• فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………………………….  7
  • روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………..  7
  • قلمرو تحقیق …………………………………………………………………………………………..  7

1-7-1) قلمرو مکانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………….7

1-7-2) قلمرو زمانی تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………7

1-7-3) قلمرو موضوعی تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………7

  • جامعه آماری،روش نمونه گیری،تعیین حجم نمونه ………………………………………………………………………..  8

1-8-1) جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………8

1-8-2) روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………..8

1-8-3) تعیین حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………..8

  • ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………8
  • روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………9
  • شرح واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق…………………………………………………………………………..9

فصل دوم : پیشینه و ادبیات پژوهش

2-1)مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………..  13

2-2)  ادبیات پژوهش  ……………………………………………………………………………………………….  14

2-2-1) مشتری  ……………………………………………………………………………………………  14

2-2-1-1) درجه بندی مشتریان  …………………………………………………………………………………..  14

2-2-2)  برند ( نام تجاری)  …………………………………………………………………………………………………….  15

2-2-2-1) معانی برند  ………………………………………………………………………………………………..  16

2-2-2-2) ویژگی های انتخاب برند مناسب  …………………………………………………………………  18

2-2-2-3) مزایای استفاده از برند  ………………………………………………………………………………..  18

2-2-3) تجربه کردن برند  ……………………………………………………………………………………………………….  19

2-2-4) رضایت  ……………………………………………………………………………………………………………………  22

2-2-4-1) انتظارات  …………………………………………………………………………………………………..  23

2-2-4-2) ناهماهنگی  ………………………………………………………………………………………………..  23

 

2-2-4-3) تعریف رضایت و اهمیت آن  ……………………………………………………………………….  24

2-2-4-4) مدل های شکل گیری رضایت مشتری  ………………………………………………………….  26

2-2-4-4-1) مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  …………………………………………………  26

2-2-4-4-2) مدل شاخص رضایتمندی در آمریکا  ……………………………………………. 27

2-2-4-4-3) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا  ………………………………………….  28

2-2-4-5) رابطه بین رضایت و وفاداری  ……………………………………………………………………….  29

2-2-5) اعتماد  ………………………………………………………………………………………………….  31

2-2-5-1) تعریف اعتماد  …………………………………………………………………………………………….  31

2-2-5-2) شرایط اعتماد سازی  ……………………………………………………………………………………  33

این مطلب را هم بخوانید :

2-2-5-3) تعهد  …………………………………………………………………………………………………………  34

2-2-5-4) اعتماد و تعهد  …………………………………………………………………………………………….  34

2-2-5-5) اعتماد و وفاداری  ………………………………………………………………………………………..  36

2-2-5-6) محرکهای کلیدی اعتماد  ………………………………………………………………………………  37

2-2-5-7) معیارهای اعتماد  …………………………………………………………………………………………  39

2-2-6) وفاداری  ……………………………………………………………………………………………….  39

2-2-6-1) وفاداری به برند  ………………………………………………………………………………………… 40

2-2-6-2) ابعاد وفاداری  …………………………………………………………………………………………….41

2-2-6-2-1) بعد اول : رویکرد رفتاری  ……………………………………………………………  41

2-2-6-2-2) نقاط ضعف رویکرد رفتاری  ……………………………………………………….. 42

2-2-6-2-3) بعد دوم : رویکرد نگرشی  ……………………………………………………………  43

2-2-6-3) رابطه بین ابعاد وفاداری  ……………………………………………………………………………….  44

2-2-6-4) انواع وفاداری  …………………………………………………………………………………………….  45

2-2-6-5) وفاداری و اینرسی  ………………………………………………………………………………………  46

2-2-6-6) فرایند وفاداری به برند  ………………………………………………………………………………..  47

2-2-6-6-1) وفاداری شناختی  ……………………………………………………………………….. 48

2-2-6-6-2) وفاداری عاطفی  ………………………………………………………………………….  49

2-2-6-6-3) وفاداری ارادی  ……………………………………………………………………………  50

2-2-6-6-4) وفاداری عملی  …………………………………………………………………………..  51

2-2-6-7) دوره های وفاداری به برند  …………………………………………………………………………..  51

2-2-6-8) مزایای وفاداری به برند  ………………………………………………………………………………..  53

2-2-6-8-1) مزایای وفاداری به برند برای شرکتها  …………………………………………….. 53

2-2-6-8-2) مزایای وفاداری به برند برای مصرف کنندگان  …………………………………  55

2-2-6-9) رویکرد ( تقسیم بندی ) وفاداری مشتری  ……………………………………………………….  55

2-2-6-9-1) تقسیم بندی مگی  ……………………………………………………………………….. 56

2-2-6-9-2) تقسیم بندی الماس وفاداری  …………………………………………………………  58

2-2-6-9-3)  تقسیم بندی دیک و باسو( چهار C)  …………………………………………….  59

2-2-6-9-4) تقسیم بندی باند یوهادپای و مارتل  ……………………………………………….  61

2-2-6-10) رابطه وفاداری با سهم بازار و سود آوری  ………………………………………………………  62

2-3) چارچوب نظری ومدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………  64

2-3-1) مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………….  67

2-4) پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………68

2-4-1) پیشینه داخلی…………………………………………………………………………….68

2-4-2) پیشینه خارجی……………………………………………………………………………75

2-5) واژه های تخصصی حوزه وفاداری به برند………………………………………………………..79

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

3-1) مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………  83

3-2) روش تحقیق  …………………………………………………………………………………………  84

3-3) متغییرهای تحقیق  …………………………………………………………………………………………  88

3-4) روش جمع آوری اطلاعات  ………………………………………………………………………………….  89

3-5) تجزیه وتحلیل روایی وپایایی………………………………………………………………………………………  90

3-5-1) روایی(اعتبار) پرسشنامه……………………………………………………………………………. 91

3-5-1-1) اعتبار محتوا………………………………………………………………………………………………………91

3-5-1-2) روایی سازه……………………………………………………………………………………………………….91

3-5-2) پایایی (ثبات) پرسشنامه……………………………………………………………………………………………….  92

3-5-2-1) همسانی درونی………………………………………………………………………………………………………93

3-6) جامعه آماری  ………………………………………………………………………………………………………  94

3-7) حجم نمونه و روش نمونه گیری  ……………………………………………………………………………………….  94

3-7-1) حجم نمونه  ………………………………………………………………………………………………………………..  95

3-7-2) روش نمونه گیری  ……………………………………………………………………………………………………….  96

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...