پایان نامه مقایسه عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی |
جامعه آماری. 3
نمونه آماری. 3
واحد نمونه گیری. 3
اندازه نمونه:. 3
متغییرهای تحقیق. 3
ابزارها و جمع آوری داده ها:. 3
پرسشنامه. 3
سنجش پایایی. 3
سنجش روایی پرسشنامه. 3
تجزیه و تحلیل اطلاعات. 3
آزمون فریدمن. 3
جمع بندی و خلاصه فصل سوم. 3
فصل چهارم. 3
تجزیه و تحلیل داده ها. 3
مقدمه. 3
توصیف داده ها. 3
تجزیه و تحلیل فرضیه اول. 3
تجزیه و تحلیل فرضیه دوم. 3
تجزیه و تحلیل فرضیه سوم. 3
تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم. 3
فصل پنجم. 3
بحث و نتیجه. 3
مقدمه. 3
یافته های تحقیق. 3
الف)یافته های توصیفی. 3
ب)یافته های استنباطی:. 3
محدودیت های تحقیق. 3
پیشنهادات تحقیق:. 3
پیشنهادات پژوهشی. 3
ضمیمه (1) : پرسشنامه. 3
منابع. 3
چکیده انگلیسی. 112
فهرست جداول
جدول(4-1): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گروه سنی. 3
جدول(4-2): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت. 3
جدول(4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تاهل. 3
جدول(4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات. 3
جدول(4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت شغلی. 3
جدول(4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد. 3
جدول(4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تکریم مشتریان و مشتری مداری. 3
جدول(4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان شایستگی و مهارت کارکنان 3
جدول(4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان گستردگی شعب بانکی 3
جدول(4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان نحوه ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات بانک ملی. 3
جدول (4-11): آماره های توصیفی میزان تکریم مشتریان و مشتری مداری در بانک ملی و بانک اقتصاد نوین. 3
جدول (4-12): نتایج آزمون برای مقایسه دو گروه بر حسب میزان تکریم مشتریان و مشتری مداری. 3
جدول (4-13): آماره های توصیفی میزان شایستگی و مهارت کارکنان در بانک ملی و بانک اقتصاد نوین. 3
جدول (4-14): نتایج آزمون برای مقایسه دو گروه بر حسب میزان شایستگی و مهارت کارکنان. 3
جدول (4-15): آماره های توصیفی میزان گستردگی شعب در بانک ملی و بانک اقتصاد نوین. 3
جدول (4-16): نتایج آزمون برای مقایسه دو گروه بر حسب میزان گستردگی شعب 3
جدول (4-17): آماره های توصیفی نحوه ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات در بانک ملی و بانک اقتصاد نوین. 3
جدول (4-18): نتایج آزمون برای مقایسه دو گروه بر حسب میزان نحوه ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات. 3
جدول (4-19)نتایج آزمون فریدمن پیرامون اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت بانک های خصوصی و دولتی. 3
فهرست نمودارها
نمودار (4-1): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گروه سنی.. 3
نمودار(4-2): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت.. 3
نمودار(4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تاهل.. 3
نمودار(4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات 3
نمودار(4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت شغلی.. 3
نمودار(4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد پدر.. 3
نمودار (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تکریم مشتریان و مشتری مداری.. 3
نمودار (4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان شایستگی و مهارت کارکنان.. 3
نمودار (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان گستردگی شعب بانکی.. 3
نمودار (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان نحوه ی پاسخگویی و ارائه ی خدمات بانک ملی.. 3
چکیده
مقایسه و بررسی عوامل موفقیت بانک های خصوصی ودولتی
از مهمترین اهداف فعالیت شبکه بانکی در وضعیت رقابت موجود کمک به ایجاد اقتصاد سالم و به دوراز فعالیتهای نامشروع اقتصادی در کشور می باشد که هرچه موفقیت اینگونه بنگاههای اقتصادی(بانکها)در کشور روزافزون باشد بر اوضاع اقتصادی و وضع معیشت مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت. بانکها از زمان بدو تاسیس با توجه به برنامه ریزی های بلندمدت در جذب منابع سرمایه ای و گسترش شعب در سطح کشور و میزان توجه به تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد و با در نظرگرفتن میزان رضایت مشتریان همواره سعی در ایجاد تمایز نسبت به سایر بانکها و رقیبان خود دارند.
طی سال های اخیر، صنعت خدمات پولی و مالی در ایران تغییرات زیادی را شاهد بوده است اسیس بانک های خصوصی، صندوق های قرض الحسنه و موسسات مالی و اعتبار ی، منجر به وضعیت رقابتی شده است. به علاوه ورود فن آوری های جدید به ایران و تغییر قوانین و مقررات، محیط این بازار را بسیار پیچیده و پویا کرده است با توجه به موارد مذکور، مقایسه و بررسی عوامل موفقیت بانک های خصوصی ودولتی حائز اهمیت می باشد
با اذعان به مطالب فوق، هدف از تحقیق حاضر مقایسه عوامل موثربرموفقیت بانک دولتی ملی وبانک خصوصی اقتصاد نوین(مطالعه ی موردی استان اصفهان) می باشد تا گامی در جهت مرتفع ساختن مسائل بانک ها، پی بردن به خواسته ها و ترجیحات مشتریان، و برآورده کردن آن ها باشد.
جامعه آماری کلیه مشتریان بانک ملی وبانک اقتصاد نوین در سطح شهر اصفهان میباشد ونمونه آماری با استفاده از جدول گرجسی و مورگان 384 نفر تعیین گردید. روش تحقیق بهکار رفته نیز پیمایشی، توصیفی و از شاخه میدانی است. اطلاعات بدست آمده از طریق نرمافزار آماری SPSS تجزیه و تحلیل شد، که در این فرآیند از شاخصهای آمار توصیفی و استنباطی از جمله فراوانی، درصد، انحراف معیار و میانگین و آزمون آماری t تک متغیره، استفاده شده است.
نتایج بدست آمده بیانگر آن است که 1- میانگین میزان تکریم مشتریان در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین بیشتر بوده است 2- میانگین میزان شایستگی و مهارت کارکنان در میان مشتریان بانک اقتصاد نوین
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:28:00 ب.ظ ]
|