پایان نامه اندازهگیری شکاف وضعیت موجود و مطلوب واحدهای سازمانی |
2-4-1-3-1) ارزیابی مستمر فعالیتها 46
2-4-1-4) بسیج منابع و امکانات… 48
2-4-1-4-1) امکان استفاده از وسایل پیشرفته 48
2-4-1-4-2) امکان تعامل با «شرکتهای مشاوره روابط عمومی» 49
2-4-1-4-3) تامین اعتبار 51
2-4-2) زمینه. 53
2-4-2-1) اهداف و استراتژیها 53
2-4-2-1-1) فعالیت در جهت تامین بقای سازمان. 53
2-4-2-1-2) مخاطب پژوهی.. 54
2-4-2-1-3) تفاهم با مخاطب… 56
2-4-2-1-4) مدیریت بحران. 57
2-4-2-1-5) مدیریت ارتباطات.. 59
2-4-2-1-6) اطلاعیابی درکنار اطلاعرسانی.. 60
2-4-2-1-7) دفاع از منافع سیاسی سازمان. 62
2-4-2-1-8) مردمگرایی.. 63
2-4-2-2) فرهنگ و ارزشهای مشترک.. 64
2-4-2-2-1) رعایت اصول اخلاقی و ارزشی.. 64
2-4-2-2-2) فرهنگسازی.. 68
2-4-3) محتوا 70
2-4-3-1) فرایندهایکاری.. 70
2-4-3-1-1) ارتباط با رسانههایجمعی.. 70
2-4-3-1-2) مشاوره به مدیران ارشد سازمان. 71
2-4-3-1-3) ایفای نقش در قالب نهادهای مدنی.. 73
2-4-3-1-4) نقد عملکردهای ارتباطی سازمان. 73
2-4-3-1-5) پژوهشگری و تحقیقات.. 74
2-4-3-1-6) سنجش افکار عمومی.. 78
2-4-3-1-7) تبیین خطمشیهای ارتباطی سازمان. 79
2-4-3-2) مناسبات و روابط.. 80
2-4-3-2-1) ارتباطات درون سازمانی.. 80
2-4-3-2-2) ارتباطات بینالمللی.. 81
2-4-3-2-3) ارتباطات دوسویه 82
2-4-3-2-4) توسعه نمای سازمانی مثبت… 84
2-4-3-3) مهارتها و ویژگیهای شخصیکارکنان. 85
2-5) پیشینه تحقیق.. 87
2-5-1) پیشینه داخلی.. 87
2-5-2) پیشینه خارجی.. 89
فصل سوم: روش تحقیق 92
3-1) روش تحقیق.. 93
3-2) نوع تحقیق.. 94
3-3) جامعه آماری.. 94
3-4)روش نمونهگیری.. 95
3-5) تعیین حجم نمونه. 95
3-6) روشهای جمعآوری اطلاعات… 96
3-7) روایی و پایایی پرسشنامه. 97
3-8) قلمرو تحقیق.. 98
3-9) روش تجزیه و تحلیل دادهها 98
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 100
4-1) تجزیه و تحلیل توصیفی دادهها 101
4-1-1) جنسیت… 102
4-1-2) سنوات خدمت… 103
4-1-3) تحصیلات… 104
4-1-4) وضعیت استخدامی.. 105
4-1-5) توصیف دادههای مربوط به سوالات پرسشنامه به تفکیک متغیرها 106
4-1-5-1) توصیف دادههای مربوط به ابعاد روابط عمومی.. 106
4-1-5-2) توصیف دادههای مربوط به معیارهای روابط عمومی.. 106
4-1-5-3) توصیف دادههای مربوط به شاخصهای روابط عمومی.. 106
4-2) تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها 108
4-2-1) تجزیه و تحلیل فرضیات پژوهش با استفاده از آزمون T. 108
4-2-1-1) فرضیه اصلی.. 108
4-2-1-2)فرضیه فرعی اول. 108
4-2-1-3) فرضیه فرعی دوم. 109
4-2-1-4) فرضیه فرعی سوم. 110
4-2-2) تجزیه و تحلیل معیارهای نُه گانه پژوهش با استفاده از آزمون T. 112
4-2-2-1) سازماندهی.. 112
4-2-2-2) برنامهریزی.. 113
4-2-2-3) کنترل. 114
4-2-2-4) بسیج منابع و امکانات… 115
4-2-2-5) اهداف و استراتژیها 116
4-2-2-6) فرهنگ و ارزشهای مشترک.. 117
4-2-2-7) فرآیندهای کاری.. 118
4-2-2-8) مناسبات و روابط.. 119
4-2-2-9) مهارتها و ویژگیهای شخصی کارکنان. 120
4-2-3) اندازهگیری شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب روابط عمومی.. 121
فصل پنجم: نتیجهگیری و پینشنهادات 123
5-1) نتیجهگیری.. 124
5-1-1) نتایج بدست آمده از آمار توصیفی.. 124
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:59:00 ب.ظ ]
|