3-5معادن 65 3-6 محصولات نباتات 65 3-7 صنایع 65 3-8 راهها 65 3-9 رودهای ایران 65 3-10 آبشارهای ایران 66 3-11 دریاچه‌های عمده ایران 67 3-12 زمین‌شناسی جغرافیای ایران 67 3-13 زلزله شناسی و گسل‌های فعال 69 3-14جنگل‌ها 69 3-15 کوهستان‌ها 70 3-16 مهم‌ترین قله‌ ها 71 3-17موقعیت جغرافیایی 71 3-18 صنعت گردشگری در ایران 72 3-19 جاذبه‌های گردشگری ایران 72 3-19-1 جاذبه‌های طبیعی 72 3-19-2 جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی 74 3-20 آمار و ارقام در رابطه با گردشگری در ایران 75 3-21 عملكرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 75 3-22عوامل مؤثر برروی اثربخشی تبلیغ 77 3-23 خلاصه و جمع بندی 79 فصل چهارم 4-1 مقدمه 81 4-2 ویژگی های فردی پاسخگویان 82 فصل پنجم 5-1 نتیجه گیری 114 5-2 پیشنهادات 118 5-3 پیشنهاداتی برای محققین بعدی 124 منابع 126 پیوستها 135 پرسشنامه 136 خروجی نرم افزار 140 فهرست جداول جدول 4-1 : توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت 82 جدول شماره 2: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب سن 83 جدول شماره 4: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب سطح تحصیلات 84 جدول شماره 5:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب نوع شغل 85 جدول شماره 6:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب روش سفر به ایران 86 جدول شماره 7: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب انتخاب فصل مناسب سفر به ایران 86 جدول شماره 8 : توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب عوامل ترغیب کننده گردشگران در مسافرت به ایران 87 جدول شماره 9: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب هدف از سفر به ایران 88 جدول شماره 10: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب میزان مفید بودن اطلاعات سایت های توریستی برای پاسخگویی نیازهای گردشگران 89 جدول شماره 11: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب انتخاب تعطیلات مناسب برای سفر 90 این مطلب را هم بخوانید : مقاله رایگان درباره زبان فارسی و اطلاعات - شبکه علمی نور سیستان جدول شماره 12: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب میزان آشنایی قبلی با جاذبه های توریستی ایران 91 جدول شماره 13: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب رسانه های ترغیب کننده سفر به ایران92 جدول شماره 14: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب میزان اهمیت اطلاعات تاریخی و فرهنگی ایران 93 جدول 15: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب بخش های به تصویر کشیده شده از ایران در رسانه های عراقی 94 جدول شماره 16:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب رسانه های تبلیغاتی مورد اعتماد در معرفی ایران 95 جدول شماره 17 :توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر محتوای تبلیغات ارائه شده در آشنایی گردشگران با آداب و رسوم مردم ایران 96 جدول شماره 18:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب میزان ترغیب به سفر به ایران به واسطه تبلیغات درباره ی بناها و آثار تاریخی 97 جدول شماره 19: توزیع فراوانی درصدی پاسخگویان برحسب میزان تاثیر محتوای تبلیغات در آشناکردن آن ها با وضعیت زنان ایران 98 جدول شماره 20: توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان برحسب میزان ارزیابی امنیت داخلی ایران پس از سفر به این کشور 99 جدول شماره 21:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب نگرش نسبت به مانع بودن پوشش زنان در ایران برای گردشگری 100 جدول شماره 22:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب میزان جذابیت تبلیغات صنایع دستی ایران دانلود مقاله و پایان نامه 101 جدول شماره 23:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب ارزیابی میزان واقعی بودن گزارش های منفی در مورد ایران پس از سفر 102 جدول شماره 24:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب ارزیابی وضعیت زنان در ایران 103 جدول شماره 25:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تاثیر تبلیغات آژانس های مسافرتی برای سفر به ایران 104 جدول شماره 26:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب ارزیابی میزان آگاهی بخشی محتوای تبلیغات درباره ی وضعیت غذا و بهداشت ایران 105 جدول شماره 27:توزیع فراوانی و درصدی پاسخگویان بر حسب علاقه مندیبرای سفر مجدد به ایران106 فهرست نمودار ها نمودار 4-1 : توزیع درصدی پاسخگویان برحسب جنسیت 82 نمودار شماره 2: توزیع درصدی پاسخگویان برحسب سن 84 نمودار شماره 4: توزیع درصدی پاسخگویان برحسب سطح تحصیلات 85 نمودار شماره 7: توزیع درصدی پاسخگویان برحسب انتخاب فصل مناسب سفر به ایران 87

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...