دانلود پایان نامه ارشد : رابطه سبک های دلبستگی و خودكارآمدی با امید به زندگی در دانشآموزان |
تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی). 9
الف) تعاریف مفهومی.. 9
ب) تعاریف عملیاتی.. 9
فصل دوم: پیشینه پژوهش… 10
تاریخچه دلبستگی.. 11
تعریف دلبستگی.. 12
نظریه دلبستگی.. 14
اهمیت نظریه دلبستگی.. 16
مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی.. 17
حساسیت و كیفیت دلبستگی.. 17
نظام دلبستگی.. 17
مدلهای فعال ساز درونی.. 18
نظام كاوشی.. 18
دلبستگی و كاوش در سراسر چرخه زندگی.. 19
دلبستگی ایمن به عنوان یك عامل محافظ.. 19
ارتباط نظریه دلبستگی با نظریات دیگر. 21
نظریه روان تحلیل گری.. 21
نظریه رفتار گرایی.. 23
دیدگاه كردار شناسی.. 24
چارچوب تكاملی نظریه دلبستگی.. 25
مراحل دلبستگی.. 26
شیوههای جدید ارزیابی دلبستگی كودكان. 30
طبقهبندی كیفیت دلبستگی.. 31
دلبستگی «ایمن» 31
دلبستگی ناایمن «اجتنابی» 31
دلبستگی ناایمن «دوسوگرا» 32
دلبستگی آشفته. 32
سلسله مراتب اشخاص مورد دلبستگی.. 32
دلبستگیهای متعدد. 33
دلبستگی و تأثیرات آن بر شخصیت و زندگی آینده افراد. 33
دلبستگی در بزرگسالی.. 34
دلبستگی و آسیب شناسی روانی.. 34
خودکارآمدی.. 35
مفهوم خودکارآمدی.. 39
ابعاد خودکارآمدی.. 40
انواع خودکارآمدی.. 41
مراحل رشد خودکارآمدی.. 42
تأثیر خودکارآمدی بر فرایندهای انگیزشی.. 43
خودکارآمدی و عملکرد. 44
داوری در مورد سطح خودکارآمدی.. 45
ارزیابی کارآمدی در سنین مختلف… 45
گستره نظری امید به زندگی.. 47
رضایت از زندگی.. 49
نظریه اسنایدر پیرامون امید به زندگی.. 50
امید به زندگی در لحظه تولد. 51
احتمال بقاء یا توان زندگی.. 52
عمر متوسط (Life Mean). 52
پهنه عمر و تفاوت آن با امید به زندگی.. 53
پیشینه پژوهش… 54
برخی از مطالعات صورت گرفته در داخل كشور. 54
مروری بر برخی از مطالعات خارج از كشور. 56
فصل سوم: روش پژوهش… 58
جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه. 59
جامعه آماری.. 59
روش نمونه گیری و حجم نمونه. 60
طرح پژوهش… Error! Bookmark not defined.
این مطلب را هم بخوانید :
ابزار پژوهش… 61
شیوه اجرای پژوهش… 64
تجزیه و تحلیل داده ها 64
فصل چهارم: یافته های پژوهش… 65
داده های توصیفی.. 66
آمار استنباطی (آزمون فرضیه ها). 68
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 73
بحث و نتیجه گیری.. 74
محدودیتها 77
پیشنهادات پژوهشی.. 77
پیشنهادات کاربردی.. 77
منابع و ماخذ………..77
چکیده
سبک دلبستگی یکی از مهمترین منابع درون فردی است که می تواند سطوح تنش و ناتوانی را در شرایط ناگوار تعدیل نموده و اثرات تنش را کم رنگتر نماید، هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبکهای دلبستگی و خودكارآمدی با امید به زندگی بود دانشآموزان بود. روش: روش انجام پژوهش از نوع همبستگی و جامعه آماری شامل تمام دانشآموزان پسر سال آخر مقطع متوسطه شهرستان بیجار در سال
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 04:01:00 ق.ظ ]
|