پایان نامه ارشد:بررسی قالبهای موفق برنامهسازی در انتقال مفاهیم اخلاقی دین در برنامهها ی کودک دو شبكه كودك ست 7 پارس مسیحی و برنامهها ی كودك شبكه قرآن |
1-3-1 هدف اصلی : ………………………………………………………………………………………………………………..6 1-3-2 اهداف فرعی :……………………………………………………………………………………………………………….6 1-4 سؤالهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..7 1-4-1 سوال اصلی ………………………………………………………………………………………………………………….7 1-4-2 سوالات فرعی ………………………………………………………………………………………………………………7 1-4 تعریف نظری مفاهیم ………………………………………………………………………………………………………………….7 1-4-1 قالبهای برنامهسازی …………………………………………………………………………………………………………..8 1-4-2 برنامهسازی کودک ……………………………………………………………………………………………………………..10 1-4-3 موفق…………………………………………………………………………………………………………………………………..12 1-4-4 اخلاق ………………………………………………………………………………………………………………………………….13 1-4-5 انتقال مفاهیم ……………………………………………………………………………………………………………13 فصل دوم: مبانی نظری تحقیق 1-2 بررسی تحقیقات پیشین : …………………………………………………………………………………………………………. 16 1-1-2 مقالات………………………………………………………………………………………………………………………..16 2-1-2 پایاننامهها ………………………………………………………………………………………………………………..18 3-1-2 طرحهای پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………22 2-2 چهارچوب نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..25 2-2-1 فرضیه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………..25 فصل سوم: روش تحقیق 3-1 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………..27 3-1-1کلیات …………………………………………………………………………………………………………………………27 3-2 تئوری داده بنیاد ………………………………………………………………………………………………………………………….28 3-2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….28 3-2-2 انتخاب نظریه داده بنیاد به عنوان روش تحقیق ……………………………………………………..29 3-2-3 ویژگیهای داده بنیاد ……………………………………………………………………………………………….30 3-2-4 اجزاء و مراحل در فرآیند تحقیق داده بنیاد …………………………………………………………….31 3-2-4-1 سؤال تحقیق …………………………………………………………………………………………32 3-2-4-2 نمونه گیری …………………………………………………………………………………………..33 3-2-4-3 نقش محقق …………………………………………………………………………………………..34 3-2-4-4 جمعآوری دادهها ………………………………………………………………………………….35 3-2-4-5 تحلیل دادهها ………………………………………………………………………………………..35 3-2-4-5-1 شکل گیری مفهوم ……………………………………………………………35 3-2-4-5-2 کدگذاری …………………………………………………………………………..36 فصل چهارم: یافتههای تحقیق 4-1 گزارش نویسی مراحل تحقیق . ……………………………………………………………………………………………………39 4-1-1 استخراج سؤالات تحقیق ………………………………………………………………………………………….39 4-1-1-1 سؤالات نهایی تحقیق ……………………………………………………………………………43 4-1-2 نمونهگیری ………………………………………………………………………………………………………………..45 4-1-2-1 آشنایی با مصاحبهشوندگان ………………………………………………………………….48 4-1-3 نحوه پرسش سؤالات از مصاحبهشوندگان ……………………………………………………………….49 4-1-4 گزیدهای از صحبتهای شرکت کنندگان در مصاحبه …………………………………………….50 4-1-4-1 مرتضی گوهریپور ………………………………………………………………………………..50 4-1-4-2 محمد مسلمی ……………………………………………………………………………………..51 4-1-4-3 مهدی نیک روش ………………………………………………………………………………..52 4-1-4-4 پروین شمشکی …………………………………………………………………………………….53 4-1-4-5 الهه بهبودی ………………………………………………………………………………………….55 4-1-4-6 علی زارعان …………………………………………………………………………………………..56 4-1-4-7 محمود سلامیان …………………………………………………………………………………..57 4-1-4-8 علیرضا رحیمی ……………………………………………………………………………………..58 4-1-4-9 رضا حبیبی ………………………………………………………………………………………….58 4-1-4-10 گیتیفر شفایی ………………………………………………………………………………….60 4-1-4-11 رودابه حمزهای ………………………………………………………………………………….60 4-1-4-12 مجید قناد …………………………………………………………………………………………..62 4-1-4-13 مهناز آذین ………………………………………………………………………………………….63 4-1-4-14 اسدالله اعلایی ……………………………………………………………………………………..64 4-1-4-15 رحمان حاصلی ……………………………………………………………………………………65 4-1-4-16 پرویز امیری ………………………………………………………………………………………..66 4-1-4-17 محمد میرکیانی …………………………………………………………………………………66 4-1-4-18 احسان نیلی ………………………………………………………………………………………..68 4-1-4-19 نگین حسینی …………………………………………………………………………………… 68 4-1-5 بررسی سؤالات و کدگذاری ………………………………………………………………………………………69 4-1-5-1 کدگذاری مرحله اول …………………………………………………………………………….70 4-1-5-2 کدگذاری مرحله دوم …………………………………………………………………………129 4-1-5-2-1 سؤال اول : برنامه موفق ………………………………………………….129 4-1-5-2-2 سؤال دوم : ضوابط انتقال