دانلود پایان نامه ارشد : نقش زن در بازاریابی سبز |
۱-6- روش پژوهش: 11
۱-7- روش گردآوری دادهها: 13
۱-8- تعریف واژهها و اصطلاحات پژوهش: 13
۱-9- قلمرو پژوهش: 15
فصل دوم
۲-1- مقدمه: 17
۲-2-مبانی نظری پژوهش: 17
2-3 پیشینه پژوهش: 52
فصل سوم
۳-1- مقدمه: 58
۳-2- روش پژوهش: 58
۳-3- روش جامعه آماری: 60
۳-4- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل: 66
فصل چهارم
۴-1- مقدمه. 73
۴-2-تحلیل توصیفی دادهها (ویژگیهای جمعیتشناختی نمونه آماری): 73
4-3- آزمون فرضیات: 76
فصل پنجم
۵-1- مقدمه: 93
۵-2- بحث راجع به موضوع: 93
۵-3- نتایج حاصل از پژوهش: 93
5-4- پیشنهاد: 96
5-5- محدودیت های پژوهش: 96
این مطلب را هم بخوانید :
منابع فارسی و لاتین: 97
پیوست… 102
پرسشنامه نقش زن دربازاریابی سبز. 102
چکیده:
انسان همواره برای عرضه کالای خود به دیگران از هرگونه ابزاری استفاده نموده و گاه این ابزار فروش کالا که با نام بازاریابی، از آن یاد شده مشکلات خاص خود را برای محیط زیست و سلامت انسان به وجود آورده است. این پژوهش با هدف تأثیرگذاری نقش زن در بازاریابی سبز با مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن ابهر انجام گرفته است. پژوهش ازنوع توصیفی- پیمایشی و کاربردی هست. با انتخاب 60نفر نمونه از فروشندگان خانم ساکن ابهر که دارای جامعه محدود می باشند از فرمول کوکران محدود با استفاده از جدول مورگان انتخاب و با تهیه پرسشنامه استاندارد توسط نرم افزار 21SPSS داده ها
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 06:22:00 ب.ظ ]
|