پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند |
2-6-6 نقش و اهمیت تبلیغات را نادیده نگیرید.//////////////////////////////////////////// 27
2-6-7 از اهمیت و نقش تبلیغات دهان به دهان غافل نشوید//////////////////////////////// 27
2-6-8 از ارزش آفرینی برای مشتریان خود اطمینان حاصل نمائید////////////////////////// 28
2-6-9 تبلیغات شرکتی///////////////////////////////////////////////////////////////////// 28
2-7 پیشبرد فروش///////////////////////////////////////////////////////////////////////// 29
2-7-3 انواع ابزارهای تبلیغات پیشبرد فروش31//////////////////////////////////////////////
2-7-4 عوامل تعیین برنامه تبلیغات پیشبرد فروش31/////////////////////////////////////////
2-7-5 استراتژیهای پیشبرد فروش32//////////////////////////////////////////////////////////
2-7-6 تکنیکهای پیشبرد فروش33////////////////////////////////////////////////////////////
2-8 روابط عمومی35///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
2-8-1 تعاریف35//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
2-8-2 تبلیغ غیر مستقیم محصول/////////////////////////////////////////////////////////// 37
2-8-3 اجزای روابط عمومی/////////////////////////////////////////////////////////////// 38
2-8-4 تفاوت روابط عمومی با تبلیغات///////////////////////////////////////////////////// 39
2-8-5 حمایت مالی//////////////////////////////////////////////////////////////////////// 40
2-8-6 افکار عمومی////////////////////////////////////////////////////////////////////// 41
2-8-7 عوامل و شرایط مؤثر در ساخت و پرداخت افکار عمومی//////////////////////////// 41
2-8-8 خبرنامه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 42
2-9 فروش شخصی/////////////////////////////////////////////////////////////////////// 43
2-9-1 تعریف///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 43
2-9-2 اصل فروشندگی شخصی/////////////////////////////////////////////////////////// 43
2-9-3 فرآیند فروشندگی شخصی////////////////////////////////////////////////////////// 44
2-9-4 مراحل فرآیند فروشندگی/////////////////////////////////////////////////////////// 44
2-9-5 بازار عمده فروشی////////////////////////////////////////////////////////////////// 47
2-9-6 کارکنان را پرورش دهید//////////////////////////////////////////////////////////// 48
2-9-6-1حقوق و پاداش به تنهایی برای حفظ کارکنان مستعد کافی نیست/////////////////// 50
2-9-7 ملاقاتهای فروش: دادن اطلاعات////////////////////////////////////////////////// 51
2-9-8 مهارت های گوش کردن را بیاموزید//////////////////////////////////////////////// 51
2-9-10 پیشنهاداتی برای فروشندگان/////////////////////////////////////////////////////// 52
2-10 بیشینه تحقیق///////////////////////////////////////////////////////////////////////// 53
فصل سوم ( روش تحقیق)
۱-۳ مقدمه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 56
۲-۳ روش تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 56
۳-۳ قلمرو موضوعی تحقیق//////////////////////////////////////////////////////////////// 56
3-4 جامعه آماری تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////////////// 57
3-5 روش نمونه گیری//////////////////////////////////////////////////////////////////// 57
3-6 متغیرهای تحقیق/////////////////////////////////////////////////////////////////////// 57
3-6-1 شیوه اندازه گیری متغیرها/////////////////////////////////////////////////////////// 58
3-6-2 ابزارهای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها////////////////////////////////////// 58
3-7 ابزار جمع آوری اطلاعات///////////////////////////////////////////////////////////// 59
3-7-1 کتابخانهای////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 59
3-7-2 پرسشنامه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 59
3-7-2-1 روایی/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 60
3-7-2-2 پایایی/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 60
فصل چهارم ( تجزیه و تحلیل داده ها)
۱-۴مقدمه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 62
۲-۴ توصیف آماری ویژگیهای جمعیتشناختی جامعه////////////////////////////// 62
4-2-1سن //////////////////////////////////////////////////////////////////////// 62
4-2-2 وضعیت تأهل/////////////////////////////////////////////////////////////////// 63
4-2-3 تحصیلات////////////////////////////////////////////////////////////////// 64
4-2-4شغل///////////////////////////////////////////////////////////////////////// 65
4-2-5 درآمد/////////////////////////////////////////////////////////////////////// 66
4-2-6 ارتباط با برند/////////////////////////////////////////////////////////////////////// 68
4-3 تجزیه و تحلیل توصیفی سوالهای پژوهش (وضعیت موجود)/////////////////// 69
4-4 تجزیه و تحلیل توصیفی متغیرها//////////////////////////////////////////////// 69
4-5 تجزیه و تحلیل دادهها////////////////////////////////////////////////////////// 71
4-5-1آزمون نرمال بودن توزیع دادهها/////////////////////////////////////////////// 72
4-5-2 آزمون فرضیات تحقیق بر اساس نتایج آزمون میانگین جامعه////////////////// 73
4-5-3 رتبه بندی متغیرها/////////////////////////////////////////////////////////// 77
4-5-4 آزمون تحلیل واریانس ////////////////////////////////////////////////////// 71
4-5-4-1آزمون تحلیل واریانس متغیر هابر اساس فاکتور تحصیلات///////////////// 79
4-5-4-2 آزمون تحلیل واریانس متغیرها بر اساس فاکتور سن/////////////////////// 80
فصل پنجم ( نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق)
5-1مقدمه////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 81
5-2 نتایج آزمون فرضیههای تحقیق///////////////////////////////////////////////////////// 81
5-4 محدودیتهای تحقیق///////////////////////////////////////////////////////////////// 84
5-5 پیشنهادهای کاربردی – مدیریتی/////////////////////////////////////////////////////// 85
5-6 پیشنهادهائی به محققان برای تحقیقات آینده//////////////////////////////////////////// 86
پیوست ها
پرسشنامه
ضمائم////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 87
منابع فارسی117/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
منابع انگلیسی120///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
چکیده انگلیسی 121////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:27:00 ب.ظ ]
|