مفاهیم اخلاقی ……………………..132 4-1-5-2-3 سؤال سوم : دستهبندی مفاهیم اخلاقی ………………………..134 4-1-5-2-4 سؤال چهارم : قرابت قالبها برای ………………………………….137 4-1-5-2-5 سؤال پنجم : تفاوت قالبها ………………………………………… 138 4-1-5-2-5-1 پژوهشهای انجام شده ………………………………142 4-1-5-2-5-1-1 پژوهش اول …………………………….142 دانلود پایان نامه 4-1-5-2-5-1-2 پژوهش دوم …………………………….142 4-1-5-2-5-1-3 پژوهش سوم ……………………………143 4-1-5-2-5-1-4پژوهش چهارم ………………………….143 4-1-5-2-5-1-5 پژوهش پنجم ………………………….144 4-1-5-2-5-1-6 پژوهش ششم ………………………….144 4-1-5-2-5-1-7 پژوهش هفتم ………………………….145 4-1-5-2-5-1-8 پژوهش هشتم …………………………146 4-1-5-2-5-1-9 پژوهش نهم ……………………………..146 4-1-5-2-5-1-10 پژوهش دهم ………………………..147 4-1-5-2-5-1-11 پژوهش یازدهم …………………….147 4-1-5-2-5-1-12 پژوهش دوازدهم …………………..148 4-1-5-2-5-1-13 پژوهش سیزدهم …………………..148 4-1-5-2-5-1-14 پژوهش چهاردهم…………………149 4-1-5-2-5-1-15 پژوهش پانزدهم ……………………149 4-1-5-2-5-1-16 پژوهش شانزدهم …………………..150 4-1-5-2-5-1-17 پژوهش هفدهم …………………….150 4-1-5-2-5-1-18 پژوهش هجدهم ……………………151 4-1-5-2-5-1-19 پژوهش نونزدهم ……………………151 4-1-5-2-5-1-20 نتیجه پژوهشها …………………..151 4-1-5-2-6 سؤال ششم :ژانرهای مود علاقه کودکان …………………….. 153 4-1-5-2-6-1 نتیجه …………………………………………………………154 4-1-5-2-6-1-1 همه مخاطبان ……………………….154 4-1-5-2-6-1-2 مخاطبین خردسال………………….155 4-1-5-2-6-1-3 مخاطبین کودک …………………….156 4-1-5-2-6-1-4 مخاطبین نوجوان ……………………156 4-1-5-2-7 سؤال هفتم :عناصر جذاب برنامه ………………………………… 156 این مطلب را هم بخوانید : بایگانیهای فناوری - مرکز آموزش علمی-کاربردی کاویان 4-1-5-2-8 سؤال هشتم : قالبهای برنامهسازی در تجربه …………… 160 4-1-5-2-8-1 قالب عروسكی ………………………………………….160 4-1-5-2-8-2 قالب ترکیبی (جُنگ) …………………………………162 4-1-5-2-8-2-1 ترکیبی نمایشی ……………………..162 4-1-5-2-8-2-2 ترکیبی غیر نمایشی ………………165 4-1-5-2-8-3 قالب انیمیشن ……………………………………………..168 4-1-5-2-8-4 قالب مسابقه ……………………………………………….169 4-1-5-2-8-5 قالب کلیپ و سرود ……………………………………172 4-1-5-2-8-6 قالب مستند ………………………………………………..173 8-8-2-5-1-7 سایر قالبها ………………………………………………..173 4-1-5-2-8-8 نتیجه …………………………………………………………..173 4-1-5-2-9 سؤال نهم : سنجش صحت ادعای مطروحه…………………. 177 4-1-5-2-9-1 نتیجه : ……………………………………………………….181 4-1-5-2-10 سؤال دهم : جذابیت مفاهیم اخلاقی ……………………….. 182 4-1-5-2-10-1 نتیجه ………………………………………………………..186 4-1-5-2-11 سایر پاسخها : بُرد رسانه …………………………………………… 186 4-2مقایسه برنامههای کودک کانال sat7pars و کانال قرآن سیما ……………………………………………. 187 4-2-1 چرا این دو کانال ……………………………………………………………………………………………………187 4-2-2 درباره کانال sat7pars ………………………………………………………………………………………..188 4-2-2-1 معرفی برنامههای کودک کانال sat7pars بر اساس قالب…………….190 4-2-3 درباره کانال قرآن سیما …………………………………………………………………………………………191 4-2-3-1 معرفی برنامههای کودک کانال قرآن سیما بر اساس قالب ……………..192 4-2-4 دلیل انتخاب برنامههای نقد شده از دو کانال ……………………………………………………….192 4-2-5 نحوه امتیاز دهی به برنامههای منتخب …………………………………………………………………193 4-2-5-1 تناسب قالب با ایده …………………………………………………………………………….193 4-2-5-2 انتخاب ژانر مناسب …………………………………………………………………………..193 4-2-5-3 رعایت اصول برنامهسازی …………………………………………………………………..194 4-2-5-4 رعایت ویژگیهای مخاطب ………………………………………………………………..196 4-2-5-5 نحوه انتقال مفاهیم …………………………………………………………………………..196 4-2-5-6 اعتقاد برنامهساز …………………………………………………………………………………197 4-2-6 نقد برنامههای منتخب دو کانال ……………………………………………………………………………198 4-2-6-1 برنامه خاله اورانوس …………………………………………………………………………..198 4-2-6-2 برنامه صبح بخیر کوچولو ……………………………………………………………………204 4-2-6-3 برنامه باغچه گردونه ……………………………………………………………………………208 4-2-6-4 برنامه سریال نمایشی هرا و نبات ……………………………………………………….214 4-2-6-5 برنامه جوانه ………………………………………………………………………………………..218 4-2-6-6 برنامه هدهد و خاله هدی …………………………………………………………………..221 4-2-6-7 برنامه بیشه سبز ………………………………………………………………………………….226 4-2-6-8 برنامه راه من؛راه تو …………………………………………………………………………….234 فصل پنجم: نتیجهگیری 5-1 خلاصهای از نتایج پژوهشها …………………………………………………………………………………………………. 240 5-1-1 قالبهای موفق برنامهسازی …………………………………………………………………………………..240 5-1-2 موفقیت برنامه ……………………………………………………………………………………………………….240
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 01:50:00 ب.ظ ]
|