………………………………………………….68

2-2-3-6 طبقه­بندی تجارت الکترونیک ……………………………………………………………….69

2-2-3-7 فرآیندهای اساسی تجارت الکترونیک ……………………………………………………73

2-2-4 مدیریت زنجیره تامین …………………………………………………………………………………………78

2-2-4-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………….78

2-2-4-2 سیستمهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………………………………81

2-2-4-3 ارزش تجاری سیستمهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………….84

2-2-4-4 پنج عملکرد برای مدیریت زنجیره تامین ……………………………………………….84

2-2-4-5 دلایل و ضرورتهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………………….86

2-2-4-6 مدیریت زنجیره تامین با استفاده از عامل ها و پیدایش­ها…………………………..87

2-2-4-7 تدارک الکترونیک ……………………………………………………………………………….87

2-2-5 یکپارچگی درونی ………………………………………………………………………………………………..97

2-2-5-1 تعاریف و مفهوم سازی ………………………………………………………………………..97

2-2-5-2 یکپارچگی فرآیند کسب و کار ……………………………………………………………103

2-2-5-3 سلسله مراتب یکپارچگی…………………………………………………………………….103

2-2-5-4 درجات مختلف یکپارچگی ………………………………………………………………..105

2-2-5-5 خصوصیات سیستمهای یکپارچه …………………………………………………………106

2-2-5-6 انواع یکپارچه سازی ……………………………………………………………………….. 107

2-2-5-7 سطوح یکپارچگی …………………………………………………………………………….107

2-2-6 مهارتها و شایستگی های مدیریتی          ………………………………………………………………………114

2-2-6-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………..114

2-2-6-2 انواع مهارتهای مدیریتی ……………………………………………………………………..116

2-2-6-3 خوشه های شایستگی مدیران ……………………………………………………………..119

2-2-7 حمایت شریک …………………………………………………………………………………………………120

2-2-7-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………..120

2-2-7-2 انواع استراتژیهای همکاری در زنجیره­های تامین الکترونیکی……………………121

2-2-7-3 منافع همکاری همه جانبه شرکا در زنجیره تامین الکترونیکی ………………….122

2-2-7-4 مبانی تدوین مدل­های همکاری ………………………………………………………….122

2-2-7-5 همکاری در زنجیره تامین ………………………………………………………………….123

2-2-8 رقابت ……………………………………………………………………………………………………………..124

2-2-8-1 تعاریف و مفهوم­سازی          ………………………………………………………………………124

2-2-8-2 توانمندیهای رقابتی …………………………………………………………………………..125

2-2-8-3 رقابت پذیری …………………………………………………………………………………..127

2-2-8-4 مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………127

2-2-8-5 مزیت رقابتی پایدار در بازارها ……………………………………………………………130

2-2-8-6 نقش فناوری اطلاعات در پایدارسازی …………………………………………………131

2-2-8-7 دستیابی به تناسب استراتژیک …………………………………………………………….132

2-2-9 پیشرفت عملکرد          ………………………………………………………………………………………………133

2-2-9-1 تعاریف و مفهوم­سازی ……………………………………………………………………….133

2-2-9-2 تعیین عملکرد زنجیره تامین در سطوح سه گانه …………………………………….135

2-2-9-3 مدیریت عملکرد ……………………………………………………………………………….137

2-2-9-4 عملکرد زنجیره تامین ………………………………………………………………………..139

2-2-9-5 نقش الگوبرداری در زنجیره تامین ………………………………………………………140

2-2-9-6 اندازه­گیره عملکرد زنجیره تامین …………………………………………………………140

2-3 پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………142

 

2-4 جمع بندی           ……………………………………………………………………………………………………………………….146

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

3-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..149

3-2 روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….149

3-3 روش نمونه­گیری و حجم نمونه …………………………………………………………………………………………150

3-4 روشها و ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………..151

3-5 نحوه امتیاز بندی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..152

3-6 روایی و پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………152

3-7 روشها و ابزار تجزیه و تحلیل داده­ها …………………………………………………………………………………..154

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده

4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….161

4-2 تحلیل توصیفی داده­ها ……………………………………………………………………………………………………….161

4-3 آزمون فرضیات …………………………………………………………………………………………………………………166

4-4 تحلیل عاملی تائیدی هر یک از متغییرها ………………………………………………………………………………170

https://urlscan.io/result/0cc1518e-7dad-4fdb-82c6-bc975283dc89/

 

4-5 تحلیل مسیر ……………………………………………………………………………………………………………………..173

فصل پنجم : نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادات

5-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………..183

5-2 نتایج و دستاوردهای حاصل از پژوهش………………………………………………………………………………..183

5-3 پیشنهادات برگرفته از نتایج پژوهش ……………………………………………………………………………………186

5-4 پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………… 188

5-5 موانع پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..189

منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………….190

منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………….197

 

 

فهرست جداول :

عنوان                                                                                                      شماره صفحه

جدول1-1 : مقایسه دیدگاه های مختلف در رابطه با متغییرهای تحقیق…………………………………………………7

جدول1-2 : جدول تعیین متغییرهای تحقیق……………………………………………………………………………………16

جدول2-1 : تعاریف فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………….20

جدول2-2 :مزایای E-CRMاز دیدگاه ژیوگاس و کیرسی…………………………………………………………………38

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...