پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین |
2-2-3-5 محدودیتهای فنی تجارت الکترونیک …………………………………………………….68
2-2-3-6 طبقهبندی تجارت الکترونیک ……………………………………………………………….69
2-2-3-7 فرآیندهای اساسی تجارت الکترونیک ……………………………………………………73
2-2-4 مدیریت زنجیره تامین …………………………………………………………………………………………78
2-2-4-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………….78
2-2-4-2 سیستمهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………………………………81
2-2-4-3 ارزش تجاری سیستمهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………….84
2-2-4-4 پنج عملکرد برای مدیریت زنجیره تامین ……………………………………………….84
2-2-4-5 دلایل و ضرورتهای مدیریت زنجیره تامین …………………………………………….86
2-2-4-6 مدیریت زنجیره تامین با استفاده از عامل ها و پیدایشها…………………………..87
2-2-4-7 تدارک الکترونیک ……………………………………………………………………………….87
2-2-5 یکپارچگی درونی ………………………………………………………………………………………………..97
2-2-5-1 تعاریف و مفهوم سازی ………………………………………………………………………..97
2-2-5-2 یکپارچگی فرآیند کسب و کار ……………………………………………………………103
2-2-5-3 سلسله مراتب یکپارچگی…………………………………………………………………….103
2-2-5-4 درجات مختلف یکپارچگی ………………………………………………………………..105
2-2-5-5 خصوصیات سیستمهای یکپارچه …………………………………………………………106
2-2-5-6 انواع یکپارچه سازی ……………………………………………………………………….. 107
2-2-5-7 سطوح یکپارچگی …………………………………………………………………………….107
2-2-6 مهارتها و شایستگی های مدیریتی ………………………………………………………………………114
2-2-6-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………..114
2-2-6-2 انواع مهارتهای مدیریتی ……………………………………………………………………..116
2-2-6-3 خوشه های شایستگی مدیران ……………………………………………………………..119
2-2-7 حمایت شریک …………………………………………………………………………………………………120
2-2-7-1 تعاریف و مفهوم سازی ……………………………………………………………………..120
2-2-7-2 انواع استراتژیهای همکاری در زنجیرههای تامین الکترونیکی……………………121
2-2-7-3 منافع همکاری همه جانبه شرکا در زنجیره تامین الکترونیکی ………………….122
2-2-7-4 مبانی تدوین مدلهای همکاری ………………………………………………………….122
2-2-7-5 همکاری در زنجیره تامین ………………………………………………………………….123
2-2-8 رقابت ……………………………………………………………………………………………………………..124
2-2-8-1 تعاریف و مفهومسازی ………………………………………………………………………124
2-2-8-2 توانمندیهای رقابتی …………………………………………………………………………..125
2-2-8-3 رقابت پذیری …………………………………………………………………………………..127
2-2-8-4 مزیت رقابتی ……………………………………………………………………………………127
2-2-8-5 مزیت رقابتی پایدار در بازارها ……………………………………………………………130
2-2-8-6 نقش فناوری اطلاعات در پایدارسازی …………………………………………………131
2-2-8-7 دستیابی به تناسب استراتژیک …………………………………………………………….132
2-2-9 پیشرفت عملکرد ………………………………………………………………………………………………133
2-2-9-1 تعاریف و مفهومسازی ……………………………………………………………………….133
2-2-9-2 تعیین عملکرد زنجیره تامین در سطوح سه گانه …………………………………….135
2-2-9-3 مدیریت عملکرد ……………………………………………………………………………….137
2-2-9-4 عملکرد زنجیره تامین ………………………………………………………………………..139
2-2-9-5 نقش الگوبرداری در زنجیره تامین ………………………………………………………140
2-2-9-6 اندازهگیره عملکرد زنجیره تامین …………………………………………………………140
2-3 پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………142
2-4 جمع بندی ……………………………………………………………………………………………………………………….146
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..149
3-2 روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….149
3-3 روش نمونهگیری و حجم نمونه …………………………………………………………………………………………150
3-4 روشها و ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………..151
3-5 نحوه امتیاز بندی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..152
3-6 روایی و پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………152
3-7 روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها …………………………………………………………………………………..154
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده
4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….161
4-2 تحلیل توصیفی دادهها ……………………………………………………………………………………………………….161
4-3 آزمون فرضیات …………………………………………………………………………………………………………………166
4-4 تحلیل عاملی تائیدی هر یک از متغییرها ………………………………………………………………………………170
https://urlscan.io/result/0cc1518e-7dad-4fdb-82c6-bc975283dc89/
4-5 تحلیل مسیر ……………………………………………………………………………………………………………………..173
فصل پنجم : نتیجهگیری و ارائه پیشنهادات
5-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………..183
5-2 نتایج و دستاوردهای حاصل از پژوهش………………………………………………………………………………..183
5-3 پیشنهادات برگرفته از نتایج پژوهش ……………………………………………………………………………………186
5-4 پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………… 188
5-5 موانع پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..189
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………….190
منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………….197
فهرست جداول :
عنوان شماره صفحه
جدول1-1 : مقایسه دیدگاه های مختلف در رابطه با متغییرهای تحقیق…………………………………………………7
جدول1-2 : جدول تعیین متغییرهای تحقیق……………………………………………………………………………………16
جدول2-1 : تعاریف فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………….20
جدول2-2 :مزایای E-CRMاز دیدگاه ژیوگاس و کیرسی…………………………………………………………………38
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:33:00 ب.ظ ]
|