پایان نامه ارشد : بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده ازمدلEFQM(مطالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران) |
فصل اول 3
1-1مقدمه : 4
1-2 بیان مسئله : 5
1-3 اهداف تحقیق : 6
1-3-1 هدف اصلی : 6
1-3-2 اهداف فرعی : 6
1-4 اهمیت و ضرورت انتخاب موضوع تحقیق : 6
1-5 سوالات و فرضیات تحقیق : 9
1-6 چارچوب نظری تحقیق : 10
7-1مدل تحلیلی تحقیق 12
1-9 قلمرو تحقیق : 13
1-10 محدودیت تحقیق: 13
1-11 جامعه و نمونه آماری: 14
1- 12 روش گردآوری اطلاعات : 14
1-13 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات: 14
1- 14تعاریف متغیرهاو واژه های کلیدی : 15
فصل دوم 19
-21 تاریخچه موضوع 20
2-2 عارضه یابی(شناسایی عوامل چالشی) سازمانی 23
3-2 اهمیت وضرورت عارضه یابی(شناسایی عوامل چالشی) سازمانی 23
2-4 مدل های مطرح درزمینه شناسایی عوامل چالشی سازمانی 24
2- 5 مقایسه و تحلیل متدولوژیهای شناسایی عوامل چالشی سازمان 31
2- 6 تعریف مدل تعالی سازمانی 38
2- 7 اهمیت وضرورت مدل 38
8-2 بررسی اجمالی مفاهیم بنیادین سرآمدی درمدل تعالی سازمانی 39
2-9 روشهای ارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی 41
10-2بررسی اجمالی معیارها در مدل تعالی سازمانی و نحوه امتیاز دهی به آنها 43
11-2بررسی اجمالی رابطه معیاروزیرمعیار در مدل تعالی سازمانی 47
2-21 توضیحات تشریحی ساختار مدل تعالی سازمانی 50
2- 13پیشینه تحقیق : 118
2-31-1 تحقیقات خارج ازکشور 118
2-13-2 تحقیقات داخل کشور 119
این مطلب را هم بخوانید :
فصل سوم 121
روش شناسایی تحقیق (متدولوژی) 121
3-1 روش تحقیق : 123
3-2 جامعه و نمونه آماری: 123
3-3 ابزار جمع آوری اطلاعات: 123
3-4 مقیاس های پرسشنامه: 124
3-5 روایی و پایایی ابزار جمع آوری اطلاعات: 125
3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها: 126
فصل چهارم 126
4-1 مقدمه 127
4-2 توصیف مشخصات جمعیتی 127
1-2-4ترکیب سنی 127
2-2-4سابقه خدمت 128
3-2-4 میزان تحصیلات 130
4-3 پاسخ به پرسش ها و فرضیه های پژوهش 131
4-3-1 سوال فرعی اول 131
4-3-2 سوال فرعی دوم 133
4-3-3 سوال فرعی سوم 135
4-3-4 سوال فرعی چهارم 137
4-3-5 سوال فرعی پنجم 139
4-3-6 سوال فرعی ششم 142
4-3-7 سوال فرعی هفتم 144
4-3-8 سوال فرعی هشتم 147
4-3-9 سوال فرعی نهم 149
4-3-10 سوال فرعی دهم 151
4-3-11 سوال فرعی یازدهم 153
فصل پنجم 158
نتیجهگیری و پیشنهادات 158
5-1 نتیجه گیری: 159
5-1-1 نتایج حاصل از فرضیات: 159
5-1-2 نتایج امار توصیفی 162
5-1- 3سایر نتایج 163
5- 2 پیشنهادات : 165
5-2-1 پیشنهادات حاصل از تحقیق: 165
5-2-2 سایرپیشنهادات 172
5-3-2 پیشنهاد به سایرمحقق ها 172
ضمائم وپیوست 177
فهرست منابع و مآخذ: 201
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 1-1 رابطه معیاروزیرمعیار تعالی سازمانی……………………………………………………………….15
جدول 2-1 مقایسه مدلهایCED و EFQM وBSC و PI & SCR باتوجه به معیار اصول وپیش فرضها…33
جدول 2-2 مقایسه مدلهای CED و EFQM وBSC و PI & SCR باتوجه به معیارساختارها……………34
جدول 2-3 مقایسه مدلهای CED و EFQM وBSC و PI & SCR باتوجه به معیارکارآمدی دراجرا…..35
جدول 2-4 مقایسه مدلهایCED و EFQM وBSC و PI & SCR باتوجه به معیار پشتوانه علمی واجرا…36
جدول 3-1 تناظرسوالات پرسشنامه …………………………………………………………………………….112
جدول 3-2 مقیاس سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………112
جدول 3-3 آمار قابلیت اطمینان …………………………………………………………………………………113
جدول 4-1 توزیع فراوانی معیار جمعیت شناختی سن جامعه آماری………….…………………………..116
جدول 4-2 توزیع فراوانی معیار جمعیت شناختی سابقه خدمت جامعه آماری………………………………117
جدول 4-3 توزیع فراوانی معیار جمعیت شناختی میزان تحصیلات جامعه آماری………………………….119
جدول 4-4 جدول توزیع فراوانی سوال فرعی اول ……………………………………………………………120
جدول 4-5 آزمون t یک نمونه ای سوال فرعی اول…………………………………………..………………121
جدول 4-6 جدول توزیع فراوانی سوال فرعی دوم ……………………………………………………………122
جدول 4-7 آزمون t یک نمونه ای سوال فرعی دوم…………………………………………………………..123
جدول 4-8 جدول توزیع فراوانی سوال فرعی سوم ………………………………………………………….124 جدول 4-9 آزمون t یک نمونه ای سوال فرعی سوم …………………………………………………………126
جدول 4-10 جدول توزیع فراوانی سوال فرعی چهارم……………………………………………………….127
جدول 4-11 آزمون t یک نمونه ای سوال فرعی چهارم……………………………………………………..128
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 05:56:00 ب.ظ ]
|