۱-6- روش پژوهش: 11

۱-7- روش گردآوری داده‌ها: 13

۱-8- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات پژوهش: 13

۱-9- قلمرو پژوهش: 15

فصل دوم

۲-1- مقدمه: 17

۲-2-مبانی نظری پژوهش: 17

2-3 پیشینه پژوهش: 52

فصل سوم

۳-1- مقدمه: 58

۳-2- روش پژوهش: 58

۳-3- روش جامعه آماری: 60

۳-4- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل: 66

فصل چهارم

۴-1- مقدمه. 73

۴-2-تحلیل توصیفی دادهها (ویژگی‌های جمعیتشناختی نمونه آماری): 73

4-3- آزمون فرضیات: 76

فصل پنجم

۵-1- مقدمه: 93

دانلود پایان نامه

 

۵-2- بحث راجع به موضوع: 93

۵-3- نتایج حاصل از پژوهش: 93

5-4- پیشنهاد: 96

5-5- محدودیت های پژوهش: 96

این مطلب را هم بخوانید :

منابع فارسی و لاتین: 97

پیوست… 102

پرسشنامه نقش زن دربازاریابی سبز. 102

چکیده:

انسان همواره برای عرضه کالای خود به دیگران از هرگونه ابزاری استفاده نموده و گاه این ابزار فروش کالا که با نام بازاریابی، از آن یاد شده مشکلات خاص خود را برای محیط زیست و سلامت انسان به وجود آورده است. این پژوهش با هدف تأثیرگذاری نقش زن در بازاریابی سبز با مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن ابهر انجام گرفته است. پژوهش ازنوع توصیفی- پیمایشی و کاربردی هست. با انتخاب 60نفر نمونه از فروشندگان خانم ساکن ابهر که دارای جامعه محدود می باشند از فرمول کوکران محدود با استفاده از جدول مورگان انتخاب و با تهیه پرسشنامه استاندارد توسط نرم افزار 21SPSS  داده ها

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...