2-6-6 نقش و اهمیت تبلیغات را نادیده نگیرید.////////////////////////////////////////////       27

2-6-7 از اهمیت و نقش تبلیغات دهان به دهان غافل نشوید////////////////////////////////        27

2-6-8  از ارزش آفرینی برای مشتریان خود اطمینان حاصل نمائید//////////////////////////        28

2-6-9 تبلیغات شرکتی/////////////////////////////////////////////////////////////////////      28

2-7 پیشبرد فروش/////////////////////////////////////////////////////////////////////////      29

2-7-3 انواع ابزارهای تبلیغات پیشبرد فروش31//////////////////////////////////////////////

2-7-4 عوامل تعیین برنامه تبلیغات پیشبرد فروش31/////////////////////////////////////////                              

2-7-5 استراتژی‌های پیشبرد فروش32//////////////////////////////////////////////////////////

2-7-6 تکنیک‌های پیشبرد فروش33////////////////////////////////////////////////////////////

2-8 روابط عمومی35///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

2-8-1 تعاریف35//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

2-8-2 تبلیغ غیر مستقیم محصول///////////////////////////////////////////////////////////      37

2-8-3 اجزای روابط عمومی///////////////////////////////////////////////////////////////       38

2-8-4 تفاوت روابط عمومی با تبلیغات/////////////////////////////////////////////////////      39

2-8-5 حمایت مالی////////////////////////////////////////////////////////////////////////     40

2-8-6 افکار عمومی//////////////////////////////////////////////////////////////////////        41

2-8-7 عوامل و شرایط مؤثر در ساخت و پرداخت افکار عمومی////////////////////////////       41

2-8-8 خبرنامه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     42

2-9 فروش شخصی///////////////////////////////////////////////////////////////////////       43

2-9-1 تعریف/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////      43

2-9-2 اصل فروشندگی شخصی///////////////////////////////////////////////////////////       43

2-9-3 فرآیند فروشندگی شخصی//////////////////////////////////////////////////////////      44

2-9-4 مراحل فرآیند فروشندگی///////////////////////////////////////////////////////////       44

2-9-5 بازار عمده فروشی//////////////////////////////////////////////////////////////////      47

2-9-6 کارکنان را پرورش دهید////////////////////////////////////////////////////////////       48

2-9-6-1حقوق و پاداش به تنهایی برای حفظ کارکنان مستعد کافی نیست///////////////////       50

2-9-7 ملاقات‌های فروش: دادن اطلاعات//////////////////////////////////////////////////       51

2-9-8 مهارت های گوش کردن را بیاموزید////////////////////////////////////////////////        51

2-9-10 پیشنهاداتی برای فروشندگان///////////////////////////////////////////////////////      52

2-10 بیشینه تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////////////////////     53

فصل سوم ( روش تحقیق)

۱-۳ مقدمه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////      56

۲-۳ روش تحقیق///////////////////////////////////////////////////////////////////////////     56

۳-۳ قلمرو موضوعی تحقیق////////////////////////////////////////////////////////////////      56

3-4 جامعه آماری تحقیق///////////////////////////////////////////////////////////////////      57

3-5  روش نمونه گیری////////////////////////////////////////////////////////////////////      57

3-6 متغیرهای تحقیق///////////////////////////////////////////////////////////////////////      57

3-6-1 شیوه اندازه گیری متغیرها///////////////////////////////////////////////////////////       58

3-6-2 ابزارهای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها//////////////////////////////////////       58

3-7 ابزار جمع آوری اطلاعات/////////////////////////////////////////////////////////////      59

3-7-1 کتابخانه‌ای//////////////////////////////////////////////////////////////////////////      59

3-7-2 پرسشنامه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////      59

3-7-2-1 روایی///////////////////////////////////////////////////////////////////////////      60

3-7-2-2 پایایی///////////////////////////////////////////////////////////////////////////      60

فصل چهارم ( تجزیه و تحلیل داده ها)

 

۱-۴مقدمه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////    62

۲-۴ توصیف آماری ویژگی‌های جمعیت‌شناختی جامعه//////////////////////////////      62

4-2-1سن ////////////////////////////////////////////////////////////////////////     62

4-2-2 وضعیت تأهل///////////////////////////////////////////////////////////////////           63

4-2-3 تحصیلات//////////////////////////////////////////////////////////////////     64

4-2-4شغل/////////////////////////////////////////////////////////////////////////    65

4-2-5 درآمد///////////////////////////////////////////////////////////////////////    66

4-2-6 ارتباط با برند///////////////////////////////////////////////////////////////////////      68

4-3 تجزیه و تحلیل توصیفی سوال‌های پژوهش (وضعیت موجود)///////////////////      69

4-4 تجزیه و تحلیل توصیفی متغیر‌ها////////////////////////////////////////////////     69

4-5 تجزیه و تحلیل داده‌ها//////////////////////////////////////////////////////////     71

4-5-1آزمون نرمال بودن توزیع داده‌ها///////////////////////////////////////////////     72

4-5-2 آزمون فرضیات تحقیق بر اساس نتایج آزمون میانگین جامعه//////////////////      73

4-5-3 رتبه بندی متغیر‌ها///////////////////////////////////////////////////////////     77

 

 

4-5-4 آزمون تحلیل واریانس //////////////////////////////////////////////////////     71

4-5-4-1آزمون تحلیل واریانس  متغیر هابر اساس فاکتور تحصیلات/////////////////      79

4-5-4-2 آزمون تحلیل واریانس متغیرها بر اساس فاکتور سن///////////////////////       80

فصل پنجم ( نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق)

5-1مقدمه//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////      81

5-2 نتایج آزمون فرضیه‌های تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////      81

5-4 محدودیت‌های تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////////////      84

5-5 پیشنهادهای کاربردی – مدیریتی///////////////////////////////////////////////////////      85

5-6 پیشنهادهائی به محققان برای تحقیقات آینده////////////////////////////////////////////       86

 

پیوست ها

پرسشنامه

ضمائم//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     87

منابع فارسی117/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

منابع انگلیسی120///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چکیده انگلیسی 121////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...