1-2اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……….. 7

1-3اهداف تحقیق……. 8

1-1-1هدف اصلی.. 8

1-3-1اهداف فرعی.. 8

1-3-2هدف کاربردی.. 9

1-4سؤالات تحقیق……. 9

1-4-1سئوال اصلی.. 9

1-4-2سئوالات فرعی.. 9

فصل دوم مروری بر تحقیقات انجام شده(ادبیات و مستندات ، چارچوب ها و مبنای ، سابقه و پیشینه تحقیق)

2-1مبانی نظری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….11

2-1-1نظریه‌های روانشناختی…. 11

2-1-2نظریات جامعه شناختی….. 11

2-1-2-1نظریات جامعه پذیری.. 11

2-1-2-2نظریه فشار اجتماعی.. 13

2-1-2-3نظریه کنترل اجتماعی.. 14

2-1-2-4نظریه تالکوت پارسونز.. 17

2-1-2-5نظریة آنومی مرتون.. 19

2-1-2-6نظریه‌ عمومی کژرفتاری اجتماعی… 22

2-1-2-7نظریه پاره گروه بزهكار آلبرت كوهن…. 25

2-1-2-8نظریه درون فهمی كج‌رفتاری یا خنثی سازی دیوید ماتزا………………………………….. 27

2-1-3نظریه‌های بین رشته‌ای و تلفیقی……. 30

2-1-3-1نظریه برآیند كلارك.. 30

2-1-3-2رویکـرد فـــرد ـ محیطی گلدشتاین… 32

 

2-2پیشینه تحقیق…….. 39

2-2-1تحقیقات داخلی… 39

2-2-2تحقیقات خارجی… 43

2-3چارچوب نظری……. 44

2-4مدل نظری…….. 47

2-5فرضیات تحقیق……. 48

فصل سوم روش اجرای تحقیق

3-1مقدمه….. 50

3-2روش تحقیق……… 50

این مطلب را هم بخوانید :

3-3جامعه و حجم نمونه و روش نمونه گیری………………. 50

3-4متغیرهای تحقیق(تعریف مفهومی)………………………………………………………………………………………………………51

3-5متغیر‌های پژوهش(تعریف عملیاتی)……………… 51

3-6روش و ابزار گرد آوری اطلاعات……………… 53

3-7روش های تجزیه و  تحلیل داده ها…………….. 54

فصل چهارم تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق

4-1مقدمه…………. 57

4-2متغیرهای زمینه ای……….. 57

4-2-1سن…. 57

4-2-2پایه تحصیلی.. 58

4-3متغیرهای مستقل.. 58

4-3-1پایگاه اجتماعی-اقتصادی….. 58

4-3-1-1میزان درآمد خانواده.. 58

4-3-1-2میزان تحصیلات والدین.. 59

4-3-1-3رتبه شغل والدین.. 59

4-3-1-4پایگاه اجتماعی – اقتصادی دانش آموز…. 60

4-3-2وضعیت تحصیلی… 60

4-3-2-1میزان معدل تحصیلی.. 60

4-3-3عوامل خانوادگی… 61

4-3-3-1طلاق و جدایی پدر و مادر.. 61

4-3-3-2روابط بین پدر و مادر.. 62

4-3-3-3گرمی روابط نوجوان با خانواده.. 62

4-3-4همسالان…… 63

4-3-4-1سابقه بزهکاری در همسالان.. 63

4-3-4-2عضویت در گروه های بزهکاری.. 64

4-3-4-3تایید رفتار تخریب گرایی توسط همسالان………… 64

4-3-5مدرسه……….. 65

4-3-5-1روابط با معلمان.. 65

4-3-5-2روابط با همکلاسی ها.. 66

4-3-6جامعه پذیری.. 66

4-4متغیر وابسته : رفتار تخریب گرایی…………… 67

4-5تحلیل استنباطی…………… 68

4-5-1روابط همبستگی… 68

4-5-2مقایسه گروه ها… 69

4-5-2-1مقایسه رفتار تخریب گرایی برحسب پایه تحصیلی…………..   69

4-5-2-2مقایسه رفتار تخریب گرایی برحسب وضعیت زندگی………..   70

4-5-3آزمون فرضیات تحقیق………… 71

4-6تحلیل رگرسیونی………….. 72

4-6-1بررسی رابطه همزمان میان متغیرها بوسیله رگرسیون چند متغیر…………………………………………………… 72

فصل پنجم بحث و تفسیر و نتیجه گیری و جمع بندی

5-1خلاصه تحقیق……. 75

5-2نتیجه گیری……………… 77

5-3پیشنهادات…………… 79

منابع

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………….82

منابع غیرفارسی………………………………………………………………………………………………………………………………..82

پیوست

پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………………84

چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………………….87

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...