فرضیه ها: 11

فرضیه های اصلی : 11

فرضیه های فرعی : 11

متغیرها : 12

تعاریف عملیاتی واژه ها : 13

محدودیتهای تحقیق : 15

فصل دوم(ادبیات و پیشینه تحقیق)

تاریخچه راهنمایی ومشاوره در جهان : 17

تاریخچه راهنمایی ومشاوره در ایران: 19

انواع راهنمایی و مشاوره : 21

راهنمایی و هدایت تحصیلی در نظام آموزشی فعلی: 22

خصوصیات دانش آموزان دبیرستانی : 22

فعالیت های مربوط به راهنمایی حرفه ای در دبیرستان : 23

روشهای مشاوره با توجه به زیر بنای فلسفی : 24

هدفهای مشاوره : 26

خدمات چهارگانه راهنمایی در مدارس : 27

مشاوره و راهنمایی در اسلام : 29

اهداف مشاوره ازدیدگاه اسلام: 29

موارد شور در قوانین اسلامی : 30

موارد شور درمدارس : 30

مشکلات دانش آموزان در مدارس امروز در جریان تحصیل : 31

مفهوم مشاوره و پیشرفت تحصیلی : 31

خصوصیات مشاور: 33

اصول اساسی راهنمایی ومشاوره : 34

پیشینه داخلی مورد استفاده اول : 37

پیشینه مورد استفاده دوم : 37

پیشینه داخلی مورد استفاده سوم : 38

پیشینه مورد استفاده چهارم : 38

 

پیشینه مورد استفاده پنجم : 39

پیشینه خارجی مورد استفاده اول : 40

پیشینه مورد استفاده دوم : 41

پیشینه مورد استفاده سوم : 41

فصل سوم(روش تحقیق)

مقدمه : 43

روش پژوهش: 44

جامعه آماری: 44

روش نمونه گیری و حجم نمونه: 46

ابزار اندازه گیری: 48

پایایی و روایی پرسشنامه ها: 50

روش جمع آوری داده ها: 50

روشهای تجزیه و تحلیل داده ها : 51

فصل چهارم(تجزیه و تحلیل داده ها)

مقدمه. 53

آزمون فرضیه اصلی اول. 65

آزمون فرضیه اصلی دوم 67

آزمون فرضیه اصلی سوم 69

آزمون فرضیه  اصلی چهارم 71

آزمون فرضیه اصلی پنجم 73

آزمون فرضیه اصلی ششم 75

آزمون فرضیة  فرعی اول. 77

فرضیه فرعی دوم: 78

این مطلب را هم بخوانید :

 

فصل پنجم(نتیجه گیری و خلاصه)

خلاصه : 81

نتایج : 83

پیشنهادات : 85

خاتمه : 86

فهرست منابع : 87

ضمایم   89

مقدمه:

در همه کشورهای دنیا ، آموزش و پرورش متولی هدایت دانش آموزان در مسیر رشد عقلی         اجتماعی ، اخلاقی ، روانی و  حرفه ای دانش آموزان  است . نظام آموزش پرورش با   فراهم آوردن تجربه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...